Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Антон Томов 2014-03-20 22:04:28
Опресняването помогна, сега всичко е наред.
Благодаря!
Customer Support 2014-03-20 15:08:43
Здравейте! Съветваме Ви да опитате да опресните задълженията чрез бутона „Провери за нови задължения” и тогава да опитате да ги заплатите отново. Ще очакваме обратна връзка от Ваша страна.
Антон Томов 2014-03-19 21:03:31
Здравейте,
Днес цял ден се опитвам да платя няколко битови сметки през "Плащания" от my.fibank.bg.
За мое съжаление не успях нито един път. Излизаха ми ту съобщения, че търговецът не приема плащане, ту че задължението е блокирано. Преди няколко минути успях да платя една от сметките и опитах и с останалите но... уви - без резултат.
Моля проверете случая и ме уведомете дали проблемът е в системата или в моя акаунт.
Предварително благодаря.
Customer Support 2014-03-20 11:12:41
Здравейте! Колегите направиха справка. Вчера по-късно вечерта Ваши плащания са преминали успешно. Възможно е да е имало временно комуникационно забавяне между посредника и търговеца. Системата работи и е технически изправна.
Антон Томов 2014-03-20 11:59:49
Здравейте отново!
Плащанията бяха пет. Минаха три от тях след около 10 опита.
Останаха още две - до Енерго Про и МСат.
Изписва следното съобщение:
"Задължението е блокирано.
Моля, опитайте отново след няколко минути!"
Моля проверете отново и ме посъветвайте как да действам.
Николай Тончев 2014-03-17 16:44:56
Здравейте!
Притежавам дебитна карта "VISA electron" от няколко години, която използвам предимно за плащане на ПОС и в Интернет. До миналия месец нямах проблеми, но след като ми изтече срока на картата и взех новата пластика, вече не мога да извършвам плащания в Интернет.
Реших да платя на търговец и след преминаването през двете страници (с данни за картата и 3D сигурност), системата ми върна съообщение, че с тази карта не може да се плати. Свързах се с ваш служител, който ме посъветва да пререгистрирам 3D сигурността през my.fibank.bg. При натискане на линк "Отмяна" на страницата с регистрираните за 3D карти на съответната карта, се стартира нова страница, в която системата иска от мен да въведа данни за себе си и картата. Въвеждам прилежно всичко и след натискане на бутон "Потвърждение" излиза съобщение "Моля, проверете отново дали сте въвели коректно данните за картата и дали имате необходимата наличност от 0,10 лв.!" ???
Някакъв съвет?
ПП. Направих няколко опита да се свържа на тел., написан на гърба на картата 0888681010, но всеки път всички бяха заети.
Customer Support 2014-03-18 10:52:02
Здравейте г-н Тончев, колегите направиха справка за Вашата карта. Преблемът е технологичен и чрез нея не може да се правят плащания в интернет. За да можете да я използвате с нейните пълни функционалности, се налага пластиката да бъде подменена с нова, което ще бъде безплатно. Моля пишете ни на е-mail marketing@fibank.bg с информация в кой офис на банката ще Ви бъде най-удобно да замените старата си карта, както и да Ви обясним цялата процедура.
Иван Танев 2014-03-17 11:04:35
От къде мога да взема тази брошура: "рекламната брошура за Жилищен кредит с промоционални условия, всяка с уникален идентификационен номер на кредитния специалист на Fibank"
2.1. В промоционалната кампания участват всички клиенти физически лица, които при подаване на искането си за кредит до 31.03.2014 г. представят рекламната брошура за Жилищен кредит с промоционални условия, всяка с уникален идентификационен номер на кредитния специалист на Fibank, и които са усвоили отпуснатия им кредит не по-късно от 30.04.2014 г.
Customer Support 2014-03-17 12:38:08
Здравейте! Заповядайте в удобен за Вас офис на банката, за да получите такава брошура.
Customer Support 2014-03-13 15:43:13
Здравейте! За разплащателна сметка - можете да откриете такава в чуждестранна валута. Що се отнася до депозит - към момента нямаме такъв в посочената от Вас валута. Заповядайте в удобен за Вас клон на банката, за да коментирате възможностите с нашите специалисти.