AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Защо във вашите обекти при плащания с карта, ме карат да разписвам разписката от ПОС терминала, дори когато върху нея няма поле за подпис ?!?!
    Моля обърнете внимание на вашите търговци особенно на тези в Синема Сити - Мола на Стамболийски!

    1. Здравейте, Малинка! Постепенно всички ще свикнат, но ще отнеме време. Ние редовно напомняме на своите партньори. Благодарим Ви за коментара! Поздрави!

  2. Аз притежавам стандартна Visa в момента, просто исках да я подменя. Ще го направя, когато започнете издаване на payWave.

    Успешна седмица

  3. Благодаря за отговора.

    Има ли вероятност да подновите издаването на кредитни безконтактни VISA карти до края на годината, или поръчам стандартна.

    1. Здравейте, Петър! В този момент можем да Ви издадем стандартната Visa. Предложението ни е, ако Ви е удобно така и издаването на картата не е спешно, да се свържем с Вас, когато имаме готовност с безконтактните карти Visa. Разбира се, винаги можете да си издадете стандартна и впоследствие да я подновите с payWave. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Здравейте
    Имам дебитна карта на Visa Electron валидна до 10/14 на ПИБ
    След опит за регистрация за my fibank с опция за плащане от картата данните бяха възприети ,но не успях да завърша регистрацията тъй като получих съобщение ,че не може да бъде извършена трансакция от картата
    Проверих и картата има достатъчно пари-какъв може да е проблема ?

    1. Здравейте, Георги! Всичко би трябвало да е наред. Молим да опитате отново, като се уверите, че въвеждате правилно информацията за картата. Ако отново получите същото съобщение, свържете се с нас на 0700 12 777 и ще открием причината на момента. Благодарим!

  5. Не знам защо изтрихте предишния ми въпрос, но го задавам отново.

    Защо не може да бъде подадено Online искане за издаване на безконтактна кредитна карта Visa.

    Може ли безконтактната Visa да се използва на терминалите на Mastercard.

    1. Здравейте, Петър! Молим да ни извините, че пропуснахме да отговорим на предишния Ви въпрос. В момента издаваме само Visa Classic. С Visa Classic payWave вече можете да плащате безконтактно на всички наши безконтактни ПОС устройства. Пълния списък с обектите, в които се приемат безконтактни плащания, можете да намерите в нашия сайт. Поздрави!

  6. Искам да попитам Декларацията за икономическа свързаност с други лица, трябва ли да се записват лица, които са малолетни и нямат кредити и други задлъжения към банки?
    В случая малолетното лице ми е дъщеря.
    Благодаря Ви предварително за отговора.

Коментирай