AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Нина! Да, предлагаме тази услуга. Ще се свържем с Вас по имейл, за да Ви изпратим координати за връзка.

  1. Здравейте, клиент съм на банката и ползвам както дебитни, така и кредитни карти. Понеже си смених постоянния адрес, трябва ли (и евентуално на кого) да изпратя данните си относно новия си адрес? По принцип съм отказал услугата за изпращане на извлечения на картите по пощата, понеже предпочитам електронното банкиране. Благодаря!

    1. Здравейте, Иван! Когато Ви е удобно, заповядайте в най-близкия наш клон, за да актуализираме Вашите контакти. Така ще сме сигурни, че ще можем да се свържем с Вас лесно при нужда. Благодарим предварително! :)

  2. Здравейте,
    бих искала да ви попитам, има ли такова понятие ,да имаш кредитна карта, но когато тръгнеш да я закриваш, да закриваш само картата, а не сметката към нея, т.е. съществува ли кредитна крата, която да няма открита сметка към нея ? Аз не вярвам да може. Питам ви , защото знам че ще ми отговорите компетентно, а не както в една друга банка, според която кредитните карти нямали открити сметки.
    Благодаря !

    1. Здравейте, Илна! Благодарим Ви за комплимента и с удоволствие ще Ви отговорим! Имайте предвид, че отговорът ни стъпва върху нашите продукти и начин на работа. Напълно възможно е в други банки кредитните карти да не са свързани с банкова сметка. Нашите кредитни карти Visa и MasterCard са издадени към банкова сметка. По нея можете да нареждате средства както от други сметки във Fibank, така и от други банки, така че лесно да погасявате задълженията си. Когато закривате кредитна карта, първо се деактивира самата карта, след което се изчаква срок от 30 дни за евентуални закъснели съобщения за плащания с картата, като през това време не можете да я използвате повече. Ако желаете след това да закриете сметката на картата, е необходимо да подадете искане за това в най-удобния за Вас наш клон.

  3. Всичко е съвсем правилно въведено и 2 неуспешни опита също са факт. Това е потвърдено и от хотела в който се опитах да направя резервацията!Казаха че проблема не е в тях. Говорих 2 пъти с картовия център и казаха че няма проблем! Всичко е правилно въведено просто от хотела не им позволява да изтеглят пари и им дава грешка! И при втория опит получих отказ. Дали не е с цел използване на кредитни карти от банката не знам. Но проблемът си стои и не е отстранен!

    1. Здравейте, Фани! Ще се свържем с Вас по имейл, за да получим повече информация.

  4. При сключен 36 месечен депозит за определена лихва, застрашена ли съм при снижението на лихвените проценти в банката ме засегне или сключеният договор си е твърда уговорка и ми се изплаща лихвата според договора?

  5. Здравейте!Миналата година през септември месец използвах картата си за да платя хотел в Гърция.Днес като си проверявах задълженията по кредитната си карта установих че ми е дошло задължение с дата 09/09/2012г
    Възможно ли е да се осчетоводява транзакцията цели 8 месеца?

  6. Ще ми отговорите ли скоро???

Коментирай