AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Иванов! При теглене от банкомат и плащане при търговец в България се използва курс купува за съответната валута на сметката за деня на осчетоводяване, които можете да видите в нашия сайт. Поздрави!

  1. Добър ден, миналата Сряда си подадох онлайн заявление за кредитна карта, за съжаление до сега нямам отговор и ми казаха, че документите се обработват. Искам да Ви попитам при положение, че в сайта е отбелязан срок от 3 работни дни за София, защо не се спазва?
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, г-н Димитров! Молим да ни извините. Забавили сме се заради големия обем от искания за кредитни карти. Ще направим всичко възможно да се свържем с Вас още днес. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Виждам, че имате промоция за нови кредитни карти Visa/Mastercard. В тази връзка искам да попитам:
    1. Гратисният период важи ли и за теглене на пари в брой (вкл. и от ATM в чужбина)?

    2. Какви са условията за прекратяване преди изтичане на 3-те години? При 30-дневно предизвестие и погасени задължения дължи ли се нещо?
    Благодаря.

    1. Здравейте, г-н Вълков! Гратисният период е в сила и за плащания, и за тегления с картата. За да се възползвате от него, трябва да върнете цялото задължение в рамките на гратисния период и да нямате по-стари задължения :) За закриване на картата се подава искане, като е необходимо да внесете пълния размер на задължението и очакваните лихви. След това се изчакват евентуални забавени трансакции в срок от 30 дни. Поздрави! :)

  3. Мерси за помощта :) За сега е важно да разбера само как става номера :D, не ми е много наложително. Поздрави на екипа. Както винаги перфектно обслужване :)

  4. Здравейте, банда!

    Някой би ли ми казал как да си прехвърля сума от paypal в моята карта(Visa Electron). Или да ме насочи.

    1. Здравейте, Късно вечер! :) Разбира се. От "My Account" изберете "Withdraw", а след това "Withdraw funds to your card". Имайте предвид, че процедурата отнема около 7 работни дни. Поздрави!

  5. Здравейте!
    Имам срочен доларов депозит с падеж в неделя.
    Също така в града ни има банков клон, работещ в неделя.
    Мога ли да изтегля депозита на датата на падежа/неделя/, или трябва да чакам до понеделник. Става дума за сума около 2100$ с натрупаната лихва.
    Поздрави!

    1. Здравейте, Богдан! Можете да изтеглите депозита още в неделя в отворения ни клон. Разбира се, можете да го направите и в понеделник, тъй като денят, в който е падежът на депозита, е почивен. В случая не е необходима предварителна заявка, защото равностойността в лева на сумата, която ще изтеглите, не надхвърля 5000 лв. Поздрави!

Коментирай