AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Илия! Разбира се, четем всички имейли и се стараем да отговаряме на тях възможно най-бързо. След малко ще пристигне и нашият отговор на Вашето запитване. Поздрави!

  1. Здравейте,
    моля да обясните при как се превалутират изтеглена от банкомат сума в трета валута от разплащателна сметка в EUR или USD.
    По изгодно ли е да ползвам разплащателната сметка в USD при теглене от банкомат в държава, която има фиксиран курс към USD (например AED) или държава, която оперира главно в USD като чуждестранна валута.

    Благодаря предварително.

    1. Здравейте, Камелия! Превалутирането зависи от това в каква валута теглите или плащате с картата, каква е Вашата карта (Visa или MasterCard например) и каква е валутата на Вашата сметка. За целта на примера нека приемем, че теглите ОАЕ дирхам с Visa, а сметката Ви е в лева. В деня на обработка на плащането Visa изчисляват каква е сумата на операцията в евро по своя курс за деня (курсовете можете да проверявате тук). След това от страна на банката ще има още едно превалутиране от евро в лева по курс, който можете да видите тук. Ако подобна операция извършите с MasterCard, първото превалутиране ще е от ОАЕ дирхам в щатски долари, а второто ще е от щатски долари в лева. Ако валутата, в която плащате или теглите средства, е различна от валутата на картовата сметка, ще има поне едно превалутиране. Сметката Ви в банката може да бъде в една от следните валути: левове, евро, щатски долари, швейцарски франкове или британски лири за дебитни карти и левове, евро, щатски долари за кредитни карти. Затова, ако плащате например често в евро, е добре сметката на картата Ви да бъде в евро, а ако плащате в щатски долари - в щатски долари. Надяваме се, че сме успели да отговорим на въпроса Ви. Поздрави! :)

  2. Здравейте преди 2 седмици кандидатствах за кредитна карта до сега никои не се е свързал с мен не мисля че това е нормално

    1. Здравейте, г-н Съртманджиев! Ако вчера не сте получили обаждане от нас, очаквайте да се свържем с Вас днес. Поздрави и приятен ден!

  3. Благодаря Ви за информацията :)

  4. Здравейте и Честита Баба Марта!Въпросът ми е :дали мога без да ходя до банката да си проверя сметката по депозита чрез интернет или обаждане по телефона?Ако е възможно,как става?Благодаря Ви предварително!

    1. Здравейте, г-н Николаев, и честита Баба Марта! Справка за своите сметки и депозити можете да правите и дистанционно. За целта можете да използвате Моята Fibank и нашия Виртуален клон, както и услугата ни Телефонно банкиране. Каква по-точно справка бихте желали за своя депозит? Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо.

  5. Искам да попитам чрез онлайн банкирането т.е my.fibank.bg взимат ли се пари от сметката ми за използването на тази услуга? Защото забелязах, че от сумата 1.20 лева са ми останали 0.28 лева в период от 3 седмици.
    Благодаря Ви :)

    1. Здравейте, Кристина! Не, за услугата не се дължат такси, включително и за комуналните плащания. Единствено когато правите промени по настройките или добавяте например комунална сметка за плащане, се изискват данни на Ваша кредитна или дебитна карта, издадена от банката. Така се удостоверява, че Вие сте картодържателят и титулярят на сметките, като за целта се начислява такса от 0.10 лв. Поздрави и приятен ден!

Коментирай