AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за отговора.

    Има ли вероятност да подновите издаването на кредитни безконтактни VISA карти до края на годината, или поръчам стандартна.

    1. Здравейте, Петър! В този момент можем да Ви издадем стандартната Visa. Предложението ни е, ако Ви е удобно така и издаването на картата не е спешно, да се свържем с Вас, когато имаме готовност с безконтактните карти Visa. Разбира се, винаги можете да си издадете стандартна и впоследствие да я подновите с payWave. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте
    Имам дебитна карта на Visa Electron валидна до 10/14 на ПИБ
    След опит за регистрация за my fibank с опция за плащане от картата данните бяха възприети ,но не успях да завърша регистрацията тъй като получих съобщение ,че не може да бъде извършена трансакция от картата
    Проверих и картата има достатъчно пари-какъв може да е проблема ?

    1. Здравейте, Георги! Всичко би трябвало да е наред. Молим да опитате отново, като се уверите, че въвеждате правилно информацията за картата. Ако отново получите същото съобщение, свържете се с нас на 0700 12 777 и ще открием причината на момента. Благодарим!

  3. Не знам защо изтрихте предишния ми въпрос, но го задавам отново.

    Защо не може да бъде подадено Online искане за издаване на безконтактна кредитна карта Visa.

    Може ли безконтактната Visa да се използва на терминалите на Mastercard.

    1. Здравейте, Петър! Молим да ни извините, че пропуснахме да отговорим на предишния Ви въпрос. В момента издаваме само Visa Classic. С Visa Classic payWave вече можете да плащате безконтактно на всички наши безконтактни ПОС устройства. Пълния списък с обектите, в които се приемат безконтактни плащания, можете да намерите в нашия сайт. Поздрави!

  4. Искам да попитам Декларацията за икономическа свързаност с други лица, трябва ли да се записват лица, които са малолетни и нямат кредити и други задлъжения към банки?
    В случая малолетното лице ми е дъщеря.
    Благодаря Ви предварително за отговора.

    1. Здравейте, г-н Павлов! Извинете ни, че едва сега отговаряме на въпроса Ви. Не, не е необходимо да попълвате данни в този случай. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте,
    Искам да попитам:
    Задължително ли е да попълня ЕГН на малолетни лица в "Декларация за икономическа свързаност с други лица"?
    Благодаря ви.

  6. Зравейте,

    Имам дебитна карта VISA Electron издадена от Fibank. Валутата е GBP.

    Питането ми е ако изтегля "Х" сума от банкомат на Fibank в България по какъв курс ще се превалутира сумата от GBP -> BGN. Доколкото знам ако е по курс на VISA ще е по следната схема GBP -> EUR -> BGN по курса на Visa: http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx или обявените курсове тук: http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947

    Надяваме се не цакате клиентите с неизгодния валутен курс на стартовата страница, ето и сравнение:
    курс "купува" на стартовата страница: 2.24540
    курс "купува" за картови транзакции: 2.28800
    БНБ: 2.29665
    VISA Europe: 2.288094

    Същия въпрос ми е и ако се плаща на POS терминал в България, предполагам схемата на превалутиране ще е същата като на АТМ.

    Поздрави и хубав ден!

Коментирай