AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    имам дебитна карта MasterCard при Вас. Интересувам се каква услуга трябва да активирам за да получавам SMS при всяка осъществена транзакция? От гледна точка на сигурността - такава услуга активирана ли е или аз допълнително трябва да си я активирам?

    И още един въпрос - регистрацията в my.FIBank пише, че е 0,10ст. това еднократна такса ли е или месечна такава?

    Благодаря предварително за отделеното време!
    Хубав и слънчев ден Ви желая!

    1. Здравейте, Любомир! С услугата "SMS съобщения за авторизации с банкови карти" можете да получавате съобщения на телефона си при всяка операция с Вашата карта. Повече за нея можете да прочетете в нашия сайт. Там ще видите и таксите за регистрация и изпращането на съобщенията. Достъпът до системата "Моята Fibank" е безплатен. За нея няма такса. Единствено когато Ви идентифицираме като клиент и картодържател (при регистрация с карта, промяна на настройки или добавяне на комунална сметка например) се заплаща такса от 0.10 лв. Поздрави!

  2. Ако притежавам дебитна карта в паунди и
    правя плащане на онлайн покупка в паунди ще има ли превалутиране при транзакцията или ще бъде
    отразена точната стойност на покупката?

    1. Здравейте, Цанко! В този случай не се налага превалутиране. Ако сметката и операцията са в една и съща валута, не се извършва превалутиране. Поздрави!

  3. Здравейте!
    Успешно съм регистриран и имам номер, ама как да се явя в клон за потвърждение?
    То и без друго ще ходя до посолството ,може би по нататък..да помоля за един образац на пълномощно на Е маила,става ли?
    Далечни поздрави:Н Иванов
    Сидни

    1. Г-н Иванов, ако имате регистрация за активни операции, т.е. имате електронен подпис или Токен устройство, можете да наредите превода директно от Виртуалния клон. Не е необходимо да посещавате клон за целта. Във Виртуалния клон вече имаме и онлайн чат - заповядайте, наш колега ще помогне с отговор на Вашите въпроси. Имайте предвид само, че чатът е активен в работното време на банката - от 8:45 до 17:45 българско време. Ще Ви изпратим и образец на пълномощно на имейла Ви. Поздрави на Вас и далечна Австралия!

  4. Здравейте!
    Имам депозит при вас във валута,направен преди около 4 години-за три години без да се тегли от него.Преместих се да живея в Австралия.как да си получа парите тука в Австралийската ми сметка.какви документи да ви представя?
    С уважение:Н Иванов

    1. Здравейте, г-н Иванов! Имате ли регистрация за нашия Виртуален клон? Така лесно можете да наредите превода до сметката си в Австралия. Ако нямате, може упълномощено от Вас лице да извърши превода в клон на банката. За целта трябва да заверите пълномощното в Посолството на Р България в Австралия. Пишете ни, ако искате да Ви изпратим образен на пълномощното. С уважение, Екипът на Fibank

  5. * Картата е с пин, който съответно е бил въведен при покупката.

    1. Благодарим Ви за пояснението. В тази ситуация няма повод за притеснение. По всяка вероятност плащането вече е обработено и средствата са постъпили по сметката на търговеца. Трансакцията е била успешна и за двете страни. Поетапно мястото за подпис ще изчезне от всички бележки, издавани от ПОС устройствата при плащане с карта с чип и въвеждане на ПИН. Поздрави!

Коментирай