AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-жо Ангелова! От страна на банката забавянето е в рамките на 24 часа от момента, в който средствата бъдат преведени към банката от PayPal. Обичайният срок за получаване на средствата по карта от PayPal е 7 работни дни.

  1. Привет,
    преди два дни закрих последната сметка която имах в ПИБ, клиент съм от '94 година. Изпитах облекчение да се освободя.
    Причината:
    Винаги съм мислил, че ПИБ е най-българската банка. Преди няколко седмици ми бе предложена кредитна карта от служител на call център. На въпроса как да ми бъде изписано името на картата, отговорих - на кирилица, служителката обясни че това не може да стане...въпреки това постигнахме взаимно съгласие: СТОЕВ - с латински букви.
    С най голяма изненада открих, че картата бе напечатана STOEV - което не отговаря на уговорката. След като видях това се ядосах толкова много, че докато се опитвах да сменя пин кода, се обърках в яда си и изтеглих 400 лв, веднага върнах парите и закрих кредита. Освен че бях патриотично подигран, заплатих такса в размер на 6 лева, за услуга която не съм ползвал.
    Моля обяснете, не на мен, а пред себе си, как става така, че Българска банка не може да напечата картата както на кирилица, така и на латиница.
    Отбелязвам че съм мореплавател, нямам документ на който имената ми да не са написани и на кирилица. Дори в повече от половината случаи като си покажа документ за самоличност и служителите преписват от документа: АТАНАСОВ СТОЕВ...защото го четат на латиница.
    Нека не забравяме, че името на всеки българин се пише и чете правилно, преди всичко когато е написано на български...латинския превод не отговаря на истинското име. Пример IVAN се чете на английски като АЙВЪН.
    Вие като се събирате на съвещания, обсъждате ли мястото на България във вашата банка?
    Бях ваш горд клиент.

    1. Здравейте, г-н Стоев. Международният характер на издаваните от Fibank дебитни и кредитни карти налага да се придържаме към изискванията на картовите организации - MasterCard и Visa в случая. Според тях имената на картодържателите трябва да се изписват на латиница. Идеята на това изискване е картодържателите да бъдат максимално улеснени и да могат да използват картата си навсякъде по света. Когато името е изписано на латиница, то лесно може да бъде сверено и така да се удостовери, че те са действителните притежатели на картата. Тъй като уважаваме мнението на своите клиенти, Вие можете да изберете как точно да се изпише името Ви на латиница - не се налага автоматично транскрибиране на латиница. Ако името Ви е изписано на латиница като CTOEB, това би затруднило съответния орган при проверка и може например да Ви бъде отказано плащане с картата или дори да бъде задържана, когато сте в чужда страна. Прилагаме тези правила и изисквания с цел да Ви предоставим цялото удобство на този метод на разплащане, без да правим компромис с Вашата сигурност. С уважение, Екипът на Fibank

  2. Здравейте,
    от ПейПал ми лимитираха акаунта и трябва да им покажа банково извлечение на картата им.Аз имам MyFibank,но в самото извлечение не се показват последните 4 цифри от картата и те не го приемат.
    Има ли някаква опция, с която да покажа последните цифри?Ако отида до клон на ПИБ ще мога ли да взема извлечение с номер на картата?

    Благодаря
    Живко

    1. Здравейте, Живко! Заповядайте в най-удобния за Вас клон, за да Ви предоставим документ, който да изпратите на PayPal. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте плащането мина със статус "Обработено успешно"
    Благодаря

  4. Днес няколко пъти правя опит да си заплатя битоте сметки към ЧЕС през канала на My.fibank.bg но получавам отказ: "Търговеца временно не приема плащания. Моля, опитайте по-късно".
    Имате ли идея дали има проблеми с плащане към CEZ
    Поздрави
    Ивайло

    1. Здравейте, Ивайло! Опитайте отново да направите плащането. Ако пак получите съобщение за неуспешно плащане, свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на банката на тел. 0700 12 777. Поздрави и приятен ден!

  5. Здравейте,разбира се.

    Опцията "Около мен", която дава информация за банкомати и клонове в определен радиус е доста удобна, ако клиента се намира в непознат район.

    Много лесно, с натискане в/у сметката може да се получи информация и отчет за движенията.
    Виждат се броя и вида на картите, издадени към дадена сметка, както и разполагаемите салда.


    Това което липсва е

    - плащане на комунални услуги (както вече дискутирахме)
    - месечни извлеченията по кредитни карти.
    - аз бих добавил и "push notifications" при извършени плащания с карти или движения по сметки, което ще замести SMS известяването, ще бъде безплатно и по-удобно за клиента и ще привлече нови клиенти, защото е иновативно и не се предлага от други банки.

    1. Здравейте, Петър! Чудесни идеи! Ще се постараем да ги видите при следващи версии на приложението. Поздрави от нашия екип и една наистина успешна седмица Ви желаем!

Коментирай