AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Атанас! Разбира се. Можете да видите актуалните ни валутни курсове в нашия сайт. Ще приемем и банкнотите от 1 лв. във всеки един клон на банката. Поздрави!

  1. Здравейте,

    имате ли планове за поставяне на банкомати, които приемат и депозиране на средства.

    Вече няколко банки предлагат тази фунционалност и забелязвам забвянето в развитието на FIBANK в този аспект.

    1. Здравейте, Петър! На този етап нямаме такива планове. Колко често бихте използвали подобна функционалност и какви суми бихте депозирали?

  2. Здравейте,
    Кога ще може да се плащат местни данъци и такси през системата на my.fibank.bg ?
    Най-вече ме интересува дали ще пуснете тази услуга през този данъчен сезон или чак през следващата година.
    Благодаря

    1. Здравейте, г-н Вълчев. Работим активно по тази функционалност. Не можем да обещаем точен срок за изпълнение, но при първа възможност ще споделим повече по този въпрос.

  3. P. S. Проверих също и спам-филтъра - не е там проблема.

  4. Благодаря за отговора!

    Да, правилно сте разбрали хипотезата.
    Ще ви бъда благодарен да се аргументирате относно "... но това право не се реализира автоматично ...", защото в обсъжданата точка не виждам такова уточнение.

    Не знам дали са ви уведомили други потребители, но изглежда нотификацията за нов отговор в блога не работи, защото изрично проверих когато писах предния си пост и абонаментът ми за темата е активен, а не получавам мейл, че има отговор.

    Поздрави!

  5. Здравейте,
    Опитах се да пусна един превод във виртуалния клон днес и се оказа че с Chrome не може. Направих справка и открих, че от този месец Chrome е най-използваният браузър в България. А и винаги е бил най-сигурният. В момента държа iExplorer само зариди Вас и НАП. Надявам се да бъдете малко по-съвременни и да пуснете пълна поддръжка скоро.

    1. Здравейте, г-н Вълков! Chrome се поддържа напълно от нашия Виртуален клон и можете да го използвате без никакви затруднения. Особеното в случая е, че самият браузър не поддържа процедурата по подписване на документи - не само на e-fibank.bg, а по принцип. Поради тази причина не можете да банкирате активно през Chrome с електронния си подпис. Докато Chrome не започне да поддържа подписване, можете да използвате например Mozilla Firefox за целта. Другата възможност е да банкирате с Token устройство. Едно от предимствата му е, че не е необходимо да го инсталирате, за разлика от електронния подпис. Така можете да банкирате не само през Chrome, но и през таблета или смартфона си. Поздрави!

  6. Здравейте,
    не зная какво още не ми достига, за да започна работа в "ПИБ"!!!
    Поне ми кажете, къде да наблегна, в усъвършенстване на Вашите изисквания,
    тъй-като вече се чувствам обидена и комплексирана, само защото не познавам никой от банката, и нямам кой да ме препоръча!
    Аз разчитам единствено на натрупаният до момента 6- годишен опит, и практика в банковия сектор!
    Всяка година съм канена по 2-пъти на интервю, и нищо не се случва...
    мъча се от 2009г, да бъда забелязана и оценена от Вас, но не зная какво не ми достига , за да спечеля Вашето доверие, и да стана част от екипа но "ПИБ"!
    Работила съм три-години на програмата - "FLEX-CUBЕ" на която и Вие работите,
    като -"Обслужване на клиенти и каса", но може би това не е критерии за назначаване на работа ...
    и все пак ще продължавам да се надявам...
    С уважение: А. Методиева

Коментирай