AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, има ли дежурен системент оператор с който мога да се свържа извън работно време(по възможност веднага). ECOMM сървъра ви не обслужва исканията за транзакции? Ако може да ми изпратите координати на емайла ще съм ви благодарен.

    1. Здравейте, г-н Иванов! Надяваме се, че вече всичко е наред.

  2. Здравейте,

    Имате ли планове за неутрализиране на негативния ефект върху спестяванията на физическите лица след въвеждането на данък-лихва от държавата?
    Предвид безкрайно ниските нива на лихвените проценти по депозитите, опасявате ли се от закриване на сметки и изтегляне на средства и как възнамерявате да противостоите на такъв ход?

    Поздрави!

    1. Здравейте, г-н Димитров! Придържаме се отговорно към законовите изисквания. Данъкът върху лихвите от депозити не прави изключение. Винаги търсим начин да предлагаме продукти, които отговарят на изискванията на нашите клиенти. И когато стане въпрос за по-висока доходност, можем да посочим пример - преди време представихме Свободна разплащателна сметка и Разплащателна сметка с минимално салдо. Идеята на тези два продукта е да дадат по-висока доходност от средства по разплащателна сметка. И към момента предлагаме атрактивни условия за депозити в банката. По данни на БНБ например през месец май 2013 г. средният лихвен процент по депозитите в левове е 4.06%. В същото време с нашия Стандартен едногодишен депозит в лева получавате 4.9% лихва на годишна база. С уважение, Екипът на Fibank

  3. Здравейте,искам да попитам дали може да се изтегли сума от 1000лв.от дебитна карта в рамките на един ден от банкомат или от самата банка?Благодаря предварително!!!

    1. Здравейте, Елизабета! При дебитните карти е въпрос на нивото лимит. Ако Вашата карта например е Visa Electron и при издаването й не сте избрали друго ниво лимити, т.е. за Вас се прилага стандартното, можете да изтеглите 1000 лв. в рамките на един ден от банкомат. Разгледайте нивата лимити за Visa Electron и V PAY, както и за Maestro. Тук разгледахме и темата за нивата лимити при картите, която вероятно също ще Ви е интересна. Имайте предвид единствено, че на повечето банкомати можете да изтеглите 400 лв., тъй те могат наведнъж да дадат най-много 20 банкноти, които обичайно са по 20 лв. Сумата можете да изтеглите във всеки клон на банката. Поздрави!

  4. Здравейте, искам да разбера работното време на кредитните инспектори офис Драган Цанков.Благодаря предварително!!!

  5. Синът ми е ваш клиент,получи запор на заплатата си поради това,че преди пет години е станал поръчител по кредит при вас.Сега ваш служител- кредитен инспектор от клон Банско не предоставя документите по случая.Към кого да се обърнем за съдействие?

    1. Здравейте, г-жо Лапотишкина! Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни трябва повече информация, за да съдействаме. С уважение, Екипът на Fibank

  6. Искам да Ви попитам, защо ми беше отказана кредитна карта VISA pay wave, при положение, че съм дългогодишен лоялен клиент на FI Bank?
    Благодаря Ви за съдействието

Коментирай