AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря ! Лек ден!

  2. Да,но за съжаление нямам никакъв e-mail...

    1. Здравейте! Колегите провериха Вашия случай. В момента регистрацията Ви е деактивирана поради грешна парола. Активирането става по два начина: В банков офис и със заявка за нова парола. Във втория случай регистрацията се активира автоматично със самата заявка за ресет на паролата. Клиентският номер се предоставя само в офис на Банката или ако клиентът използва системата Виртуален банков клон – в случая Вие нямате регистрация там и може да го изискате само от банков офис.

  3. Здравейте,
    От няколко дни имам разплащателна сметка при Вас. От офиса ми дадоха потребителско има за "Моята Fibank" ...но системата ми иска и парола...Опитах с опция "забравена парола" ,но на никой от документите, които получих, не фигурира клиентски номер.. Как бих могла да го получа онлайн? Благодаря!

    1. Здравейте! При регистрация би трябвало да сте подали Ваша електронна поща. Проверихте ли дали не сте получили паролата на посочения от Вас е-mail?

  4. Здравейте,
    студентка съм във Икономически университет - Варна и бих искала да попитам дали бихте могли да ми предоставите някаква информация за картовите разплащания като анализ със статистически данни за 2013 година?

    1. Здравейте! Можете да откриете информация по темата на следните линкове: http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FibankNEWS_2013-34.pdf http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FibankNEWS_2012-13.pdf http://www.fibank.bg/uploads/_FibankNEWS/docs/FIbankNEWS_2012-09.pdf http://blog.fibank.bg/kreditnite-karti-v-prehod/ http://blog.fibank.bg/sastoyanie-na-pazara-na-kreditni-karti/ http://blog.fibank.bg/tendentsii-pri-kreditnite-karti/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-i/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-ii/ http://blog.fibank.bg/analiz-kreditni-karti-tchast-iii/ http://blog.fibank.bg/v-broy-ili-s-karta/ Успех!

  5. Здравейте,
    Преди време бях поставил въпроса за плащанена местни данъци и такси през канала на My.fibank, пак доиде този период за плащане и няма такава възможност. Бяхте споменали, че работите върху това.
    Предвижда ли се в скоро време тази опция или да продължаваме да ползваме услугите на другите финансофи институции за плащане на данъци и такси?

  6. Благодаря за предложението: "И трите локации са на 7 до 10 минути пешеходно разстояние." -- но умножено по 2 става 14 до 20 минути. Явно това е разбирането Ви за "по-близо до клиента".

  7. Неприятна изненада за мен, а вероятно и за много други, е закриването на офиса на бул Славянски в гр. Шумен.
    Причината е ясна -- оптимизиране на разходите, ама защо махате и банкомата?
    Така централната улица на града остава без банкомат на ПИБ, нищо, че имате 10 (вече 9) в града според картата на банкоматите.
    Предполагам, че си давате сметка, че ако трябва да плащам по 1 лев такса за всяко теглене, ще сменя банката, не картата, както вероятно ще ми предложите.

Коментирай