AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Имам дебитна карта Visa Electron, която скоро изтича и бих искал да знам дали подновяването може да се извърши в друг клон на банката, различен от този на първоначалната регистрация (скоро видях, че клонът, в който подадох заявлението, е преместен и затова не съм сигурен). Също така да ви попитам след подновяването ще бъде ли необходимо картата да се пререгистрира за онлайн плащане в системите от рода на PayPal, ePay и др., т.е. ще трябва ли да се извършат някакви промени/настройки от моя страна?
    Предварително ви благодаря за съдействието!
    Лек и успешен ден!

    1. Здравейте, Кирил! Картата Ви ще бъде подновена автоматично и след 20-о число на месеца, в който изтича срокът й на валидност, ще Ви очаква в наш клон. Препоръката ни е тогава да се свържете с нас, за да Ви насочим към клона, в който можете да получите картата си. Ако пък не Ви е удобен, можем да я пренасочим към друг. По втория Ви въпрос - ще е необходимо единствено да промените срока й на валидност. Номерът на картата се запазва, когато бъде преиздадена автоматично заради изтичащ срок на валидност. Поздрави!

  2. Здравейте. Наскоро жена ми взе кредитна карта от ПИБ. Първоначално ни беше обяснено, че за всичко което се купи при търговец с картата използваме гратисен период до 45 дни. Съответно ако погасим цялото задължение до 5-ти на следващи месец няма да дължим никаква лихва. Наложи ни се обаче да изтеглим 500 лв в брой от банкомат. За тях важи ли това, че мога да ги върна до падежа (5-ти) без лихва или върху тях ще ми се начисли лихва при всички положения?

    1. Здравейте, г-н Запрянов! Гратисният период се отнася и изтеглените на банкомат средства. Ако погасите задължението си в рамките на гратисния период и нямате задължения от предходни периоди, не дължите лихва. Дължима е единствено комисионата за теглене на банкомат. Поздрави!

  3. Здравейте,
    имам дебитна карта MasterCard при Вас. Интересувам се каква услуга трябва да активирам за да получавам SMS при всяка осъществена транзакция? От гледна точка на сигурността - такава услуга активирана ли е или аз допълнително трябва да си я активирам?

    И още един въпрос - регистрацията в my.FIBank пише, че е 0,10ст. това еднократна такса ли е или месечна такава?

    Благодаря предварително за отделеното време!
    Хубав и слънчев ден Ви желая!

    1. Здравейте, Любомир! С услугата "SMS съобщения за авторизации с банкови карти" можете да получавате съобщения на телефона си при всяка операция с Вашата карта. Повече за нея можете да прочетете в нашия сайт. Там ще видите и таксите за регистрация и изпращането на съобщенията. Достъпът до системата "Моята Fibank" е безплатен. За нея няма такса. Единствено когато Ви идентифицираме като клиент и картодържател (при регистрация с карта, промяна на настройки или добавяне на комунална сметка например) се заплаща такса от 0.10 лв. Поздрави!

  4. Ако притежавам дебитна карта в паунди и
    правя плащане на онлайн покупка в паунди ще има ли превалутиране при транзакцията или ще бъде
    отразена точната стойност на покупката?

    1. Здравейте, Цанко! В този случай не се налага превалутиране. Ако сметката и операцията са в една и съща валута, не се извършва превалутиране. Поздрави!

  5. Здравейте!
    Успешно съм регистриран и имам номер, ама как да се явя в клон за потвърждение?
    То и без друго ще ходя до посолството ,може би по нататък..да помоля за един образац на пълномощно на Е маила,става ли?
    Далечни поздрави:Н Иванов
    Сидни

    1. Г-н Иванов, ако имате регистрация за активни операции, т.е. имате електронен подпис или Токен устройство, можете да наредите превода директно от Виртуалния клон. Не е необходимо да посещавате клон за целта. Във Виртуалния клон вече имаме и онлайн чат - заповядайте, наш колега ще помогне с отговор на Вашите въпроси. Имайте предвид само, че чатът е активен в работното време на банката - от 8:45 до 17:45 българско време. Ще Ви изпратим и образец на пълномощно на имейла Ви. Поздрави на Вас и далечна Австралия!

Коментирай