AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Десислава! Телефонът беше достъпен през целия ден, но особеното е, че може да се набира само през стационарни телефони. Ако сте го набирали през мобилен, това е причината да не успеете да се свържете с нас. В такива ситуации използвайте телефона *bank (*2265). Приятен ден!

  1. Здравейте,
    мога ли да регистрирам кредитна карта в epay.bg и съответно да платя със нея на доставчик на туристически услуги примерно.
    И втори въпрос - ако е възможна тази операция, то тя както каква се третира - като нормално плащане през ПОС терминал на търговец или като теглене на суми от кредитна карта със съответните по- високи лихви и такси?

    1. Здравейте, г-н Димитров! Можете да регистрирате картата си в ePay.bg и с нея да платите на търговец. Можете да видите какви са таксите от страна на ePay.bg. Самото плащане се третира като плащане на ПОС и за това не дължите такси на банката. Поздрави!

  2. Здравейте, има ли дежурен системент оператор с който мога да се свържа извън работно време(по възможност веднага). ECOMM сървъра ви не обслужва исканията за транзакции? Ако може да ми изпратите координати на емайла ще съм ви благодарен.

    1. Здравейте, г-н Иванов! Надяваме се, че вече всичко е наред.

  3. Здравейте,

    Имате ли планове за неутрализиране на негативния ефект върху спестяванията на физическите лица след въвеждането на данък-лихва от държавата?
    Предвид безкрайно ниските нива на лихвените проценти по депозитите, опасявате ли се от закриване на сметки и изтегляне на средства и как възнамерявате да противостоите на такъв ход?

    Поздрави!

    1. Здравейте, г-н Димитров! Придържаме се отговорно към законовите изисквания. Данъкът върху лихвите от депозити не прави изключение. Винаги търсим начин да предлагаме продукти, които отговарят на изискванията на нашите клиенти. И когато стане въпрос за по-висока доходност, можем да посочим пример - преди време представихме Свободна разплащателна сметка и Разплащателна сметка с минимално салдо. Идеята на тези два продукта е да дадат по-висока доходност от средства по разплащателна сметка. И към момента предлагаме атрактивни условия за депозити в банката. По данни на БНБ например през месец май 2013 г. средният лихвен процент по депозитите в левове е 4.06%. В същото време с нашия Стандартен едногодишен депозит в лева получавате 4.9% лихва на годишна база. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Здравейте,искам да попитам дали може да се изтегли сума от 1000лв.от дебитна карта в рамките на един ден от банкомат или от самата банка?Благодаря предварително!!!

    1. Здравейте, Елизабета! При дебитните карти е въпрос на нивото лимит. Ако Вашата карта например е Visa Electron и при издаването й не сте избрали друго ниво лимити, т.е. за Вас се прилага стандартното, можете да изтеглите 1000 лв. в рамките на един ден от банкомат. Разгледайте нивата лимити за Visa Electron и V PAY, както и за Maestro. Тук разгледахме и темата за нивата лимити при картите, която вероятно също ще Ви е интересна. Имайте предвид единствено, че на повечето банкомати можете да изтеглите 400 лв., тъй те могат наведнъж да дадат най-много 20 банкноти, които обичайно са по 20 лв. Сумата можете да изтеглите във всеки клон на банката. Поздрави!

  5. Здравейте, искам да разбера работното време на кредитните инспектори офис Драган Цанков.Благодаря предварително!!!

Коментирай