Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2013-10-10 09:43:44
Здравейте, Късно вечер! :) Разбира се. От "My Account" изберете "Withdraw", а след това "Withdraw funds to your card". Имайте предвид, че процедурата отнема около 7 работни дни. Поздрави!
Богдан 2013-09-25 15:53:36
Здравейте!
Имам срочен доларов депозит с падеж в неделя.
Също така в града ни има банков клон, работещ в неделя.
Мога ли да изтегля депозита на датата на падежа/неделя/, или трябва да чакам до понеделник. Става дума за сума около 2100$ с натрупаната лихва.
Поздрави!
Customer Support 2013-09-26 12:08:51
Здравейте, Богдан! Можете да изтеглите депозита още в неделя в отворения ни клон. Разбира се, можете да го направите и в понеделник, тъй като денят, в който е падежът на депозита, е почивен. В случая не е необходима предварителна заявка, защото равностойността в лева на сумата, която ще изтеглите, не надхвърля 5000 лв. Поздрави!
Кирил 2013-09-23 10:55:49
Здравейте,
Имам дебитна карта Visa Electron, която скоро изтича и бих искал да знам дали подновяването може да се извърши в друг клон на банката, различен от този на първоначалната регистрация (скоро видях, че клонът, в който подадох заявлението, е преместен и затова не съм сигурен). Също така да ви попитам след подновяването ще бъде ли необходимо картата да се пререгистрира за онлайн плащане в системите от рода на PayPal, ePay и др., т.е. ще трябва ли да се извършат някакви промени/настройки от моя страна?
Предварително ви благодаря за съдействието!
Лек и успешен ден!
Customer Support 2013-09-23 17:14:16
Здравейте, Кирил! Картата Ви ще бъде подновена автоматично и след 20-о число на месеца, в който изтича срокът й на валидност, ще Ви очаква в наш клон. Препоръката ни е тогава да се свържете с нас, за да Ви насочим към клона, в който можете да получите картата си. Ако пък не Ви е удобен, можем да я пренасочим към друг. По втория Ви въпрос - ще е необходимо единствено да промените срока й на валидност. Номерът на картата се запазва, когато бъде преиздадена автоматично заради изтичащ срок на валидност. Поздрави!
П. Запрянов 2013-09-20 11:43:49
Здравейте. Наскоро жена ми взе кредитна карта от ПИБ. Първоначално ни беше обяснено, че за всичко което се купи при търговец с картата използваме гратисен период до 45 дни. Съответно ако погасим цялото задължение до 5-ти на следващи месец няма да дължим никаква лихва. Наложи ни се обаче да изтеглим 500 лв в брой от банкомат. За тях важи ли това, че мога да ги върна до падежа (5-ти) без лихва или върху тях ще ми се начисли лихва при всички положения?
Customer Support 2013-09-20 13:50:44
Здравейте, г-н Запрянов! Гратисният период се отнася и изтеглените на банкомат средства. Ако погасите задължението си в рамките на гратисния период и нямате задължения от предходни периоди, не дължите лихва. Дължима е единствено комисионата за теглене на банкомат. Поздрави!
Любомир 2013-09-19 22:44:25
Здравейте,
имам дебитна карта MasterCard при Вас. Интересувам се каква услуга трябва да активирам за да получавам SMS при всяка осъществена транзакция? От гледна точка на сигурността - такава услуга активирана ли е или аз допълнително трябва да си я активирам?
И още един въпрос - регистрацията в my.FIBank пише, че е 0,10ст. това еднократна такса ли е или месечна такава?
Благодаря предварително за отделеното време!
Хубав и слънчев ден Ви желая!
Customer Support 2013-09-20 13:40:26
Здравейте, Любомир! С услугата "SMS съобщения за авторизации с банкови карти" можете да получавате съобщения на телефона си при всяка операция с Вашата карта. Повече за нея можете да прочетете в нашия сайт. Там ще видите и таксите за регистрация и изпращането на съобщенията. Достъпът до системата "Моята Fibank" е безплатен. За нея няма такса. Единствено когато Ви идентифицираме като клиент и картодържател (при регистрация с карта, промяна на настройки или добавяне на комунална сметка например) се заплаща такса от 0.10 лв. Поздрави!
Цанко Б 2013-09-18 16:41:06
Ако притежавам дебитна карта в паунди и
правя плащане на онлайн покупка в паунди ще има ли превалутиране при транзакцията или ще бъде
отразена точната стойност на покупката?