AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Получихме и на електронна поща Вашия въпрос. Ще Ви пишем там, тъй като ни е нужна и допълнителна информация.

  1. Zdraveite,v chugbina sam i iskam da si izpolzvam Maestro kartata,no ne minava plastaneto.Samo 2 plastaniya imam uspeshni i sega samo otkazva plastaneto.Chuvstvam se razocharovana.Bihte li proveri li kade e problema molya.Blagodarya vi.

    1. Здравейте! В подобни ситуации е добре да се свържете с нас на посочените на картата телефони. Ако ни предоставите последните 6 цифри от картата, можем да направим проверка. Напомняме, че тук не е място за публикуване на лична информация с цел защита на Вашите лични данни.

  2. Здравейте, каква е таксата за преводи във валута за други банки - за суми до 500 евро? В Тарифата в чл.3.2.1.1 виждам 2 евро, но в офис на банката ми отговориха, че е винаги 15 евро. Благодаря Ви

    1. Здравейте! Таксата по тарифа е актуална - 2 евро, но към нея допълнително се начислява и такса SWIFT.

  3. Здравейте,

    имам следния проблем - при пазаруване онлайн с моята кредитна карта, получих веднага потвърждение от Вас, че е извършено плащане за ххх лв. След което получавам от сайта отказ на моята кредитна карта и желаят да им изпратя нейно копие (без последните 3 цифри) и копие от личен документ (за да ме идентифицират). Да не коментирам факта, че искат получателя (който е в Америка) и card holder-а да са едно и същ лице (което до голяма степен е безумно, тъй като не доставят до България и поръчвам до мой близък в USA). Влизам в системата на My Fibank и няма никакво плащане при извлеченията и справките по моите карти. Въпросът ми е:
    Как получавам sms, че са изтеглени и платени на този сайт, а те ми отказват поръчката, и цялата транзакция по теглене и евентуално връщане не се отбелязва никъде"

    Очаквам Вашият отговор и препоръка към кого да се обърна, тъй като не съм в България в момента и не мога да посетя банков клон.

    P.S Вашите служители преди време ме съветваха да не изпращам по mail никаква лична информация.

    1. Здравейте! Операциите с банкови карти преминават в отчета по сметка, когато търговецът усвои/потвърди плащането. Докато това не се случи, сумата на трансакциятата е смо блокирана/резервирана. Операциите с карти могат да се видят още преди да бъдат осчетоводени по сметките в меню справки – картови авторизации. Клиентът може да проверява в него. Във връзка с останалите въпроси по операции с карта е необходимо да се свържете с картовия център на Fibank на телефоните посочени на гърба на картата.

  4. Здравейте,
    Аз съм ваша клиентка от много години и имам интернет банкиране във вашата банка. Много е важно за мен да разбера колко битово криптиране се използва в ПИБ във връзка със сигурността на данните? Предполагам, че е 128 или 256 bits? Очаквам вашия отговор. Благодаря!

    1. Поддържаме от 128 битова криптация до най-високото ниво, в зависимост от поддържания от браузъра Ви cipher.

  5. Защо банкоматите на ПИБ нямат звуков сигнал в края на ползването им, за да се подсети клиента да прибере картата си?

Коментирай