AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Анчев! Все още работим върху приложение за Android. Докато сме готови, Виртуалният ни клон може да Ви предостави тази информация. Той има мобилна версия, която можете да използвате пълноценно. Поздрави!

  1. Много благодаря за полезния и изчерпателен отговор!

    Поздрави!

  2. Здравейте,
    имаме фирмена сметка и ПОС терминално устройство. Вчера за първи път го използвахме, като нашият клиент плати с кредитна карта.
    Все още обаче плащането не е отразено в My Fibank. Колко време по принцип е нужно за това?

    Благодаря предварително за отговора.

    1. Здравейте, г-н Иванов! Плащанията се осчетоводяват на втория работен ден след плащането, т.е. във Вашия случай това ще е понеделник, 12 август. Още тогава ще видите и промяната в салдата по сметка в Моята Fibank. Това е в меню "Справки", "Салда по сметки". На следващия работен ден, 13 август, плащането ще бъде отразено и в отчета по сметка. Надяваме се, че сме успели да отговорим на въпроса Ви. Поздрави и приятен ден!

  3. Uvajaemi Fibank team,

    kato vash badest business client s vhodjasti plastanija ot EU (euro valuta),i USA, imam slednija vapros:
    sa da isbegna prevalutiraneto pri polsvane na karti, ste otkrija firmenni smetki v leva, euro i $US, jasno e 4e kam smetkata v euro prevalutiraneto se isbjagva s Visa karta i polsvane na kartata v strani s euro valuta, sastoto saotvetno vaji sa Master card sa smentkata v $US i plastanija v strani s $US valuta; sa smetkata v leva oba4e koja karta spored vas e po-isgodna: Visa ili Mastercard ?, i sa Visa imate li saotvetstvieto na novata ot Vas predlojena debit Master card, kojato funkzionira i ''kato'' creditna carta sa plastanija online, rent a car i taka natatak i sasto posvoljava beskontaktno plastane?

    Posdravi i complimenti sa polesnata dopalnitelna informazija 4res statiite v blag-a Vi!

    A.Atanasova Ph.D

    1. Здравейте, г-жо Атанасова! Когато има съвпадение между валутата на сметката и валутата, в която се плаща, няма превалутиране от страна на картовите организации. Ако приемем например, че сметката Ви е евро, картата е MasterCard и плащате в евро, сумата няма да бъде преизчислена първо в щатски долари, а след това отново в евро. Тя ще бъде заверена директно - ако сте платили 12 евро с картата, толкова ще бъдат изтеглени от сметката Ви. Това се отнася и за случая със сметка в лева и плащане в България в лева - няма значение дали картата е Visa или MasterCard. Debit MasterCard все още няма еквивалент. Разгледайте обаче кредитните карти с неснижаем остатък - http://fibank.bg/bg/kreditni-karti-s-nesnijaem-ostatak/page/141#nie-vi-predlagame. Радваме се и че материалите са били полезни. Насреща сме, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави от нашия екип! :)

  4. Здравейте! Сблъсквах се със следният казус.
    Имам регистрирана дебитна карта от вашата банка в Paypal. Миналият месц си направих безплатен акунт в един сайт и платих 1 eur с Paypal акаунта си. Вчера (07.08) въпосният сайт ме е задължил със 204 лева през Payal i съответно на картата ми без да съм се съгласявал да продължа да ползвам услугите му и то 1 ден преди изтичането на безплатният акаунт.Аз вече днес съм си прекратил регистрацията във въпросният сайт,за което имам и потвържденив от тях с e-mail.Плащането съответно е било отказано от ПИб поради недостатъчна наличност.Картата ми e Debi Mastercard.Въпроса мие какво се случва сега? Като е отказано неправомерното плащане от ПИБ задължението анулирано ли е ?При нови постъпление по картата ще ми буде ли удържано това отказано плащане?

    1. Здравейте, Кристиан! Нашият съвет е да се обърнете към търговеца (собствебика на сайта, към който е плащането) и да обсъдите въпроса с него. Вероятно в условията за ползване да е описано кога се дължи такса и кога се начислява. Ние оставаме насреща. Поздрави и приятен ден!

  5. Здравейте, има ли western union във вашата банка в мол София ? И тъй като са ми изпратили долари какъв е курса долар-лева днес 03.08.2013?

    1. Здравейте, г-жо Софрониева! В нашите клонове можете да ползвате услугите на MoneyGram. Валутните ни курсове можете да погледнете в нашия сайт. Поздрави и приятен ден!

Коментирай