AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    студентка съм във Икономически университет - Варна и бих искала да попитам дали бихте могли да ми предоставите някаква информация за картовите разплащания като анализ със статистически данни за 2013 година?

    1. Здравейте! Можете да откриете информация по темата на следните линкове: http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FibankNEWS_2013-34.pdf http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FibankNEWS_2012-13.pdf http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FIbankNEWS_2012-09.pdf http://blog.fibank.bg/kreditnite-karti-v-prehod/ http://blog.fibank.bg/sastoyanie-na-pazara-na-kreditni-karti/ http://blog.fibank.bg/tendentsii-pri-kreditnite-karti/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-i/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-ii/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-iii/ http://blog.fibank.bg/v-broy-ili-s-karta/ Успех!

  2. Здравейте,
    Преди време бях поставил въпроса за плащанена местни данъци и такси през канала на My.fibank, пак доиде този период за плащане и няма такава възможност. Бяхте споменали, че работите върху това.
    Предвижда ли се в скоро време тази опция или да продължаваме да ползваме услугите на другите финансофи институции за плащане на данъци и такси?

  3. Благодаря за предложението: "И трите локации са на 7 до 10 минути пешеходно разстояние." -- но умножено по 2 става 14 до 20 минути. Явно това е разбирането Ви за "по-близо до клиента".

  4. Неприятна изненада за мен, а вероятно и за много други, е закриването на офиса на бул Славянски в гр. Шумен.
    Причината е ясна -- оптимизиране на разходите, ама защо махате и банкомата?
    Така централната улица на града остава без банкомат на ПИБ, нищо, че имате 10 (вече 9) в града според картата на банкоматите.
    Предполагам, че си давате сметка, че ако трябва да плащам по 1 лев такса за всяко теглене, ще сменя банката, не картата, както вероятно ще ми предложите.

    1. Здравейте! Във връзка със закриването на нашия офис в град Шумен, на бул. Славянски №62, Ви препоръчваме да използвате други три наши ATM устройства, които се намират в близост до този на бул. Славянски №62. Адресите на банкоматите са: ул. Алеко Константинов №4А – офис на ПИБ/Юнионбанк; бул. Симеон Велики 67 – офис на ПИБ и бул. Симеон Велики №60 – РУСО НОИ. И трите локации са на 7 до 10 минути пешеходно разстояние.

  5. Здравейте от скоро ползвам my fibank и съм претиснение за спестяванията си.Имам ли основания да се притеснявам,че някои може да отнеме част от тях.

    1. Здравейте! Няма основания за Вашите притеснения. Услугата My Fibank e за справочна информация и за извършване на комунални плащания. Услугата е защитена с всички съвременни методи и обмяната на информация става по криптиран канал само след идентификация с Вашето потребителско име и парола. Като допълнителна идентификация може да се използва и Ваша карта, издадена от нас.

  6. Здравейте,

    Пиша Ви по повод, че на 29.01.2014 при теглене от Ваш банкомат съм си забравил да си взема дебитната карта от устройството, поради причината, че от известно време само банкоматите на ПИБ я връщат последна. Аз не ползвам картата си ежедневно и не съм установил лисата и веднага, но след като констатирах липсата на картата 10 дни по късно, се обадих на националния телефон да бъде блокирана картата и след разговора със служителката установих къде вероятно може да ми се намира картата.

    Аз съм ваш клиент от много години и много често получавам рекламни обаждания и оферти от банката, от където съдя, че много лесно могат да ми бъдат намерени координати като мобилен телефон и електронна поща..

    През тези 10 дена никой от Вашата банка не ме е уведомил, че картата ми задържана от банкомат и в момента се намира в офис на банката, за да мога да отида да си я получа обратно. Ако това беше се случило в друг град или на банкомат на чужда банка, тогава как щях да разбера къде се намира картата ми?

  7. Здравейте!
    Баща ми има разплащателна сметка при Вас и съответно дебитна карта към нея.Той е възрастен човек и последните месеци е трудно подвижен.Желанието му е да получава пенсията си по разплащателната си сметка,но няма как да дойде до офис и да подаде заявление.Възможно ли е съпругата му или аз неговия син да взема заявление от някой Ваш офис,той да го попълни и да и да го донесем в офис(със неговите и мой документи за самоличност)
    Благодаря предварително

Коментирай