Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
илиан 2013-06-13 00:13:11
Здравейте. Имам допълнителна дебитна карта към сметка,чиито титуляр е майка ми. Забравих пина на допълнителната карта,която се води на мое име.Въпроса ми е мога аз лично да подам молба за преиздаване на пин,след като картата е на мое име или това трябва да направи титуляра на сметката?
Customer Support 2013-06-13 09:06:12
Здравейте, Илиан! Заповядайте в най-близкия клон на банката, за да съдействаме. Искането се подава от картодържателя, т.е. от Вас. Не е необходимо да присъства титулярят на сметката. Поздрави и успешен ден!
Petar Marinov 2013-06-11 12:11:49
Zdraveite!Imam vapros otnostno blokirana syma po tranzakciite na moqta debitna karta i iskam da razbere kakvo trqbva da se napravi v tazi situaciq za da moje symata da se otblokira i da moje parite da mi budat prevedeni. Blagodarq vi predvaritelno
Customer Support 2013-06-12 14:16:48
Здравейте, г-н Маринов! Плащането, което сте направили, било ли е прието от търговеца? В общия случай се изчакват 14 дни и ако плащането не бъде прието от търговеца, блокираната сума се освобождава и Вие можете спокойно да разполагате с нея. Можем и да ускорим процеса. За целта помолете търговеца да ни изпрати съобщение, че няма претенции към плащането. Стандартна процедура е и търговците знаят какво е необходимо да предприемат. Насреща сме, ако имате нужда от нашето съдействие.
Каролина 2013-06-11 04:00:29
Здравейте!
Имам карта Visa Electron payWave, в момента съм в Америка и ме интересува мога ли да си изтегля парите от сметката съответно в долари (те са в лева), и ако мога съответно от къде и колко ще бъде таксата ?
Customer Support 2013-06-11 08:55:27
Здравейте, Каролина! Когато теглите на банкомат в САЩ, банкнотите, които ще получите, ще са щатски долари. Таксата за теглене с дебитна карта е 3 лв. + 1.5% от сумата. Ако можем да помогнем с нещо, насреща сме. Поздрави и приятен престой в САЩ.
Ивайло 2013-06-05 07:25:01
Здравейте,
Имам кредитна карта YES във валута Евро. Поради честото използване в БГбих искал да попитам може ли да се смени валутата в БГ Лева без процедура за закриване и преиздаване и загуба на натрупани бонус точки.
Customer Support 2013-06-05 09:03:12
Здравейте, Ивайло! Ако искате да сменим валутата на сметката, ще е необходимо кредитната карта да се преиздаде и отново да се премине през отпускане на кредитен лимит и свързаното с това одобрение. Можете да подадете искане за YES в лева и в сайта ни, а наш специалист ще се свърже с Вас впоследствие. Поздрави! Поздрави!
Даниел К. 2013-06-04 16:26:09
Интернет клона на банката днес постоянно забива с Firefox последна версия. Кога ще бъде поправено така, че да работи?
Customer Support 2013-06-05 08:57:25
Здравейте, Даниел! Не сме регистрирали никакви смущения с работата на Виртуалния клон с Firefox. Днес по-добре ли се държи и можете ли да опитате с друг браузър, за да кажете дали е по-различно? Благодарим!