AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Петър! Молим да ни извините, че пропуснахме да отговорим на предишния Ви въпрос. В момента издаваме само Visa Classic. С Visa Classic payWave вече можете да плащате безконтактно на всички наши безконтактни ПОС устройства. Пълния списък с обектите, в които се приемат безконтактни плащания, можете да намерите в нашия сайт. Поздрави!

  1. Искам да попитам Декларацията за икономическа свързаност с други лица, трябва ли да се записват лица, които са малолетни и нямат кредити и други задлъжения към банки?
    В случая малолетното лице ми е дъщеря.
    Благодаря Ви предварително за отговора.

    1. Здравейте, г-н Павлов! Извинете ни, че едва сега отговаряме на въпроса Ви. Не, не е необходимо да попълвате данни в този случай. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    Искам да попитам:
    Задължително ли е да попълня ЕГН на малолетни лица в "Декларация за икономическа свързаност с други лица"?
    Благодаря ви.

  3. Зравейте,

    Имам дебитна карта VISA Electron издадена от Fibank. Валутата е GBP.

    Питането ми е ако изтегля "Х" сума от банкомат на Fibank в България по какъв курс ще се превалутира сумата от GBP -> BGN. Доколкото знам ако е по курс на VISA ще е по следната схема GBP -> EUR -> BGN по курса на Visa: http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx или обявените курсове тук: http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947

    Надяваме се не цакате клиентите с неизгодния валутен курс на стартовата страница, ето и сравнение:
    курс "купува" на стартовата страница: 2.24540
    курс "купува" за картови транзакции: 2.28800
    БНБ: 2.29665
    VISA Europe: 2.288094

    Същия въпрос ми е и ако се плаща на POS терминал в България, предполагам схемата на превалутиране ще е същата като на АТМ.

    Поздрави и хубав ден!

    1. Здравейте, г-н Иванов! При теглене от банкомат и плащане при търговец в България се използва курс купува за съответната валута на сметката за деня на осчетоводяване, които можете да видите в нашия сайт. Поздрави!

  4. Добър ден, миналата Сряда си подадох онлайн заявление за кредитна карта, за съжаление до сега нямам отговор и ми казаха, че документите се обработват. Искам да Ви попитам при положение, че в сайта е отбелязан срок от 3 работни дни за София, защо не се спазва?
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, г-н Димитров! Молим да ни извините. Забавили сме се заради големия обем от искания за кредитни карти. Ще направим всичко възможно да се свържем с Вас още днес. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Виждам, че имате промоция за нови кредитни карти Visa/Mastercard. В тази връзка искам да попитам:
    1. Гратисният период важи ли и за теглене на пари в брой (вкл. и от ATM в чужбина)?

    2. Какви са условията за прекратяване преди изтичане на 3-те години? При 30-дневно предизвестие и погасени задължения дължи ли се нещо?
    Благодаря.

    1. Здравейте, г-н Вълков! Гратисният период е в сила и за плащания, и за тегления с картата. За да се възползвате от него, трябва да върнете цялото задължение в рамките на гратисния период и да нямате по-стари задължения :) За закриване на картата се подава искане, като е необходимо да внесете пълния размер на задължението и очакваните лихви. След това се изчакват евентуални забавени трансакции в срок от 30 дни. Поздрави! :)

Коментирай