Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
мирослав съртмаджиев 2013-03-11 11:38:10
Здравейте преди 2 седмици кандидатствах за кредитна карта до сега никои не се е свързал с мен не мисля че това е нормално
Customer Support 2013-03-12 09:23:42
Здравейте, г-н Съртманджиев! Ако вчера не сте получили обаждане от нас, очаквайте да се свържем с Вас днес. Поздрави и приятен ден!
Кристина 2013-03-09 23:56:52
Благодаря Ви за информацията :)
Николай Николаев 2013-03-05 10:06:49
Здравейте и Честита Баба Марта!Въпросът ми е :дали мога без да ходя до банката да си проверя сметката по депозита чрез интернет или обаждане по телефона?Ако е възможно,как става?Благодаря Ви предварително!
Customer Support 2013-03-06 10:45:04
Здравейте, г-н Николаев, и честита Баба Марта! Справка за своите сметки и депозити можете да правите и дистанционно. За целта можете да използвате Моята Fibank и нашия Виртуален клон, както и услугата ни Телефонно банкиране. Каква по-точно справка бихте желали за своя депозит? Оставаме насреща, ако можем да помогнем с още нещо.
Кристина 2013-03-04 19:58:07
Искам да попитам чрез онлайн банкирането т.е my.fibank.bg взимат ли се пари от сметката ми за използването на тази услуга? Защото забелязах, че от сумата 1.20 лева са ми останали 0.28 лева в период от 3 седмици.
Благодаря Ви :)
Customer Support 2013-03-06 10:08:02
Здравейте, Кристина! Не, за услугата не се дължат такси, включително и за комуналните плащания. Единствено когато правите промени по настройките или добавяте например комунална сметка за плащане, се изискват данни на Ваша кредитна или дебитна карта, издадена от банката. Така се удостоверява, че Вие сте картодържателят и титулярят на сметките, като за целта се начислява такса от 0.10 лв. Поздрави и приятен ден!
Mariya Yurukova 2013-03-03 17:08:00
Zdravejte, naskoro se opitah da platq s karta online i zadyljitelno trqbvashe da si napravq nqkakva 3d zashtita, zashtoto ne mi davashe da prodylja bez neq. Naprvih si registraciq v MyFibank i na goreposocheniq e-mail trqbvashe da polucha pismo ot vas, skoeto da potvyrdq registraciqta si, no vehe sedmica nishto ne poluhavam. Potrbitelskoto mi ime e MariyaYurukova. lagodarq Vi!
P.s, syjalqvam za latinicata, no imam prolem s klaviaturata
Uspeshen den!
Customer Support 2013-03-04 10:14:25
Здравейте, г-жо Юрукова! С тази форма можете да си изпратите отново потвърждаващия имейл. След това проверете отново пощата си. Възможно е имейлът да е бил филтриран като "спам", така че ако отново не го намерите, молим да се свържете с нашите специалисти на тел. 0700 12 777, за да проверим как можем да помогнем. Поздрави и приятен ден!
Василев 2013-03-02 03:45:41
Благодаря за бързия отговор Customer Support, тази услуга и блога ви са страхотно хрумване за имиджа Ви, отдавна съм ви клиент но вчера открих блога Ви
Честита баба Марта и на Вас