AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Величкова! Работим по въпроса съвсем скоро отново да имате наш банкомат подръка. Банкоматите, за които споменавате, бяха демонтирани временно, докато намерим по-подходящи и сигурни места за тях. Докато предложим решение, надяваме се, че банкоматът ни в клона ни "Главпроект" на ул. Александър Жендов 6 ще Ви бъде удобен. С уважение, Екипът на Fibank

  1. Здравейте, ще мога ли да регистрирам в paypal дебитна карта Debit Mastercard

    1. Здравейте, г-н Илиев! Можете спокойно да регистрирате картата в PayPal. На среща сме, ако можем да помогнем с още нещо :) Поздрави и приятно пазаруване!

  2. Здравейте,
    ПИБ има ли клон в Лондон и ако да- къде?
    Благодаря

    1. Здравейте, г-жо Влаева! Нямаме клон в Лондон. С какво можем да помогнем? С уважение, Екипът на Fibank

  3. Привет,

    Искам да попитам относно функцията на Paypal за прехвърляне от акаунта ми там, към банковата ми карта(сметка). Колко време отнема трансферът?

    Благодаря предварително

    1. Здравейте, г-н Нанчев! Обичайно са необходими 7 работни дни. Реакцията от страна на банката е в рамките на работния ден или най-късно на следващия работен ден.

  4. На 15.11.2013 г. в 20:50 часа закупих гориво на стойност 89.56 лв. от бензиностанция ОМВ на бул. Ал. Малинов No.19 в София. Заплатих с кредитна карта Mastercard YES Paypass. Служителката от бензиностанцията отказа да ми даде кутия бонбони Toffifee както е обявено в промоцията Бонбон Voyage. Заяви, че са получили писмо, че промоцията е свършила, а освен това нямали налични бонбони. Разполагам с касова бележка и бележка от ПОС терминала. Съгласно обявеното на сайта на ПИБ промоцията е до 17.11.2013 включително. Смятам, че е некоректно да заблуждавате клиентите си и че случаят е типичен пример за нелоялна търговска практика.

    1. Здравейте, г-н Горинов! Fibank не е организатор на промоцията. От нея единствено могат да се възползват и наши клиенти. В сайта ни бяха публикувани условията на промоцията, като има референция към официалните правила на промоцията в сайта на MasterCard. Това е частта от правилата по отношение продължителността на промоцията.

      Част 5. ПРОДЪЛЖИТЕЛНОСТ НА ПРОМОЦИЯТА "BONBON VOYAGE" 5.1. Промоцията е валидна от 7-ми октомври 2013г. до 15-ти ноември 2013г. включително. Периодът на Промоцията може да бъде продължен или съкратен с оглед изчерпване количествата на наградите.
      Съжаляваме за неприятната ситуация и благодарим за разбирането.

  5. Здравейте, имам следното питане: Съпругът ми е Ваш клиент, има услуга sms-активна,в днешния ден 14,11,2013г. получава превод, за което е уведомен със sms със съдържание:имате превод на сума /без значение колко е/.Дотук добре, но този sms го получава вече 6 пъти с едно и също съдържание. В момента той е извън страната и получаването на sms-те се заплаща от неговата сметка. Редно ли е това да се повтаря през 30 мин, да му се изпращат едни и същи sms-и с едно и също съдържание?Може ли да се прекратят, да не се изпращат повече. Какво е необходима да се направи, услугата да си остане, но да се изпращат еднократно?

Коментирай