AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Паскал,
    Явно информацията ни е съвсем различна, защото на мен ми казаха, че лимита за ВСИЧКИ карти е 25лв.
    Странно защо няма никакъв официален отговор от ПИБ, а всеки клиент получава различен отговор. Аз лично установих за намаления лимит при плащане в ОМВ и Кино Арена и то със суми около 45лв. с кредитна карта.

  2. @Венков, да, намален е :(

    Спомням си, че преди време на сайта на ПИБ пишеше, че лимитът е до 50 лв. В блога някъде из коментарите също пишеше 50 лв. Но сега на сайта не пише никаква конкретна сума.

    Звъннах да ги питам и ми казаха, че сега е 30 лв (за дебитни карти) и 50 лв (за кредитни).

  3. преди 6 мес кандидатствах за кредитна карта с 1000лв лимит получих обаждане от ваш служител че сам одобрен за 400лв аз отказах по това време смених работата и на новата бях с 6 мес изпитателен договор след като от фирмата ми продалжиха договора 10.12.13 аз кандидатствах пак за 1000лв служител на ваш клон ми каза че след като вече сам на постоянен трудов договор е по вероятно да получа искания лимит та вапроса ми е ще получа ли обаждане било то одобрение или не кандидатствах в ваш клон на 10.12.13

    1. Здравейте, г-н Дяков! Очаквайте обаждане от наш специалист през следващите дни. Във всички случаи ще Ви уведомим дали може да Ви бъде издадена кредитна карта. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Защо ми изтрихте питането за намаления лимит на плащане с безконтактни карти?

  5. Имам проблем с плащане по и-нет с карта Visa electron. Моля да ми помогнете.

    Благодаря.

  6. Здравейте,
    Тази седмица установих, че лимита за БЕЗКОНТАКТНО плащане е намален драстично от 50лв. на 25лв. Втора седмица правя опит за плащане, все ми искаше ПИН код. Останах крайно разочарован след като тази ПРОМЯНА не е обявена никъде официално, та дори и служители Ви не знаеха и след обаждане в някоя дирекция и те се изненадаха.
    Каква е причината да се намали така лимита? Дали не е течащата реклама за същата услуга на Ваш конкурент, който я предоставя няколко години след като Вие първи пуснахте тази услуга.

  7. Уважаеми ,
    клонот на Вашата банка в Петрич, работи на 9 ти декември?
    Искам да отворя расплащателна сметка и да пусна формуларь за дебитна карта?
    Благодаря Ви за отговора

    1. Здравейте, Ване! Разбира се, клонът ни е отворен в понеделник. Работното му време от понеделник до петък е 9:00 - 17:30 ч. Очакваме Ви. Поздрави и приятна седмица!

  8. Положението с банкоматите на ПИБ все повече и повече се влошава. За 2-3 месеца закрихте единствения банкомат на "Цариградско шосе" (Стопански факултет), преди дни и банкомата във факултет "Начална педагокика". Сега в растояние на 7 км (от Ректората до Окр. болница) по една главна артерия на София няма нито един банкомат. Вместо това ми предлагате карта, с безплатен достъп до банкомати на други банки, но с такса 1 лв. месечно. Днес банкоматаът на "Шипчески проход" не работеше, влизането в офиса ми струваше 15 мин и отново 1 лв. Имам чувството, че не успявам да съм в крак с ударното повишаване на таксите на банката. Това, комбинирано с липсата на удобни банкомати за работещи и живеещи около Плиска, 4- км- (факултети, инстиути и много жилищни сгради) все повече ме кара да се замисля да насоча заплатата и спестяванията си към друга банка, въпреки че съм "Лоялен клиент" на банката- не я напуснах в трудни моменти. За съжаление май вече клиентите не са от приоритетите на ПИБ?

Коментирай