Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Иван Горинов 2013-11-17 22:42:06
На 15.11.2013 г. в 20:50 часа закупих гориво на стойност 89.56 лв. от бензиностанция ОМВ на бул. Ал. Малинов No.19 в София. Заплатих с кредитна карта Mastercard YES Paypass. Служителката от бензиностанцията отказа да ми даде кутия бонбони Toffifee както е обявено в промоцията Бонбон Voyage. Заяви, че са получили писмо, че промоцията е свършила, а освен това нямали налични бонбони. Разполагам с касова бележка и бележка от ПОС терминала. Съгласно обявеното на сайта на ПИБ промоцията е до 17.11.2013 включително. Смятам, че е некоректно да заблуждавате клиентите си и че случаят е типичен пример за нелоялна търговска практика.
Customer Support 2013-11-18 10:49:33
Здравейте, г-н Горинов! Fibank не е организатор на промоцията. От нея единствено могат да се възползват и наши клиенти. В сайта ни бяха публикувани условията на промоцията, като има референция към официалните правила на промоцията в сайта на MasterCard. Това е частта от правилата по отношение продължителността на промоцията.
Съжаляваме за неприятната ситуация и благодарим за разбирането.д.георгиева 2013-11-14 13:14:54
Здравейте, имам следното питане: Съпругът ми е Ваш клиент, има услуга sms-активна,в днешния ден 14,11,2013г. получава превод, за което е уведомен със sms със съдържание:имате превод на сума /без значение колко е/.Дотук добре, но този sms го получава вече 6 пъти с едно и също съдържание. В момента той е извън страната и получаването на sms-те се заплаща от неговата сметка. Редно ли е това да се повтаря през 30 мин, да му се изпращат едни и същи sms-и с едно и също съдържание?Може ли да се прекратят, да не се изпращат повече. Какво е необходима да се направи, услугата да си остане, но да се изпращат еднократно?
Customer Support 2013-11-14 15:38:30
Здравейте, г-жо Георгиева! Възможно е причината да е в това, че Вашият съпруг е в роуминг. Ще Ви изпратим имейл, за да видим с какво можем да помогнем. С уважение, Екипът на Fibank
Александър 2013-11-13 15:19:11
Здравейте
Баща ми има разплащателна сметка и съответно дебитна карта Маестро в ПИБ.Понеже срокът на дебитната карта изтича ноември месец 2013 ,а той е много трудно подвижен и по никакъв начин не може да стигне до офиса в който е издадена картата,възможно ли е да Ви пратя по някакъв начин данните му и Вие да придвижите картата до най-удобния за него офис (за София става въпрос)
Благодаря Ви предварително за разбирането.
С уважение Александър
Customer Support 2013-11-13 16:26:41
Здравейте, Александър! Картата ще е готова след 20 ноември. Помолете баща си от наше име да се свърже след тази дата с Контакт центъра ни на тел. *bank (*2265) за мобилни телефони и 0800 11 011 за стационарни. Така ще пренасочим картата към най-удобния за него клон. Имаме и препоръка. Ако прецените, че така ще е по-удобно за него, към разплащателната му сметка може да бъде издадена допълнителна карта на Ваше име например и Вие да оперирате с нея. Така няма да се налага той лично да посещава клон на банката, за да получи картата си при нейното подновяване. Друга възможност е той да упълномощи Вас или друг член на Вашето семейство да се разпорежда със средствата му в банката. Баща Ви би могъл да се регистрира и за Виртуалния ни клон и така да нарежда преводи от сметката си и да следи движенията и салдата по нея, без да посещава наш клон, в случай че му се налага да прави подобни банкови операции. Когато баща Ви посети наш клон, за да получи картата си, би могъл да поръча издаването на допълнителната карта. Ние оставаме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. С уважение, Екипът на Fibank
Будимир Петков 2013-11-12 00:38:31
Благодаря на екипа на ПИБ.
С действията си показахте, че клиентите ви са важни за вас.
Customer Support 2013-11-12 09:41:13
Благодарим Ви, г-н Петков!
Стефчо Стефанов 2013-11-07 13:29:15
Моля пояснете ....
Имам годишна такса за обслужване на кредитна карта и макар ,че нямам усвоен кредитен лимит ми се начислява лихва за този неусвоен лимит....
Customer Support 2013-11-07 17:45:50
Здравейте, г-н Стефанов! Годишната такса за поддържане на картата се начислява в началото на всяка година от издаването на картата. Таксата се покрива с кредитния лимит по картата и ако в рамките на периода за погасяване на задължението не сте успели да направите вноската, се начислява лихва (или наказателна, ако не сте направили минималната вноска). Вероятно и случаят, който описвате, е точно такъв, но молим да проверите в клон на банката. Съжаляваме, че не можем да помогнем с повече в блога. С уважение, Екипът на Fibank