AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Йордан! Няма такава възможност към този момент. Можете да захраните картата си в клон на банката. Можете да заредите средства по картата си и по още два начина: - превод от друга своя сметка във Fibank чрез Виртуалния ни клон (необходима е регистрация за активни операции); - превод по сметката на Вашата карта от друга банка. Оставаме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!

  1. Извинявам се за тъпия въпрос но възможно ли е да захраня дебитната си карта Visa electron чрез банкомат без да ходя до банката и как става това???

  2. Привет!
    Имам проблем с дебитната ми карта Visa Electron. Проблемът се състой в невъзможността да използвам картата си в интернет....дава ми грешка в последните цифри и то нееднократно. Какъв е смисълът да имам тази карта и да използвам услугите на бактата като не мога да използвам картата си в интернет и не разполагам с друга кредита или дебитна карта?
    Обаждах се на картовия отдел, ходих и на място в самата банка и ме убеждават 4е навсякъде всичко е наред и няма проблем!
    Проблем има!Един клиент на банката докато се разправях в самата банка каза че и той има абсолутно същият проблем с тази карта и не може да я използва в интернет.
    При неподновената ми дебитна карта нямях проблеми, но при първата ми операция с новоиздадената такава.....имам и не знам на какво се дължи.
    Моля, за бързо реагиране, тъй като ми е наложително в най-кратки срокове да разбра дали мога да продължа да използвам услугите на ПИБ или да се откажа от тях!
    Благодаря Ви!

    1. Здравейте, Фани! С удоволствие ще помогнем! Ако сте използвали картата си на банкомат или сте плащали с нея при търговец, тя функционира правилно. Когато сте въвеждали данните в сайт на търговец, какво съобщение получавате? Молим Ви при следващия си опит да платите в интернет да се уверите, че са въведени правилно номерът на картата, срокът на валидност, Вашите имена и CVC кодът на гърба на картата (той е последните три цифри, изписани на гърба). Ако отново получите отказ да платите, бихте ли се свързали с нашия Картов център на някой от следните телефони:

      0800 12 012 - денонощно от цялата страна. Номерът е достъпен и безплатен само за абонати на фиксирани услуги на VIVACOM. 02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10
      Така ще можем по-лесно да съдействаме. Оставаме на Ваше разположение.

  3. Възможно ли е да получа извлечение от банковата си сметка или кредитната карта на което да се вижда името ми и адреса на английски език с печат от банката?

    1. Здравейте, г-н Аврамов! Можем да Ви издадем този документ само на български език. Заповядайте в най-близкия наш клон, за да съдействаме. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте!
    Искам да попитам може ли от Ваш клон да обменя български левове в евро или долари и колко долара ще ми дадете за 5 български лева? Също така имам книжни 1 лев от 1999г, мога ли да ги обменя при Вас ,защото все още са законно платежно средство? Благодаря и лек ден!

    1. Здравейте, Атанас! Разбира се. Можете да видите актуалните ни валутни курсове в нашия сайт. Ще приемем и банкнотите от 1 лв. във всеки един клон на банката. Поздрави!

  5. Здравейте,

    имате ли планове за поставяне на банкомати, които приемат и депозиране на средства.

    Вече няколко банки предлагат тази фунционалност и забелязвам забвянето в развитието на FIBANK в този аспект.

    1. Здравейте, Петър! На този етап нямаме такива планове. Колко често бихте използвали подобна функционалност и какви суми бихте депозирали?

Коментирай