AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Маринов! Плащането, което сте направили, било ли е прието от търговеца? В общия случай се изчакват 14 дни и ако плащането не бъде прието от търговеца, блокираната сума се освобождава и Вие можете спокойно да разполагате с нея. Можем и да ускорим процеса. За целта помолете търговеца да ни изпрати съобщение, че няма претенции към плащането. Стандартна процедура е и търговците знаят какво е необходимо да предприемат. Насреща сме, ако имате нужда от нашето съдействие.

  1. Здравейте!
    Имам карта Visa Electron payWave, в момента съм в Америка и ме интересува мога ли да си изтегля парите от сметката съответно в долари (те са в лева), и ако мога съответно от къде и колко ще бъде таксата ?

    1. Здравейте, Каролина! Когато теглите на банкомат в САЩ, банкнотите, които ще получите, ще са щатски долари. Таксата за теглене с дебитна карта е 3 лв. + 1.5% от сумата. Ако можем да помогнем с нещо, насреща сме. Поздрави и приятен престой в САЩ.

  2. Здравейте,
    Имам кредитна карта YES във валута Евро. Поради честото използване в БГбих искал да попитам може ли да се смени валутата в БГ Лева без процедура за закриване и преиздаване и загуба на натрупани бонус точки.

    1. Здравейте, Ивайло! Ако искате да сменим валутата на сметката, ще е необходимо кредитната карта да се преиздаде и отново да се премине през отпускане на кредитен лимит и свързаното с това одобрение. Можете да подадете искане за YES в лева и в сайта ни, а наш специалист ще се свърже с Вас впоследствие. Поздрави! Поздрави!

  3. Интернет клона на банката днес постоянно забива с Firefox последна версия. Кога ще бъде поправено така, че да работи?

    1. Здравейте, Даниел! Не сме регистрирали никакви смущения с работата на Виртуалния клон с Firefox. Днес по-добре ли се държи и можете ли да опитате с друг браузър, за да кажете дали е по-различно? Благодарим!

  4. Здравейте,
    Ползвам услугите на вашата банка и винаги съм била доволна от тях. Мисля, че имате много конкурентни продукти. Това от което се разочаровах е от непълните договори, конкретно за кредитни карти и в случая за изчисляване на лихвата. Описаните точки са много неясни. И поне аз бях в положение на изненада когато разбрах защо са ми взети повече пари, от колкото очаквах.
    После разбрах от блога ви как стоят нещата, но мисля че това трябва да става ясно много по рано.

  5. Здравейте,

    Имам дразнещ проблем със СМС нотификациите от ФИБАНК. Част от тях - като извлечение по кредитна карта и част от плащанията с кредитна карта идват като СМС'а от подател FiBank.
    А друга част като нотификации за нареден превод за друга банка и останалите нотификации за плащане с кредитна карта идват от подател FIBank.
    Забележете малкото и голямо "I".
    Разбира се, нямам запеметена никаква фибанк в моя адрес бук.
    Дразнещото е че понеже СМС'ите се сортират по подател в диалог (conversation) и така ми е по-трудно да следя всички транзакции.

  6. Здравейте,

    Преди няколко дена пуснах искане за кредит "Великден" в клона Ви в Бизнес Парк София. Кредитният Ви агент ми каза, че ще получа отговор до 2 седмици. На сайта ви пише "предварително одобрение до 2 часа (за искания, подадени в работни дни от 9 до 17 ч.)".

    Бихте ли ми казали защо има такава разлика в това, което пише на сайта Ви и това, което кредитните Ви агенти дават като срок?

    Благодаря!

Коментирай