AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Благодарим Ви, г-н Петков!

  1. Моля пояснете ....
    Имам годишна такса за обслужване на кредитна карта и макар ,че нямам усвоен кредитен лимит ми се начислява лихва за този неусвоен лимит....

    1. Здравейте, г-н Стефанов! Годишната такса за поддържане на картата се начислява в началото на всяка година от издаването на картата. Таксата се покрива с кредитния лимит по картата и ако в рамките на периода за погасяване на задължението не сте успели да направите вноската, се начислява лихва (или наказателна, ако не сте направили минималната вноска). Вероятно и случаят, който описвате, е точно такъв, но молим да проверите в клон на банката. Съжаляваме, че не можем да помогнем с повече в блога. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    Защо във вашите обекти при плащания с карта, ме карат да разписвам разписката от ПОС терминала, дори когато върху нея няма поле за подпис ?!?!
    Моля обърнете внимание на вашите търговци особенно на тези в Синема Сити - Мола на Стамболийски!

    1. Здравейте, Малинка! Постепенно всички ще свикнат, но ще отнеме време. Ние редовно напомняме на своите партньори. Благодарим Ви за коментара! Поздрави!

  3. Аз притежавам стандартна Visa в момента, просто исках да я подменя. Ще го направя, когато започнете издаване на payWave.

    Успешна седмица

  4. Благодаря за отговора.

    Има ли вероятност да подновите издаването на кредитни безконтактни VISA карти до края на годината, или поръчам стандартна.

    1. Здравейте, Петър! В този момент можем да Ви издадем стандартната Visa. Предложението ни е, ако Ви е удобно така и издаването на картата не е спешно, да се свържем с Вас, когато имаме готовност с безконтактните карти Visa. Разбира се, винаги можете да си издадете стандартна и впоследствие да я подновите с payWave. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте
    Имам дебитна карта на Visa Electron валидна до 10/14 на ПИБ
    След опит за регистрация за my fibank с опция за плащане от картата данните бяха възприети ,но не успях да завърша регистрацията тъй като получих съобщение ,че не може да бъде извършена трансакция от картата
    Проверих и картата има достатъчно пари-какъв може да е проблема ?

    1. Здравейте, Георги! Всичко би трябвало да е наред. Молим да опитате отново, като се уверите, че въвеждате правилно информацията за картата. Ако отново получите същото съобщение, свържете се с нас на 0700 12 777 и ще открием причината на момента. Благодарим!

Коментирай