AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря Ви за информацията :)

  2. Здравейте и Честита Баба Марта!Въпросът ми е :дали мога без да ходя до банката да си проверя сметката по депозита чрез интернет или обаждане по телефона?Ако е възможно,как става?Благодаря Ви предварително!

    1. Здравейте, г-н Николаев, и честита Баба Марта! Справка за своите сметки и депозити можете да правите и дистанционно. За целта можете да използвате Моята Fibank и нашия Виртуален клон, както и услугата ни Телефонно банкиране. Каква по-точно справка бихте желали за своя депозит? Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо.

  3. Искам да попитам чрез онлайн банкирането т.е my.fibank.bg взимат ли се пари от сметката ми за използването на тази услуга? Защото забелязах, че от сумата 1.20 лева са ми останали 0.28 лева в период от 3 седмици.
    Благодаря Ви :)

    1. Здравейте, Кристина! Не, за услугата не се дължат такси, включително и за комуналните плащания. Единствено когато правите промени по настройките или добавяте например комунална сметка за плащане, се изискват данни на Ваша кредитна или дебитна карта, издадена от банката. Така се удостоверява, че Вие сте картодържателят и титулярят на сметките, като за целта се начислява такса от 0.10 лв. Поздрави и приятен ден!

  4. Zdravejte, naskoro se opitah da platq s karta online i zadyljitelno trqbvashe da si napravq nqkakva 3d zashtita, zashtoto ne mi davashe da prodylja bez neq. Naprvih si registraciq v MyFibank i na goreposocheniq e-mail trqbvashe da polucha pismo ot vas, skoeto da potvyrdq registraciqta si, no vehe sedmica nishto ne poluhavam. Potrbitelskoto mi ime e MariyaYurukova. lagodarq Vi!
    P.s, syjalqvam za latinicata, no imam prolem s klaviaturata
    Uspeshen den!

    1. Здравейте, г-жо Юрукова! С тази форма можете да си изпратите отново потвърждаващия имейл. След това проверете отново пощата си. Възможно е имейлът да е бил филтриран като "спам", така че ако отново не го намерите, молим да се свържете с нашите специалисти на тел. 0700 12 777, за да проверим как можем да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  5. Благодаря за бързия отговор Customer Support, тази услуга и блога ви са страхотно хрумване за имиджа Ви, отдавна съм ви клиент но вчера открих блога Ви
    Честита баба Марта и на Вас

    1. Благодарим Ви, г-н Василев!

  6. Здравейте, бих те ли ми казали данъка върху начислената лихва по депозитите ще бъде ли отразен ОТДЕЛНО от самата ЛИХВА в извлеченията, така че при справка за движението по сметката в Моята Fibank, да се вижда ясно колко е начислената лихва и отделно колко данък е удържан?

Коментирай