Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2013-03-27 16:43:54
Г-н Попов, ще се свържем с Вас по имейл.
Николай Петков 2013-03-22 14:18:47
Здравейте,
Аз съм търговец в eBay от 6 години.Занимавам се предимно с продажба на бижута и луксозни аксесоари.Преди два дни възникна проблем с купувач, който твърди че доставената му от мен стока, в случая пръстен за 00 е фалшив и сега той води дело срещу мен в eBay.Доставката е извършена с EMS куриер, имам фактура с описание на стоката и адреса на получателя.
Пръстена ми беше платен с банков превод а не с PayPal. Все още не съм изтеглил от сметката си тези пари.Въпроса ми към вас е
може ли по някакъв начин eBay да блокира парите в картата ми или да ги върне на купувача в случай, че отсъди в негова полза? Има ли начин да се защитя и какво точно трябва да направя ?
Customer Support 2013-03-26 17:41:15
Здравейте, г-н Петров! За съжаление не бихме могли да дадем отговори на тези Ваши въпроси. Благодарим Ви за разбирането. С уважение, Екипът на Fibank
Ivaylo 2013-03-22 07:31:19
Здравейте,
От много години ползвам всички банкови услуги на Вашата банка. Направи ми впечатление че са премахнати много от съществуващите депозити. Например нама ги 3 и шест месечен промоционален срочени депозити в лева. Останал е само 6 месечен промоционален в евро.
Това нова политика на банката ли е с цел да преминаваме към "свободна разплащателна сметка" при която ползата за клиента е при над 5000лв внесени по сметка. За малките суми предлаганите преди депозити макар и 10% на Дянков бяха по изгодни.
Благодаря
Ивйло
Customer Support 2013-03-26 17:36:11
Здравейте, Ивайло! Тези депозитни продукти са промоционални предложения и като такива са с ограничен период, затова и вече не се предлагат. В същото време се стараем да предлагаме депозитни продукти с атрактивни условия. Сигурни сме, че ще намерите предложение, което да отговаря на Вашите нужди. Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем. Поздрави!
Ivaylo 2013-03-20 07:36:25
Здравейте,
ИМа ли възможност от страницата на my.fibank да се плащат местни данъци и такси.
Много други банки както и epay.bg предлагат тази възможност.
Смятате ли да е въведете скоро и при вас.
Customer Support 2013-03-20 09:13:19
Здравейте, Ивайло! Работим по тази функционалност и когато сме готови, ще споделим. Надяваме се, че ще Ви бъде полезна. Поздрави!
Илия 2013-03-19 12:37:08
Здравейте,
Преди няколко дни изпратих запитване до call@fibank.bg. До момента не съм получил отговор. Бихте ли ми казали дали мейлите към този адрес се четат и колко време е необходимо за отговор?
Благодаря.
Customer Support 2013-03-19 16:12:45
Здравейте, Илия! Разбира се, четем всички имейли и се стараем да отговаряме на тях възможно най-бързо. След малко ще пристигне и нашият отговор на Вашето запитване. Поздрави!
Камелия 2013-03-13 10:22:04
Здравейте,
моля да обясните при как се превалутират изтеглена от банкомат сума в трета валута от разплащателна сметка в EUR или USD.
По изгодно ли е да ползвам разплащателната сметка в USD при теглене от банкомат в държава, която има фиксиран курс към USD (например AED) или държава, която оперира главно в USD като чуждестранна валута.
Благодаря предварително.