AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам активно интернет банкиране. Защо не мога да прехвърля пари от безсрочния си спестовен влог към разплащателната си сметка след като пишете , че мога да тегля и внасям по всяко време?

    1. Здравейте! От спестовния влог можете да нареждате само на гише в банков салон и получавате кредитни преводи (вътрешен, междубанков), но няма възможност за извършване на периодични и комунални плащания. Всяко дебитно движение по спестовен влог трябва да бъде отразено в спестовната книжка на клиента, поради тази причина ползването му за активни операции през виртуален банков клон е невъзможно. Има спестовни продукти (различни видове депозити и сметки), които позволяват да се извършват преводи от и по тях, но това не важи за спестовните влогове.

  2. Здравейте,
    Имам питане - защо при безконтактно плащане, служителка на касата на киното в Мола буквално ме "гони", за да се разпиша върху бележката от терминала?!
    Трябва ли да се подписвам изобщо на тези бележки? На въпроса ми, защо Ви е необходим подпис, като няма място за такъв на бележката - служителката каза, че това било задължително и се изисквало от техните шефове по настояване на Банката ?!?!
    Това вярно ли е, защото си пазя бележката и там пише "не се изисква подпис"?
    Честно казано, много е досадно да се разправяш с касиерката особено за един пакет пуканки...! Аз просто исках да изпробвам тия безконтакни карти защото много ми ги хвалиха във филиала - че било бързо и лесно и да, платих като не въведох ПИН, ама това с подписа и разправиите направо ми обра точките ?!?!?

    1. Здравейте, г-жо Иванова! Предписанията на картовите организации са да не се изисква подпис. В тази посока работим и ние, като върху бележките вече забелязвате надписа, че подпис не се изисква. Ще отнеме известно време, преди и търговците да свикнат с тази практика. Бихте ли ни ориентирали в кой Мол е било плащането, за да можем да помогнем? Благодарим!

  3. И на мен завчера в Арената за 26 лв ми поиска ПИН код.

    Да видим какво ще ни отговори Поддръжката тук в блога.

  4. @Паскал,
    Явно информацията ни е съвсем различна, защото на мен ми казаха, че лимита за ВСИЧКИ карти е 25лв.
    Странно защо няма никакъв официален отговор от ПИБ, а всеки клиент получава различен отговор. Аз лично установих за намаления лимит при плащане в ОМВ и Кино Арена и то със суми около 45лв. с кредитна карта.

  5. @Венков, да, намален е :(

    Спомням си, че преди време на сайта на ПИБ пишеше, че лимитът е до 50 лв. В блога някъде из коментарите също пишеше 50 лв. Но сега на сайта не пише никаква конкретна сума.

    Звъннах да ги питам и ми казаха, че сега е 30 лв (за дебитни карти) и 50 лв (за кредитни).

  6. преди 6 мес кандидатствах за кредитна карта с 1000лв лимит получих обаждане от ваш служител че сам одобрен за 400лв аз отказах по това време смених работата и на новата бях с 6 мес изпитателен договор след като от фирмата ми продалжиха договора 10.12.13 аз кандидатствах пак за 1000лв служител на ваш клон ми каза че след като вече сам на постоянен трудов договор е по вероятно да получа искания лимит та вапроса ми е ще получа ли обаждане било то одобрение или не кандидатствах в ваш клон на 10.12.13

    1. Здравейте, г-н Дяков! Очаквайте обаждане от наш специалист през следващите дни. Във всички случаи ще Ви уведомим дали може да Ви бъде издадена кредитна карта. С уважение, Екипът на Fibank

  7. Защо ми изтрихте питането за намаления лимит на плащане с безконтактни карти?

Коментирай