AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Стефан! Предполагаме, че имате предвид нашата система Моята Fibank и възможността да плащате комунални сметки през нея. В статията "Плащайте битовите си сметки през Моята Fibank" можете да прочетете повече за това как се регистрират сметките. За плащането на комунални сметки не дължите такса. Единствено при добавянето на сметка и промяна на настройка по системата се прави проверка с Ваша дебитна или кредитна карта, издадена от банката, за което Ви се начислява такса от 0.10 лв. Нашият съвет е да регистрирате наведнъж всички свои сметки - така ще дължите таксата само веднъж. Поздрави и приятен ден!

  1. Zdraveite! Interesyva me kogato teglq pari v broi ot bankomat izvun BG s debitna karta Visa Electron,suotvetno izdadena ot Fibank, pri izvurshvaneto na tranzakciq kakva suma mi vzema? da kajem iskam da izteglq 400 evro? kolko e taxata?

    1. Здравейте, Весела! Таксата за теглене от банкомат в чужбина с дебитна карта е 3 лв. + 1.5% от изтеглената сума. Поздрави!

  2. Здравейте,
    имам дебитна карта VISA и срокът й изтича 06/13 .
    Кога мога да отида да си получа новата, около коя дата ? Благодаря !

    1. Здравейте, Илна! Картата Ви ще е готова след 20 юни 2013 г. и ще Ви очаква в наш клон. Тогава можете да се свържете с нашия Контакт център на *bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата и 080011011, безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom, за да Ви ориентираме в кой клон можете да я получите. Поздрави!

  3. Здравейте, интересува ме вашата банка поддържа ли сметка и/или система за онлайн разплащания, т.н. Merchant account и payment gateway и къде или от кого мога да получа детайлна информация? Очаквам отговора Ви.

    1. Здравейте, Нина! Да, предлагаме тази услуга. Ще се свържем с Вас по имейл, за да Ви изпратим координати за връзка.

  4. Здравейте, клиент съм на банката и ползвам както дебитни, така и кредитни карти. Понеже си смених постоянния адрес, трябва ли (и евентуално на кого) да изпратя данните си относно новия си адрес? По принцип съм отказал услугата за изпращане на извлечения на картите по пощата, понеже предпочитам електронното банкиране. Благодаря!

    1. Здравейте, Иван! Когато Ви е удобно, заповядайте в най-близкия наш клон, за да актуализираме Вашите контакти. Така ще сме сигурни, че ще можем да се свържем с Вас лесно при нужда. Благодарим предварително! :)

  5. Здравейте,
    бих искала да ви попитам, има ли такова понятие ,да имаш кредитна карта, но когато тръгнеш да я закриваш, да закриваш само картата, а не сметката към нея, т.е. съществува ли кредитна крата, която да няма открита сметка към нея ? Аз не вярвам да може. Питам ви , защото знам че ще ми отговорите компетентно, а не както в една друга банка, според която кредитните карти нямали открити сметки.
    Благодаря !

Коментирай