AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Георги! Не сме изтривали коментара Ви. Всички коментари преминават през одобрение като допълнителна мярка срещу нежелания спам. Това води до известно забавяне. Очаквайте отговора ни. С уважение, Екипът на Fibank

  1. Здравейте. Имам проблем с вашата банка и преди да подам жалба искам да ви пиша и да ми обясните следното. Имам PayPal account в който всеки месец ми пристигат различни суми пари. Когато правя трансвфер от PayPal към дебитната ми карта ( visa Elektron ) , парите ми пристигат в картата за 2-3 дни. Това е по регламент на PayPal. Преди 1 или 2 месеца направих трансфер от 260 $ от PayPal към дебитната ми карта , парите ми бяха преведени за 3 дни и на третия ден вече бяха в картата ми. Тази седмица на 26.08.2013 г. направих трансфер от 500$ на 27.08.13г. още един трансфер от 500$ и на 28.08.13 последен трансфер от 120$ от PayPal към картата ми, където автоматично се превеждат в левове. Сумата трябваше в сряда да ми се вижда на онлайн банкирането ( имам профил във ФИбанк , където гледам сумата дали ми е престигнала в картата ) . До днес никаква сума не се вижда. Писна ми да звъня в банката и да ходя до офиса, откъдето получавам едни и същи глупави отговори. Стигнах до извода, че когато си преведа от ПейПал към картата дребна сума от 200 долара , те пристигат за указаното време, а когато очаквам едра сума от над 1000 долара ми задържате парите умишлено. Звънях в централен офис в София и ми обясняват , че превод при тях нямало. 5 дни вече ми задържат парите. С различните служители различни разговори водя. Май месец същото ми се случи: Направих си трансфер от Пейпал към дебитната карта от 500$ , чаках 4-5 дни, обадих се в банката и една служителка ми отговори любезно, че парите ми ще бъдат пуснати след 19:30 вечерта, как ми виждат парите след като аз не ги виждам в моя онлайн акаунт? След разговора ми със служителката парите ми бяха пуснати още в 14:30 след обяд. Та това ме интересува. Когато се свържа с различен служител и различно обслужване получавам. Сега звъня от 3 дни, но получавам отговори от сорта на "Господине , ние не сме виновни, щом не виждате парите си в онлайн профила си значи ги няма, при нас няма превод" . А преди 3 месеца пак не гио виждах, но някаква служителка ми каза, " Господине , след 19:30 ще може да си теглите парите" Как става това, моля обяснете ми преди да пусна жалба , където трябва , защото ми писна вече от некоректно обслужване.

  2. Здравейте, на гърба на дебитната си карта липсват 3 цифри които са неободими за регистрация в пей пал, това означава ли че с тази карат не мога да пазарувам он лайн и защо?

    1. Здравейте, Мария, Вероятно се опитвате да направите регистрацията с дебитна карта Maestro, издадена преди 2013 г. В този случай на картите липсва т.нар. CVC код, който интернет търговците изискват. Ако желаете да правите онлайн разплащания, можете да преиздадете своята дебитна карта с нова със CVC код или пък да издадете дебитна карта от друг вид към вече съществуващата Ви картова сметка. Предлагаме Ви да разгледате Debit MasterCard - нова дебитна карта, която обединява всички съвременни възможности на дебитните карти. С уважение: Екипът на Fibank

  3. Здравейте,

    Дали скоро ще имате мобилно приложение за смартфони базирани на андроид системата, което да улесни достъпът до информация и до сметките през мобилния телефон?

    Благодаря и хубав ден.

    1. Здравейте, г-н Анчев! Все още работим върху приложение за Android. Докато сме готови, Виртуалният ни клон може да Ви предостави тази информация. Той има мобилна версия, която можете да използвате пълноценно. Поздрави!

  4. Много благодаря за полезния и изчерпателен отговор!

    Поздрави!

  5. Здравейте,
    имаме фирмена сметка и ПОС терминално устройство. Вчера за първи път го използвахме, като нашият клиент плати с кредитна карта.
    Все още обаче плащането не е отразено в My Fibank. Колко време по принцип е нужно за това?

    Благодаря предварително за отговора.

    1. Здравейте, г-н Иванов! Плащанията се осчетоводяват на втория работен ден след плащането, т.е. във Вашия случай това ще е понеделник, 12 август. Още тогава ще видите и промяната в салдата по сметка в Моята Fibank. Това е в меню "Справки", "Салда по сметки". На следващия работен ден, 13 август, плащането ще бъде отразено и в отчета по сметка. Надяваме се, че сме успели да отговорим на въпроса Ви. Поздрави и приятен ден!

  6. Uvajaemi Fibank team,

    kato vash badest business client s vhodjasti plastanija ot EU (euro valuta),i USA, imam slednija vapros:
    sa da isbegna prevalutiraneto pri polsvane na karti, ste otkrija firmenni smetki v leva, euro i $US, jasno e 4e kam smetkata v euro prevalutiraneto se isbjagva s Visa karta i polsvane na kartata v strani s euro valuta, sastoto saotvetno vaji sa Master card sa smentkata v $US i plastanija v strani s $US valuta; sa smetkata v leva oba4e koja karta spored vas e po-isgodna: Visa ili Mastercard ?, i sa Visa imate li saotvetstvieto na novata ot Vas predlojena debit Master card, kojato funkzionira i ''kato'' creditna carta sa plastanija online, rent a car i taka natatak i sasto posvoljava beskontaktno plastane?

    Posdravi i complimenti sa polesnata dopalnitelna informazija 4res statiite v blag-a Vi!

    A.Atanasova Ph.D

Коментирай