Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
ВАНЕ СОКОЛОВСКИ 2013-12-06 23:33:42
Уважаеми ,
клонот на Вашата банка в Петрич, работи на 9 ти декември?
Искам да отворя расплащателна сметка и да пусна формуларь за дебитна карта?
Благодаря Ви за отговора
Customer Support 2013-12-09 12:58:19
Здравейте, Ване! Разбира се, клонът ни е отворен в понеделник. Работното му време от понеделник до петък е 9:00 - 17:30 ч. Очакваме Ви. Поздрави и приятна седмица!
Величкова 2013-12-03 21:06:56
Положението с банкоматите на ПИБ все повече и повече се влошава. За 2-3 месеца закрихте единствения банкомат на "Цариградско шосе" (Стопански факултет), преди дни и банкомата във факултет "Начална педагокика". Сега в растояние на 7 км (от Ректората до Окр. болница) по една главна артерия на София няма нито един банкомат. Вместо това ми предлагате карта, с безплатен достъп до банкомати на други банки, но с такса 1 лв. месечно. Днес банкоматаът на "Шипчески проход" не работеше, влизането в офиса ми струваше 15 мин и отново 1 лв. Имам чувството, че не успявам да съм в крак с ударното повишаване на таксите на банката. Това, комбинирано с липсата на удобни банкомати за работещи и живеещи около Плиска, 4- км- (факултети, инстиути и много жилищни сгради) все повече ме кара да се замисля да насоча заплатата и спестяванията си към друга банка, въпреки че съм "Лоялен клиент" на банката- не я напуснах в трудни моменти. За съжаление май вече клиентите не са от приоритетите на ПИБ?
Customer Support 2013-12-05 17:55:44
Здравейте, г-жо Величкова! Работим по въпроса съвсем скоро отново да имате наш банкомат подръка. Банкоматите, за които споменавате, бяха демонтирани временно, докато намерим по-подходящи и сигурни места за тях. Докато предложим решение, надяваме се, че банкоматът ни в клона ни "Главпроект" на ул. Александър Жендов 6 ще Ви бъде удобен. С уважение, Екипът на Fibank
Илиян Илиев 2013-12-03 21:01:51
Здравейте, ще мога ли да регистрирам в paypal дебитна карта Debit Mastercard
Customer Support 2013-12-05 13:09:37
Здравейте, г-н Илиев! Можете спокойно да регистрирате картата в PayPal. На среща сме, ако можем да помогнем с още нещо :) Поздрави и приятно пазаруване!
Ралица Влаева 2013-12-02 10:20:58
Здравейте,
ПИБ има ли клон в Лондон и ако да- къде?
Благодаря
Customer Support 2013-12-03 10:14:39
Здравейте, г-жо Влаева! Нямаме клон в Лондон. С какво можем да помогнем? С уважение, Екипът на Fibank
Валери Нанчев 2013-11-22 21:43:53
Привет,
Искам да попитам относно функцията на Paypal за прехвърляне от акаунта ми там, към банковата ми карта(сметка). Колко време отнема трансферът?
Благодаря предварително
Customer Support 2013-11-25 10:26:51
Здравейте, г-н Нанчев! Обичайно са необходими 7 работни дни. Реакцията от страна на банката е в рамките на работния ден или най-късно на следващия работен ден.