AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,искам да попитам дали може да се изтегли сума от 1000лв.от дебитна карта в рамките на един ден от банкомат или от самата банка?Благодаря предварително!!!

    1. Здравейте, Елизабета! При дебитните карти е въпрос на нивото лимит. Ако Вашата карта например е Visa Electron и при издаването й не сте избрали друго ниво лимити, т.е. за Вас се прилага стандартното, можете да изтеглите 1000 лв. в рамките на един ден от банкомат. Разгледайте нивата лимити за Visa Electron и V PAY, както и за Maestro. Тук разгледахме и темата за нивата лимити при картите, която вероятно също ще Ви е интересна. Имайте предвид единствено, че на повечето банкомати можете да изтеглите 400 лв., тъй те могат наведнъж да дадат най-много 20 банкноти, които обичайно са по 20 лв. Сумата можете да изтеглите във всеки клон на банката. Поздрави!

  2. Здравейте, искам да разбера работното време на кредитните инспектори офис Драган Цанков.Благодаря предварително!!!

  3. Синът ми е ваш клиент,получи запор на заплатата си поради това,че преди пет години е станал поръчител по кредит при вас.Сега ваш служител- кредитен инспектор от клон Банско не предоставя документите по случая.Към кого да се обърнем за съдействие?

    1. Здравейте, г-жо Лапотишкина! Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни трябва повече информация, за да съдействаме. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Искам да Ви попитам, защо ми беше отказана кредитна карта VISA pay wave, при положение, че съм дългогодишен лоялен клиент на FI Bank?
    Благодаря Ви за съдействието

    1. Здравейте, г-жо Гьонева! Когато разглеждаме искане за издаване на кредитна карта, преценяваме обективно много фактори и единият е историята Ви като наш клиент. Съжаляваме, че този път сме Ви отказали издаването на кредитна карта. Съветът ни е да подадете отново искане (може и чрез нашата онлайн форма) след 6 месеца. От практиката сме забелязали, че след този срок има по-голяма вероятност факторите да са се променили в полза на клиента. Благодарим Ви за разбирането. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте, какво става ако притежавате visa paywave дебитна карта, и тя ви бъде открадната?

    1. Здравейте, г-жо Гидионова! Както с всички банкови карти, и в този случай препоръката ни е при първа възможност да се свържете с нас, за да блокираме картата Ви.

  6. Здравейте. Наложи ми се да отменя покупка, която направих, но ще трябва да поръчам отново в рамките на 4 дни. Поръчката е отменена, но в момента сумата по сметката е в графа Блокирана сума по картови трансакции. Въпроса ми е има ли начин да ускоря връщането и в сметката, за да мога отново да ги ползвам? Ако не горе-долу колко време ще отнеме преди да се отблокират, защото разполагам само с 4 дни.

Коментирай