AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Ивайло! Ако искате да сменим валутата на сметката, ще е необходимо кредитната карта да се преиздаде и отново да се премине през отпускане на кредитен лимит и свързаното с това одобрение. Можете да подадете искане за YES в лева и в сайта ни, а наш специалист ще се свърже с Вас впоследствие. Поздрави! Поздрави!

  1. Интернет клона на банката днес постоянно забива с Firefox последна версия. Кога ще бъде поправено така, че да работи?

    1. Здравейте, Даниел! Не сме регистрирали никакви смущения с работата на Виртуалния клон с Firefox. Днес по-добре ли се държи и можете ли да опитате с друг браузър, за да кажете дали е по-различно? Благодарим!

  2. Здравейте,
    Ползвам услугите на вашата банка и винаги съм била доволна от тях. Мисля, че имате много конкурентни продукти. Това от което се разочаровах е от непълните договори, конкретно за кредитни карти и в случая за изчисляване на лихвата. Описаните точки са много неясни. И поне аз бях в положение на изненада когато разбрах защо са ми взети повече пари, от колкото очаквах.
    После разбрах от блога ви как стоят нещата, но мисля че това трябва да става ясно много по рано.

  3. Здравейте,

    Имам дразнещ проблем със СМС нотификациите от ФИБАНК. Част от тях - като извлечение по кредитна карта и част от плащанията с кредитна карта идват като СМС'а от подател FiBank.
    А друга част като нотификации за нареден превод за друга банка и останалите нотификации за плащане с кредитна карта идват от подател FIBank.
    Забележете малкото и голямо "I".
    Разбира се, нямам запеметена никаква фибанк в моя адрес бук.
    Дразнещото е че понеже СМС'ите се сортират по подател в диалог (conversation) и така ми е по-трудно да следя всички транзакции.

  4. Здравейте,

    Преди няколко дена пуснах искане за кредит "Великден" в клона Ви в Бизнес Парк София. Кредитният Ви агент ми каза, че ще получа отговор до 2 седмици. На сайта ви пише "предварително одобрение до 2 часа (за искания, подадени в работни дни от 9 до 17 ч.)".

    Бихте ли ми казали защо има такава разлика в това, което пише на сайта Ви и това, което кредитните Ви агенти дават като срок?

    Благодаря!

    1. Здравейте, г-н Симеонов! В рамките на два часа ние потвърждаваме, че всичко е наред при предварителните проверки. Двете седмици, за които е споменал нашият специалист, всъщност са до финалното одобрение и усвояване на кредита. Разговаряхме и с Вашия кредитен специалист - всичко е наред и се надяваме, че сте получили неговия имейл. Поздрави и приятен ден!

  5. Здравейте,
    Искам да ви попитам, можете ли да ми дадете Branch Sort Code на клона ви "Свети Мина - Пловдив" на ул. "Капитан Райчо" 56?
    Благодаря ви!

    1. Здравейте, Петър! Sort Code вече не се използва в България. Достатъчен е SWIFT кодът на банката, когато получавате преводи от чужбина - FINVBGSF. Поздрави и успешен ден!

  6. Здравейте,
    интересува ме какви са таксите за плащане на сметки към различни търговци (напр. ЧЕЗ, МТЕЛ, БТК...) и дали са автоматични. Интересува ме и подробна информация за регистриране и начин на плащане.
    Благодаря предварително.

Коментирай