AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам проблем с плащане по и-нет с карта Visa electron. Моля да ми помогнете.

    Благодаря.

  2. Здравейте,
    Тази седмица установих, че лимита за БЕЗКОНТАКТНО плащане е намален драстично от 50лв. на 25лв. Втора седмица правя опит за плащане, все ми искаше ПИН код. Останах крайно разочарован след като тази ПРОМЯНА не е обявена никъде официално, та дори и служители Ви не знаеха и след обаждане в някоя дирекция и те се изненадаха.
    Каква е причината да се намали така лимита? Дали не е течащата реклама за същата услуга на Ваш конкурент, който я предоставя няколко години след като Вие първи пуснахте тази услуга.

  3. Уважаеми ,
    клонот на Вашата банка в Петрич, работи на 9 ти декември?
    Искам да отворя расплащателна сметка и да пусна формуларь за дебитна карта?
    Благодаря Ви за отговора

    1. Здравейте, Ване! Разбира се, клонът ни е отворен в понеделник. Работното му време от понеделник до петък е 9:00 - 17:30 ч. Очакваме Ви. Поздрави и приятна седмица!

  4. Положението с банкоматите на ПИБ все повече и повече се влошава. За 2-3 месеца закрихте единствения банкомат на "Цариградско шосе" (Стопански факултет), преди дни и банкомата във факултет "Начална педагокика". Сега в растояние на 7 км (от Ректората до Окр. болница) по една главна артерия на София няма нито един банкомат. Вместо това ми предлагате карта, с безплатен достъп до банкомати на други банки, но с такса 1 лв. месечно. Днес банкоматаът на "Шипчески проход" не работеше, влизането в офиса ми струваше 15 мин и отново 1 лв. Имам чувството, че не успявам да съм в крак с ударното повишаване на таксите на банката. Това, комбинирано с липсата на удобни банкомати за работещи и живеещи около Плиска, 4- км- (факултети, инстиути и много жилищни сгради) все повече ме кара да се замисля да насоча заплатата и спестяванията си към друга банка, въпреки че съм "Лоялен клиент" на банката- не я напуснах в трудни моменти. За съжаление май вече клиентите не са от приоритетите на ПИБ?

    1. Здравейте, г-жо Величкова! Работим по въпроса съвсем скоро отново да имате наш банкомат подръка. Банкоматите, за които споменавате, бяха демонтирани временно, докато намерим по-подходящи и сигурни места за тях. Докато предложим решение, надяваме се, че банкоматът ни в клона ни "Главпроект" на ул. Александър Жендов 6 ще Ви бъде удобен. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте, ще мога ли да регистрирам в paypal дебитна карта Debit Mastercard

    1. Здравейте, г-н Илиев! Можете спокойно да регистрирате картата в PayPal. На среща сме, ако можем да помогнем с още нещо :) Поздрави и приятно пазаруване!

  6. Здравейте,
    ПИБ има ли клон в Лондон и ако да- къде?
    Благодаря

    1. Здравейте, г-жо Влаева! Нямаме клон в Лондон. С какво можем да помогнем? С уважение, Екипът на Fibank

Коментирай