AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Исках да попитам има ли някаква максимална възраст на получател на жилищен кредит или за това на каква възраст да е, когато изтича кредита? Ако има - с участието на по-млади сътитуляри ще се реши ли проблема?
    Благодаря
    И. Петракиев

    1. Здравейте, г-н Петракиев, максималната възраст на кредитополучатели по ипотечен или потребителски кредит е до 65 годишна възраст при издължаване на кредита. Дори единият от съкредитоискателите да е по-млад се гледат годините на по-възрастния.

  2. Здравейте, г-н Недков! Валутата на сметката не е от значение. Ако сайтът приема Маестро, няма пречка да заплатите с нея онлайн.

    1. Благодаря.

      Недко Недков

  3. Здравейте,
    Имам въпрос: Имам карта Маестро, мога ли с нея да плащам онлайн билети за самолетни билети и хотели в Европейския съюз? Сметката ми е BGN.

    Благодаря
    Недко Недков

  4. Благодаря ! Лек ден!

  5. Да,но за съжаление нямам никакъв e-mail...

    1. Здравейте! Колегите провериха Вашия случай. В момента регистрацията Ви е деактивирана поради грешна парола. Активирането става по два начина: В банков офис и със заявка за нова парола. Във втория случай регистрацията се активира автоматично със самата заявка за ресет на паролата. Клиентският номер се предоставя само в офис на Банката или ако клиентът използва системата Виртуален банков клон – в случая Вие нямате регистрация там и може да го изискате само от банков офис.

  6. Здравейте,
    От няколко дни имам разплащателна сметка при Вас. От офиса ми дадоха потребителско има за "Моята Fibank" ...но системата ми иска и парола...Опитах с опция "забравена парола" ,но на никой от документите, които получих, не фигурира клиентски номер.. Как бих могла да го получа онлайн? Благодаря!

    1. Здравейте! При регистрация би трябвало да сте подали Ваша електронна поща. Проверихте ли дали не сте получили паролата на посочения от Вас е-mail?

Коментирай