AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Относно депозит "6 х 6" - при довнасяне на суми след първия 6 месечен период те добавят ли се към главницата и съответно каква лихва ще важи за тях при следващ 6 месечен период (в рамките на 36-те месеца на целия период)?

    Т.е. ако довнеса сума през втория 6 мес. период - то през третия такъв период лихвата на тази сума дали ще бъде тази за стандартен 6 мес. депозит + 1% (0.5+0.5)?

    Дано се изразих разбираемо.

    1. Здравейте! Допълнително внесените суми по депозита, преди изтичане на срока му, се олихвяват за времето от датата на постъпването им по Депозитната сметка до датата на падежа им с лихвения процент, приложим спрямо депозита към момента на внасяне на допълнителната вноска за съответния шестмесечен период.

  2. Здравейте,
    Исках да попитам има ли някаква максимална възраст на получател на жилищен кредит или за това на каква възраст да е, когато изтича кредита? Ако има - с участието на по-млади сътитуляри ще се реши ли проблема?
    Благодаря
    И. Петракиев

    1. Здравейте, г-н Петракиев, максималната възраст на кредитополучатели по ипотечен или потребителски кредит е до 65 годишна възраст при издължаване на кредита. Дори единият от съкредитоискателите да е по-млад се гледат годините на по-възрастния.

  3. Здравейте, г-н Недков! Валутата на сметката не е от значение. Ако сайтът приема Маестро, няма пречка да заплатите с нея онлайн.

    1. Благодаря.

      Недко Недков

  4. Здравейте,
    Имам въпрос: Имам карта Маестро, мога ли с нея да плащам онлайн билети за самолетни билети и хотели в Европейския съюз? Сметката ми е BGN.

    Благодаря
    Недко Недков

  5. Благодаря ! Лек ден!

  6. Да,но за съжаление нямам никакъв e-mail...

    1. Здравейте! Колегите провериха Вашия случай. В момента регистрацията Ви е деактивирана поради грешна парола. Активирането става по два начина: В банков офис и със заявка за нова парола. Във втория случай регистрацията се активира автоматично със самата заявка за ресет на паролата. Клиентският номер се предоставя само в офис на Банката или ако клиентът използва системата Виртуален банков клон – в случая Вие нямате регистрация там и може да го изискате само от банков офис.

Коментирай