AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Синът ми е ваш клиент,получи запор на заплатата си поради това,че преди пет години е станал поръчител по кредит при вас.Сега ваш служител- кредитен инспектор от клон Банско не предоставя документите по случая.Към кого да се обърнем за съдействие?

    1. Здравейте, г-жо Лапотишкина! Ще се свържем с Вас по имейл, тъй като ни трябва повече информация, за да съдействаме. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Искам да Ви попитам, защо ми беше отказана кредитна карта VISA pay wave, при положение, че съм дългогодишен лоялен клиент на FI Bank?
    Благодаря Ви за съдействието

    1. Здравейте, г-жо Гьонева! Когато разглеждаме искане за издаване на кредитна карта, преценяваме обективно много фактори и единият е историята Ви като наш клиент. Съжаляваме, че този път сме Ви отказали издаването на кредитна карта. Съветът ни е да подадете отново искане (може и чрез нашата онлайн форма) след 6 месеца. От практиката сме забелязали, че след този срок има по-голяма вероятност факторите да са се променили в полза на клиента. Благодарим Ви за разбирането. С уважение, Екипът на Fibank

  3. Здравейте, какво става ако притежавате visa paywave дебитна карта, и тя ви бъде открадната?

    1. Здравейте, г-жо Гидионова! Както с всички банкови карти, и в този случай препоръката ни е при първа възможност да се свържете с нас, за да блокираме картата Ви.

  4. Здравейте. Наложи ми се да отменя покупка, която направих, но ще трябва да поръчам отново в рамките на 4 дни. Поръчката е отменена, но в момента сумата по сметката е в графа Блокирана сума по картови трансакции. Въпроса ми е има ли начин да ускоря връщането и в сметката, за да мога отново да ги ползвам? Ако не горе-долу колко време ще отнеме преди да се отблокират, защото разполагам само с 4 дни.

    1. Здравейте, Мартин! В такива ситуации най-добре е да се свържете с търговеца и да го помолите да ни изпрати съобщение, че няма претенции към средствата. Така ще можем да ускорим процеса - блокировката по сметката Ви ще бъде освободена и ще можете отново да разполагате с парите. Стандартният период за изчакване без такова съобщение е 14 дни. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте, имам депозит 6 х 6 като първоначално бях внесъл 1191 лв. и един месец преди приключването на първия шестмесечен период внесох допълнителна сума и общо стана 1600 лв. Първият ми въпрос е ако в даден шестмесечен период внеса средства накрая на този период цялата сума ли се олихвява или само сумата, с която е започнал шестмесечния период? Вторият ми въпрос е сега е минал първия шестмесечен период и съм получил лихва на стойност 25,63 лв. като по какъв начин е изчислена тази стойност, тъй като годишната лихва по договора ми за депозита е 4,5% с увеличение на тази лихва с 0,5% за всеки нов шестмесечен период ако не тегля средства по депозита, защото каквито и сметки да правя не получавам тази цифра?
    Благодаря предварително и се извинявам за дългото обяснение.

    1. Здравейте, г-н Димитров! Можете да довнасяте средства в депозита без ограничение, като лихвата се изчислява на база броя дни, през които е престояла сумата по депозита. От лихвата, която сте получили от депозита си, е приспаднат данъкът от 10% върху лихвата. Той се начислява съгласно Закона за данъците върху доходите на физически лица. След приспадането му се получава и цитираната от Вас сума на лихвата. Надяваме се, че сме успели да помогнем. Поздрави и приятна вечер!

Коментирай