AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Цанко! В този случай не се налага превалутиране. Ако сметката и операцията са в една и съща валута, не се извършва превалутиране. Поздрави!

  1. Здравейте!
    Успешно съм регистриран и имам номер, ама как да се явя в клон за потвърждение?
    То и без друго ще ходя до посолството ,може би по нататък..да помоля за един образац на пълномощно на Е маила,става ли?
    Далечни поздрави:Н Иванов
    Сидни

    1. Г-н Иванов, ако имате регистрация за активни операции, т.е. имате електронен подпис или Токен устройство, можете да наредите превода директно от Виртуалния клон. Не е необходимо да посещавате клон за целта. Във Виртуалния клон вече имаме и онлайн чат - заповядайте, наш колега ще помогне с отговор на Вашите въпроси. Имайте предвид само, че чатът е активен в работното време на банката - от 8:45 до 17:45 българско време. Ще Ви изпратим и образец на пълномощно на имейла Ви. Поздрави на Вас и далечна Австралия!

  2. Здравейте!
    Имам депозит при вас във валута,направен преди около 4 години-за три години без да се тегли от него.Преместих се да живея в Австралия.как да си получа парите тука в Австралийската ми сметка.какви документи да ви представя?
    С уважение:Н Иванов

    1. Здравейте, г-н Иванов! Имате ли регистрация за нашия Виртуален клон? Така лесно можете да наредите превода до сметката си в Австралия. Ако нямате, може упълномощено от Вас лице да извърши превода в клон на банката. За целта трябва да заверите пълномощното в Посолството на Р България в Австралия. Пишете ни, ако искате да Ви изпратим образен на пълномощното. С уважение, Екипът на Fibank

  3. * Картата е с пин, който съответно е бил въведен при покупката.

    1. Благодарим Ви за пояснението. В тази ситуация няма повод за притеснение. По всяка вероятност плащането вече е обработено и средствата са постъпили по сметката на търговеца. Трансакцията е била успешна и за двете страни. Поетапно мястото за подпис ще изчезне от всички бележки, издавани от ПОС устройствата при плащане с карта с чип и въвеждане на ПИН. Поздрави!

  4. Не се разбра каква ситуация описвам, явно изисква повече обяснение.
    Става дума за покупка с издадена от ПИБ VISA с чип. Така или иначе, при всички транзакции с тази карта в магазини (независимо на терминал на коя точно банка) досега са били представяни бележки за подпис, т.е. за транзакцията очевидно се е изисквал такъв. Само при един случай на бележката от терминала е пишело с големи букви "НЕ СЕ ИЗИСКВА ПОДПИС" и съответно такъв не е бил искан.
    Случаят за който говоря, е в магазин, където терминалът дава бележка от типа, който изисква подпис, но търговецът забравя да представи бележката за подпис на клиента, а само му връчва копие. Покупката е осъществена, но с липсващ подпис. За такива случаи аз съм чувала, че транзакцията става невалидна, т.е. търговецът няма да си получи парите от банката. Питам Вас за повече разяснения.

  5. Здравейте. Какво следва в случай, че се извърши покупка с кредитна карта при търговец, без клиентът да се е подписал на бележката от терминала?

    1. Здравейте, г-жо Пеева! Според правилата на международните картови организации VISA и MasterCard подпис се изсикава от картодържателя в зависимост от типа на картата, с която се извършва покупката. В случай че картата е с магнитна лента, се изисква подпис, а когато картата е с чип и плащането е извършено посредством въвеждането на ПИН код, подписът не е задължителен. Поради тази причина ПОС устройствата, обслужвани от Fibank, са настроени така, че да разпознават как е протекла трансакцията и върху отпечатаната бележка за одобрена покупка да изписват дали е необходим подпис, или не. Възможно е обаче в някои търговски обекти все още да изискват подпис, дори и ако върху бележката няма място за него. Ако не се подпишете, търговецът може да откаже да приеме плащането, въпреки че според правилата подпис може и да не се изисква. Надяваме се скоро във всички търговски обекти в България клиентите да полагат подписа си, само когато това е необходимо. Поздрави!

Коментирай