AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Заповядайте в удобен за Вас офис на банката, за да получите такава брошура.

  1. Здравейте! За разплащателна сметка - можете да откриете такава в чуждестранна валута. Що се отнася до депозит - към момента нямаме такъв в посочената от Вас валута. Заповядайте в удобен за Вас клон на банката, за да коментирате възможностите с нашите специалисти.

  2. Здравейте,
    интерисува ме дали мога да си открия разплащателна сметка като физическо лице и /или депозит в канадски долари и при какви условия. Имам сметка в Scotia bank в Канада, която трябва да закрия. Благодаря Ви предварително за съдействието!

  3. Здравейте!
    Имам проблем с регистрация на сметки за общински данъци и такси в "Моята Fibank". Искам да плащам данък върху недвижимите имоти и при опит за добавяне на абонатни сметки ми изписва "Не са открити сметки за плащане към Данък върху недвижимите имоти", както и пробвах директно с "Плащане на общински данъци и такси".
    И второ питане: Имам кредитна карта по програма "YES" вече от няколко години , скоро ми подновиха картата , та питането ми е такова когато ми я издаваха ми предложиха по-висок лимит , но тогава исках по-малък лимит от този който ми предложиха та какъв е начина да се повиши лимита в момента.
    Благодаря предварително за съдействието!

    1. Здравейте, г-н Железчев! По първия Ви въпрос - това е информацията, която се подава до нас от общините чрез системите на Банксервиз. Информацията се актуализира. Препоръчваме Ви да опитате отново или да направите справка в данъчния отдел на общината. През Моята Fibank могат да се заплащат задължения, които кореспондират с данните на нашите клиенти, ползватели на системата. Важно е да знаете, че ако работите с регистрация на едно лице и искате да видите/платите данъци на друго лице - няма да може. По втория въпрос - нужно е да подадете искане за промяна на лимита до желания от Вас нов размер. Можете да го направите в удобен за Вас офис, онлайн от сайта на банката, както и като се обадите на телефоните на Контакт центъра - *2265.

  4. Благодаря за бързата реакция. Всичко е наред, услугата е активирана.
    Искам да съобщя за един проблем, който се получи преди няколко дена. Проблемът е следният: регистрирал съм NET1 за комунално плащане и ми пристигна съобщение, което все още не съм платил. Жена ми също има регистрация на същия абонатен номер във Fibank на NET1 и тя плаща в събота. Проблемът е, че отново ми стои сметката, че не е платена. Излиза, че сметката ще се плаща два пъти. Aко случайно не ми беше казала, че я е платила, аз щях да си платя отново. Не трябва ли като е платена един път сметката, без значение, че не съм я платил от моя акаунт, ТЯ ДА ИЗЧЕЗНЕ? Благодаря.

    1. Оправи се, трябвало е да дам "check for obligation", а не само "Payments".

  5. Здравейте! Това ми се случило в банкоматите на ФИБ в: "The Mall" гр. София, Кабинков Лифт, Симеоново, гр. София; OMV, Ломско шосе, гр. София.

    Много благодаря!

    1. Благодарим много за предоставената информация. Тя ще бъде пренасочена към колегите, които отговарят за ATM устройства, за да бъдат взети необходимите мерки.

  6. Здравейте! От 3 дни има проблеми със системата за комунални плащания "Моята FiBank". При влизане в режим "плащане" излиза прозорец:
    Подновяване на общите условия
    За да продължите е необходимо да се съгласете с новите Общи условия на ПИБ
    Запознат съм и приемам Общите условия на "Първа инвестиционна банка" АД за ползване на „Моята Fibank”.
    Въпреки ,че маркирам "Съгласявам се....", натискането на прилежащия бутон не предизвиква никакво действие от системата! През тези 3 дни многократно и безуспешно опитвах "да се съглася" , а също толкова пъти безуспешно опитвах да се свържа на тел. 0700 12 777 - системата ме оставя на изчакване и след 3 минути ме уведомяват на "английски език????" , че системата има проблеми - опитайте пак. Ако действително имате някакви технически проблеми , толкова ли е трудно за една уважавана и уважаваща себе си и клиентите си банка, да публикува на сайта си предупредителни съобщения до клиентите си, за да не си губят времето?

Коментирай