AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте. Какво следва в случай, че се извърши покупка с кредитна карта при търговец, без клиентът да се е подписал на бележката от терминала?

    1. Здравейте, г-жо Пеева! Според правилата на международните картови организации VISA и MasterCard подпис се изсикава от картодържателя в зависимост от типа на картата, с която се извършва покупката. В случай че картата е с магнитна лента, се изисква подпис, а когато картата е с чип и плащането е извършено посредством въвеждането на ПИН код, подписът не е задължителен. Поради тази причина ПОС устройствата, обслужвани от Fibank, са настроени така, че да разпознават как е протекла трансакцията и върху отпечатаната бележка за одобрена покупка да изписват дали е необходим подпис, или не. Възможно е обаче в някои търговски обекти все още да изискват подпис, дори и ако върху бележката няма място за него. Ако не се подпишете, търговецът може да откаже да приеме плащането, въпреки че според правилата подпис може и да не се изисква. Надяваме се скоро във всички търговски обекти в България клиентите да полагат подписа си, само когато това е необходимо. Поздрави!

  2. Като не харесва системата моя коментар ще се наложи цял ден да го задържа, защотото няма да спра да го пействам.

  3. Добре, ще го очаквам.

  4. Защо ми триете коментара? Пак ще го сложа докато не получа отговор и така цял ден ще си играем на "сложи изтрий, сложи изтрий"

    1. Здравейте, Георги! Не сме изтривали коментара Ви. Всички коментари преминават през одобрение като допълнителна мярка срещу нежелания спам. Това води до известно забавяне. Очаквайте отговора ни. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте. Имам проблем с вашата банка и преди да подам жалба искам да ви пиша и да ми обясните следното. Имам PayPal account в който всеки месец ми пристигат различни суми пари. Когато правя трансвфер от PayPal към дебитната ми карта ( visa Elektron ) , парите ми пристигат в картата за 2-3 дни. Това е по регламент на PayPal. Преди 1 или 2 месеца направих трансфер от 260 $ от PayPal към дебитната ми карта , парите ми бяха преведени за 3 дни и на третия ден вече бяха в картата ми. Тази седмица на 26.08.2013 г. направих трансфер от 500$ на 27.08.13г. още един трансфер от 500$ и на 28.08.13 последен трансфер от 120$ от PayPal към картата ми, където автоматично се превеждат в левове. Сумата трябваше в сряда да ми се вижда на онлайн банкирането ( имам профил във ФИбанк , където гледам сумата дали ми е престигнала в картата ) . До днес никаква сума не се вижда. Писна ми да звъня в банката и да ходя до офиса, откъдето получавам едни и същи глупави отговори. Стигнах до извода, че когато си преведа от ПейПал към картата дребна сума от 200 долара , те пристигат за указаното време, а когато очаквам едра сума от над 1000 долара ми задържате парите умишлено. Звънях в централен офис в София и ми обясняват , че превод при тях нямало. 5 дни вече ми задържат парите. С различните служители различни разговори водя. Май месец същото ми се случи: Направих си трансфер от Пейпал към дебитната карта от 500$ , чаках 4-5 дни, обадих се в банката и една служителка ми отговори любезно, че парите ми ще бъдат пуснати след 19:30 вечерта, как ми виждат парите след като аз не ги виждам в моя онлайн акаунт? След разговора ми със служителката парите ми бяха пуснати още в 14:30 след обяд. Та това ме интересува. Когато се свържа с различен служител и различно обслужване получавам. Сега звъня от 3 дни, но получавам отговори от сорта на "Господине , ние не сме виновни, щом не виждате парите си в онлайн профила си значи ги няма, при нас няма превод" . А преди 3 месеца пак не гио виждах, но някаква служителка ми каза, " Господине , след 19:30 ще може да си теглите парите" Как става това, моля обяснете ми преди да пусна жалба , където трябва , защото ми писна вече от некоректно обслужване.

  6. Здравейте, на гърба на дебитната си карта липсват 3 цифри които са неободими за регистрация в пей пал, това означава ли че с тази карат не мога да пазарувам он лайн и защо?

    1. Здравейте, Мария, Вероятно се опитвате да направите регистрацията с дебитна карта Maestro, издадена преди 2013 г. В този случай на картите липсва т.нар. CVC код, който интернет търговците изискват. Ако желаете да правите онлайн разплащания, можете да преиздадете своята дебитна карта с нова със CVC код или пък да издадете дебитна карта от друг вид към вече съществуващата Ви картова сметка. Предлагаме Ви да разгледате Debit MasterCard - нова дебитна карта, която обединява всички съвременни възможности на дебитните карти. С уважение: Екипът на Fibank

  7. Здравейте,

    Дали скоро ще имате мобилно приложение за смартфони базирани на андроид системата, което да улесни достъпът до информация и до сметките през мобилния телефон?

    Благодаря и хубав ден.

Коментирай