Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2013-10-28 10:16:52
Здравейте, г-н Павлов! Извинете ни, че едва сега отговаряме на въпроса Ви. Не, не е необходимо да попълвате данни в този случай. С уважение, Екипът на Fibank
Nasko 2013-10-25 22:30:29
Здравейте,
Искам да попитам:
Задължително ли е да попълня ЕГН на малолетни лица в "Декларация за икономическа свързаност с други лица"?
Благодаря ви.
Ivan Ivanov 2013-10-24 06:54:55
Зравейте,
Имам дебитна карта VISA Electron издадена от Fibank. Валутата е GBP.
Питането ми е ако изтегля "Х" сума от банкомат на Fibank в България по какъв курс ще се превалутира сумата от GBP -> BGN. Доколкото знам ако е по курс на VISA ще е по следната схема GBP -> EUR -> BGN по курса на Visa: http://www.visaeurope.com/en/cardholders/exchange_rates.aspx или обявените курсове тук: http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947
Надяваме се не цакате клиентите с неизгодния валутен курс на стартовата страница, ето и сравнение:
курс "купува" на стартовата страница: 2.24540
курс "купува" за картови транзакции: 2.28800
БНБ: 2.29665
VISA Europe: 2.288094
Същия въпрос ми е и ако се плаща на POS терминал в България, предполагам схемата на превалутиране ще е същата като на АТМ.
Поздрави и хубав ден!
Customer Support 2013-10-28 18:22:07
Здравейте, г-н Иванов! При теглене от банкомат и плащане при търговец в България се използва курс купува за съответната валута на сметката за деня на осчетоводяване, които можете да видите в нашия сайт. Поздрави!
Владимир Димитров 2013-10-16 12:45:48
Добър ден, миналата Сряда си подадох онлайн заявление за кредитна карта, за съжаление до сега нямам отговор и ми казаха, че документите се обработват. Искам да Ви попитам при положение, че в сайта е отбелязан срок от 3 работни дни за София, защо не се спазва?
Благодаря предварително.
Customer Support 2013-10-16 14:07:53
Здравейте, г-н Димитров! Молим да ни извините. Забавили сме се заради големия обем от искания за кредитни карти. Ще направим всичко възможно да се свържем с Вас още днес. С уважение, Екипът на Fibank
Виктор Вълков 2013-10-11 23:11:01
Виждам, че имате промоция за нови кредитни карти Visa/Mastercard. В тази връзка искам да попитам:
1. Гратисният период важи ли и за теглене на пари в брой (вкл. и от ATM в чужбина)?
2. Какви са условията за прекратяване преди изтичане на 3-те години? При 30-дневно предизвестие и погасени задължения дължи ли се нещо?
Благодаря.
Customer Support 2013-10-14 11:34:35
Здравейте, г-н Вълков! Гратисният период е в сила и за плащания, и за тегления с картата. За да се възползвате от него, трябва да върнете цялото задължение в рамките на гратисния период и да нямате по-стари задължения :) За закриване на картата се подава искане, като е необходимо да внесете пълния размер на задължението и очакваните лихви. След това се изчакват евентуални забавени трансакции в срок от 30 дни. Поздрави! :)
Късно вечер 2013-10-10 17:28:09
Мерси за помощта :) За сега е важно да разбера само как става номера :D, не ми е много наложително. Поздрави на екипа. Както винаги перфектно обслужване :)
Късно вечер 2013-10-09 22:28:59
Здравейте, банда!
Някой би ли ми казал как да си прехвърля сума от paypal в моята карта(Visa Electron). Или да ме насочи.