AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Георгиева! Възможно е причината да е в това, че Вашият съпруг е в роуминг. Ще Ви изпратим имейл, за да видим с какво можем да помогнем. С уважение, Екипът на Fibank

  1. Здравейте
    Баща ми има разплащателна сметка и съответно дебитна карта Маестро в ПИБ.Понеже срокът на дебитната карта изтича ноември месец 2013 ,а той е много трудно подвижен и по никакъв начин не може да стигне до офиса в който е издадена картата,възможно ли е да Ви пратя по някакъв начин данните му и Вие да придвижите картата до най-удобния за него офис (за София става въпрос)

    Благодаря Ви предварително за разбирането.
    С уважение Александър

    1. Здравейте, Александър! Картата ще е готова след 20 ноември. Помолете баща си от наше име да се свърже след тази дата с Контакт центъра ни на тел. *bank (*2265) за мобилни телефони и 0800 11 011 за стационарни. Така ще пренасочим картата към най-удобния за него клон. Имаме и препоръка. Ако прецените, че така ще е по-удобно за него, към разплащателната му сметка може да бъде издадена допълнителна карта на Ваше име например и Вие да оперирате с нея. Така няма да се налага той лично да посещава клон на банката, за да получи картата си при нейното подновяване. Друга възможност е той да упълномощи Вас или друг член на Вашето семейство да се разпорежда със средствата му в банката. Баща Ви би могъл да се регистрира и за Виртуалния ни клон и така да нарежда преводи от сметката си и да следи движенията и салдата по нея, без да посещава наш клон, в случай че му се налага да прави подобни банкови операции. Когато баща Ви посети наш клон, за да получи картата си, би могъл да поръча издаването на допълнителната карта. Ние оставаме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Благодаря на екипа на ПИБ.
    С действията си показахте, че клиентите ви са важни за вас.

    1. Благодарим Ви, г-н Петков!

  3. Моля пояснете ....
    Имам годишна такса за обслужване на кредитна карта и макар ,че нямам усвоен кредитен лимит ми се начислява лихва за този неусвоен лимит....

    1. Здравейте, г-н Стефанов! Годишната такса за поддържане на картата се начислява в началото на всяка година от издаването на картата. Таксата се покрива с кредитния лимит по картата и ако в рамките на периода за погасяване на задължението не сте успели да направите вноската, се начислява лихва (или наказателна, ако не сте направили минималната вноска). Вероятно и случаят, който описвате, е точно такъв, но молим да проверите в клон на банката. Съжаляваме, че не можем да помогнем с повече в блога. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Здравейте,
    Защо във вашите обекти при плащания с карта, ме карат да разписвам разписката от ПОС терминала, дори когато върху нея няма поле за подпис ?!?!
    Моля обърнете внимание на вашите търговци особенно на тези в Синема Сити - Мола на Стамболийски!

    1. Здравейте, Малинка! Постепенно всички ще свикнат, но ще отнеме време. Ние редовно напомняме на своите партньори. Благодарим Ви за коментара! Поздрави!

  5. Аз притежавам стандартна Visa в момента, просто исках да я подменя. Ще го направя, когато започнете издаване на payWave.

    Успешна седмица

Коментирай