AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Операциите с банкови карти преминават в отчета по сметка, когато търговецът усвои/потвърди плащането. Докато това не се случи, сумата на трансакциятата е смо блокирана/резервирана. Операциите с карти могат да се видят още преди да бъдат осчетоводени по сметките в меню справки – картови авторизации. Клиентът може да проверява в него. Във връзка с останалите въпроси по операции с карта е необходимо да се свържете с картовия център на Fibank на телефоните посочени на гърба на картата.

  1. Здравейте,
    Аз съм ваша клиентка от много години и имам интернет банкиране във вашата банка. Много е важно за мен да разбера колко битово криптиране се използва в ПИБ във връзка със сигурността на данните? Предполагам, че е 128 или 256 bits? Очаквам вашия отговор. Благодаря!

    1. Поддържаме от 128 битова криптация до най-високото ниво, в зависимост от поддържания от браузъра Ви cipher.

  2. Защо банкоматите на ПИБ нямат звуков сигнал в края на ползването им, за да се подсети клиента да прибере картата си?

    1. Здравейте, господин Павлов. Всички наши ATM устройства имат звукова сигнализация. Ще се радваме, ако сте забелязали отсъствие на такава, да ни сигнализирате, като ни изпратите локацията на устройството, за да направим проверка.

  3. Имам активно интернет банкиране. Защо не мога да прехвърля пари от безсрочния си спестовен влог към разплащателната си сметка след като пишете , че мога да тегля и внасям по всяко време?

    1. Здравейте! От спестовния влог можете да нареждате само на гише в банков салон и получавате кредитни преводи (вътрешен, междубанков), но няма възможност за извършване на периодични и комунални плащания. Всяко дебитно движение по спестовен влог трябва да бъде отразено в спестовната книжка на клиента, поради тази причина ползването му за активни операции през виртуален банков клон е невъзможно. Има спестовни продукти (различни видове депозити и сметки), които позволяват да се извършват преводи от и по тях, но това не важи за спестовните влогове.

  4. Здравейте,
    Имам питане - защо при безконтактно плащане, служителка на касата на киното в Мола буквално ме "гони", за да се разпиша върху бележката от терминала?!
    Трябва ли да се подписвам изобщо на тези бележки? На въпроса ми, защо Ви е необходим подпис, като няма място за такъв на бележката - служителката каза, че това било задължително и се изисквало от техните шефове по настояване на Банката ?!?!
    Това вярно ли е, защото си пазя бележката и там пише "не се изисква подпис"?
    Честно казано, много е досадно да се разправяш с касиерката особено за един пакет пуканки...! Аз просто исках да изпробвам тия безконтакни карти защото много ми ги хвалиха във филиала - че било бързо и лесно и да, платих като не въведох ПИН, ама това с подписа и разправиите направо ми обра точките ?!?!?

    1. Здравейте, г-жо Иванова! Предписанията на картовите организации са да не се изисква подпис. В тази посока работим и ние, като върху бележките вече забелязвате надписа, че подпис не се изисква. Ще отнеме известно време, преди и търговците да свикнат с тази практика. Бихте ли ни ориентирали в кой Мол е било плащането, за да можем да помогнем? Благодарим!

  5. И на мен завчера в Арената за 26 лв ми поиска ПИН код.

    Да видим какво ще ни отговори Поддръжката тук в блога.

Коментирай