AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    От много години ползвам всички банкови услуги на Вашата банка. Направи ми впечатление че са премахнати много от съществуващите депозити. Например нама ги 3 и шест месечен промоционален срочени депозити в лева. Останал е само 6 месечен промоционален в евро.
    Това нова политика на банката ли е с цел да преминаваме към "свободна разплащателна сметка" при която ползата за клиента е при над 5000лв внесени по сметка. За малките суми предлаганите преди депозити макар и 10% на Дянков бяха по изгодни.
    Благодаря
    Ивйло

    1. Здравейте, Ивайло! Тези депозитни продукти са промоционални предложения и като такива са с ограничен период, затова и вече не се предлагат. В същото време се стараем да предлагаме депозитни продукти с атрактивни условия. Сигурни сме, че ще намерите предложение, което да отговаря на Вашите нужди. Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем. Поздрави!

  2. Здравейте,
    ИМа ли възможност от страницата на my.fibank да се плащат местни данъци и такси.
    Много други банки както и epay.bg предлагат тази възможност.
    Смятате ли да е въведете скоро и при вас.

    1. Здравейте, Ивайло! Работим по тази функционалност и когато сме готови, ще споделим. Надяваме се, че ще Ви бъде полезна. Поздрави!

  3. Здравейте,

    Преди няколко дни изпратих запитване до call@fibank.bg. До момента не съм получил отговор. Бихте ли ми казали дали мейлите към този адрес се четат и колко време е необходимо за отговор?

    Благодаря.

    1. Здравейте, Илия! Разбира се, четем всички имейли и се стараем да отговаряме на тях възможно най-бързо. След малко ще пристигне и нашият отговор на Вашето запитване. Поздрави!

  4. Здравейте,
    моля да обясните при как се превалутират изтеглена от банкомат сума в трета валута от разплащателна сметка в EUR или USD.
    По изгодно ли е да ползвам разплащателната сметка в USD при теглене от банкомат в държава, която има фиксиран курс към USD (например AED) или държава, която оперира главно в USD като чуждестранна валута.

    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, Камелия! Превалутирането зависи от това в каква валута теглите или плащате с картата, каква е Вашата карта (Visa или MasterCard например) и каква е валутата на Вашата сметка. За целта на примера нека приемем, че теглите ОАЕ дирхам с Visa, а сметката Ви е в лева. В деня на обработка на плащането Visa изчисляват каква е сумата на операцията в евро по своя курс за деня (курсовете можете да проверявате тук). След това от страна на банката ще има още едно превалутиране от евро в лева по курс, който можете да видите тук. Ако подобна операция извършите с MasterCard, първото превалутиране ще е от ОАЕ дирхам в щатски долари, а второто ще е от щатски долари в лева. Ако валутата, в която плащате или теглите средства, е различна от валутата на картовата сметка, ще има поне едно превалутиране. Сметката Ви в банката може да бъде в една от следните валути: левове, евро, щатски долари, швейцарски франкове или британски лири за дебитни карти и левове, евро, щатски долари за кредитни карти. Затова, ако плащате например често в евро, е добре сметката на картата Ви да бъде в евро, а ако плащате в щатски долари - в щатски долари. Надяваме се, че сме успели да отговорим на въпроса Ви. Поздрави! :)

  5. Здравейте преди 2 седмици кандидатствах за кредитна карта до сега никои не се е свързал с мен не мисля че това е нормално

    1. Здравейте, г-н Съртманджиев! Ако вчера не сте получили обаждане от нас, очаквайте да се свържем с Вас днес. Поздрави и приятен ден!

Коментирай