AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. При сключен 36 месечен депозит за определена лихва, застрашена ли съм при снижението на лихвените проценти в банката ме засегне или сключеният договор си е твърда уговорка и ми се изплаща лихвата според договора?

  2. Здравейте!Миналата година през септември месец използвах картата си за да платя хотел в Гърция.Днес като си проверявах задълженията по кредитната си карта установих че ми е дошло задължение с дата 09/09/2012г
    Възможно ли е да се осчетоводява транзакцията цели 8 месеца?

  3. Ще ми отговорите ли скоро???

    1. Здравейте, Йордан! Няма такава възможност към този момент. Можете да захраните картата си в клон на банката. Можете да заредите средства по картата си и по още два начина: - превод от друга своя сметка във Fibank чрез Виртуалния ни клон (необходима е регистрация за активни операции); - превод по сметката на Вашата карта от друга банка. Оставаме на разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!

  4. Извинявам се за тъпия въпрос но възможно ли е да захраня дебитната си карта Visa electron чрез банкомат без да ходя до банката и как става това???

  5. Привет!
    Имам проблем с дебитната ми карта Visa Electron. Проблемът се състой в невъзможността да използвам картата си в интернет....дава ми грешка в последните цифри и то нееднократно. Какъв е смисълът да имам тази карта и да използвам услугите на бактата като не мога да използвам картата си в интернет и не разполагам с друга кредита или дебитна карта?
    Обаждах се на картовия отдел, ходих и на място в самата банка и ме убеждават 4е навсякъде всичко е наред и няма проблем!
    Проблем има!Един клиент на банката докато се разправях в самата банка каза че и той има абсолутно същият проблем с тази карта и не може да я използва в интернет.
    При неподновената ми дебитна карта нямях проблеми, но при първата ми операция с новоиздадената такава.....имам и не знам на какво се дължи.
    Моля, за бързо реагиране, тъй като ми е наложително в най-кратки срокове да разбра дали мога да продължа да използвам услугите на ПИБ или да се откажа от тях!
    Благодаря Ви!

    1. Здравейте, Фани! С удоволствие ще помогнем! Ако сте използвали картата си на банкомат или сте плащали с нея при търговец, тя функционира правилно. Когато сте въвеждали данните в сайт на търговец, какво съобщение получавате? Молим Ви при следващия си опит да платите в интернет да се уверите, че са въведени правилно номерът на картата, срокът на валидност, Вашите имена и CVC кодът на гърба на картата (той е последните три цифри, изписани на гърба). Ако отново получите отказ да платите, бихте ли се свързали с нашия Картов център на някой от следните телефони:

      0800 12 012 - денонощно от цялата страна. Номерът е достъпен и безплатен само за абонати на фиксирани услуги на VIVACOM. 02 817 1143 02 817 1142 0888 68 10 10
      Така ще можем по-лесно да съдействаме. Оставаме на Ваше разположение.

  6. Възможно ли е да получа извлечение от банковата си сметка или кредитната карта на което да се вижда името ми и адреса на английски език с печат от банката?

    1. Здравейте, г-н Аврамов! Можем да Ви издадем този документ само на български език. Заповядайте в най-близкия наш клон, за да съдействаме. Поздрави и приятен ден!

  7. Здравейте!
    Искам да попитам може ли от Ваш клон да обменя български левове в евро или долари и колко долара ще ми дадете за 5 български лева? Също така имам книжни 1 лев от 1999г, мога ли да ги обменя при Вас ,защото все още са законно платежно средство? Благодаря и лек ден!

Коментирай