AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, може ли да ми кажете на какъв курс евро/лев превалутирате плащането с КК?
    Имам следната конкретна ситуация:
    Извърших плащане от 1220 евро с КК , която е с левов лимит. В извлечението което получих дължимата сума в лева е 2412.45 т.е. 1.977 лева/ 1евро, което е доста повечеот посочения в сайта курс продава от 1.9585лева/1евро.

    1. Здравейте, Симеон! За да отговорим на въпроса Ви, пресъздадохме ситуацията. Ако сте платили с MasterCard, плащането е било преизчислено от евро в щатски долари от MasterCard по техния курс. След това има повторно превалутиране - от щатски долари към български лева, което става по наш валутен курс за картови операции. В случая сумата на плащането не се изчислява директно от евро в лева. Надяваме се, че сме отговорили на въпроса Ви. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте, продавач съм в e-bay и често прехвърлям пари от Paypal в картата си - Visa Electron. Проверявам редовно движението по сметката в Моята Fibank. При последната ми транзакция, обаче, парите са ми постъпили като "блокирана сума картови транзакции". Отчетени са в графата Текущо салдо, но не и в Нетна разполагаема Наличност. Въпросът ми е, мога ли да ги изтегля тези пари и ако не мога, защо са блокирани ?

    1. Здравейте, г-н Павлов! Обичайно получаването на средства по карта отнема около 7 дни. Когато получите средствата по картата, те ще са директно видими в разполагаема наличност и ще можете да извършвате операции с тях. Молим да проверявате периодично движенията по сметката си. Ние сме насреща, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте,

    Към момента в e-fibank.bg е възможно всеки да проследи движенията по сметките си, както и картовите авторизации. Възможно ли е обаче полето 'локация', което се налично при каротивте авторизации, да е активно също в 'отчет по сметки', тъй като всеки път се чудя кое какво е, а допълнителните пояснения тип "SOFIA BGR" и основанията за плащане в дълги цифри не помагат много за крайния клиент.
    Поздрави,
    М.

    1. Здравейте, г-н Хасанов! Същата информация се визуализира в справката „Отчет по сметка” в полето „Основание за плащане”. Възможно е да не виждате това поле, ако не сте избрали опцията „С детайли” за самата справка. То се намира под менюто за избор на сметка. Оставаме на Ваше разположение.

  4. Здравейте,
    телефона на кол-центъра посочен на сайта Ви е недостъпен(080011011)

    1. Здравейте, Десислава! Телефонът беше достъпен през целия ден, но особеното е, че може да се набира само през стационарни телефони. Ако сте го набирали през мобилен, това е причината да не успеете да се свържете с нас. В такива ситуации използвайте телефона *bank (*2265). Приятен ден!

  5. Здравейте,
    мога ли да регистрирам кредитна карта в epay.bg и съответно да платя със нея на доставчик на туристически услуги примерно.
    И втори въпрос - ако е възможна тази операция, то тя както каква се третира - като нормално плащане през ПОС терминал на търговец или като теглене на суми от кредитна карта със съответните по- високи лихви и такси?

    1. Здравейте, г-н Димитров! Можете да регистрирате картата си в ePay.bg и с нея да платите на търговец. Можете да видите какви са таксите от страна на ePay.bg. Самото плащане се третира като плащане на ПОС и за това не дължите такси на банката. Поздрави!

Коментирай