AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Имам дразнещ проблем със СМС нотификациите от ФИБАНК. Част от тях - като извлечение по кредитна карта и част от плащанията с кредитна карта идват като СМС'а от подател FiBank.
    А друга част като нотификации за нареден превод за друга банка и останалите нотификации за плащане с кредитна карта идват от подател FIBank.
    Забележете малкото и голямо "I".
    Разбира се, нямам запеметена никаква фибанк в моя адрес бук.
    Дразнещото е че понеже СМС'ите се сортират по подател в диалог (conversation) и така ми е по-трудно да следя всички транзакции.

  2. Здравейте,

    Преди няколко дена пуснах искане за кредит "Великден" в клона Ви в Бизнес Парк София. Кредитният Ви агент ми каза, че ще получа отговор до 2 седмици. На сайта ви пише "предварително одобрение до 2 часа (за искания, подадени в работни дни от 9 до 17 ч.)".

    Бихте ли ми казали защо има такава разлика в това, което пише на сайта Ви и това, което кредитните Ви агенти дават като срок?

    Благодаря!

    1. Здравейте, г-н Симеонов! В рамките на два часа ние потвърждаваме, че всичко е наред при предварителните проверки. Двете седмици, за които е споменал нашият специалист, всъщност са до финалното одобрение и усвояване на кредита. Разговаряхме и с Вашия кредитен специалист - всичко е наред и се надяваме, че сте получили неговия имейл. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте,
    Искам да ви попитам, можете ли да ми дадете Branch Sort Code на клона ви "Свети Мина - Пловдив" на ул. "Капитан Райчо" 56?
    Благодаря ви!

    1. Здравейте, Петър! Sort Code вече не се използва в България. Достатъчен е SWIFT кодът на банката, когато получавате преводи от чужбина - FINVBGSF. Поздрави и успешен ден!

  4. Здравейте,
    интересува ме какви са таксите за плащане на сметки към различни търговци (напр. ЧЕЗ, МТЕЛ, БТК...) и дали са автоматични. Интересува ме и подробна информация за регистриране и начин на плащане.
    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, Стефан! Предполагаме, че имате предвид нашата система Моята Fibank и възможността да плащате комунални сметки през нея. В статията "Плащайте битовите си сметки през Моята Fibank" можете да прочетете повече за това как се регистрират сметките. За плащането на комунални сметки не дължите такса. Единствено при добавянето на сметка и промяна на настройка по системата се прави проверка с Ваша дебитна или кредитна карта, издадена от банката, за което Ви се начислява такса от 0.10 лв. Нашият съвет е да регистрирате наведнъж всички свои сметки - така ще дължите таксата само веднъж. Поздрави и приятен ден!

  5. Zdraveite! Interesyva me kogato teglq pari v broi ot bankomat izvun BG s debitna karta Visa Electron,suotvetno izdadena ot Fibank, pri izvurshvaneto na tranzakciq kakva suma mi vzema? da kajem iskam da izteglq 400 evro? kolko e taxata?

    1. Здравейте, Весела! Таксата за теглене от банкомат в чужбина с дебитна карта е 3 лв. + 1.5% от изтеглената сума. Поздрави!

  6. Здравейте,
    имам дебитна карта VISA и срокът й изтича 06/13 .
    Кога мога да отида да си получа новата, около коя дата ? Благодаря !

Коментирай