AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за бързия отговор Customer Support, тази услуга и блога ви са страхотно хрумване за имиджа Ви, отдавна съм ви клиент но вчера открих блога Ви
    Честита баба Марта и на Вас

    1. Благодарим Ви, г-н Василев!

  2. Здравейте, бих те ли ми казали данъка върху начислената лихва по депозитите ще бъде ли отразен ОТДЕЛНО от самата ЛИХВА в извлеченията, така че при справка за движението по сметката в Моята Fibank, да се вижда ясно колко е начислената лихва и отделно колко данък е удържан?

    1. Здравейте, г-н Василев, и честита Баба Марта! Да, начислените и изплатени лихви по сметката, както и удържаният данък върху тях, се отчитат чрез две отделни операции, които клиентите могат да видят в извлечението по сметката. Поздрави и успешен ден!

  3. Благодаря и на модераторите на блога за бързия и ефективен отговор и на г-н Станчо Иванов, предполагам не само аз като вложител и всички депозитанти се страхуват от "сценария" 1997-ма, когато всички знаем какво се случи.

  4. Силвия, и на мен ми направи впечатление, че много се заговори за тези акции. По-интересното обаче е, че целия този шум го вдигнаха хора, които явно не разбират от тази материя - журналисти в прохождащи медии.
    Цените на акциите се движат, това е нещо нормално - днес са нагоре, утре са надолу. На българската борса цената на акцията зависи най-вече от настроението на спекулантите (тези, които искат да направят бързи пари на борсата), не от пазарното представяне на съотвената компания.
    Така е и при ПИБ. Вчера затвориха на 1.850 лв. На твое място не бих се притеснявал и не бих вярвал на неспециализирани медии и коментари.

  5. много се заговори за падането на акциите на ПИБ след оствавката на правителството.Въпросът ми е стабилна ли е все още банката и мога ли да разчитам.

    1. Здравейте, Силвия, и благодарим за въпроса! Едва 15% от капитала на банката са свободно търгуеми акции на Българската фондова борса. В случая, когато се говори за спад на акции на Fibank, се спекулира, защото спадът на тези акции не определя здравето на банката. Трябва да допълним, че имате право за безпокойство, чувайки такива коментари, но то би било правилно само когато повече от 50% се търгуват на борсата. Капиталът на банката е над 500 милиона лева и той не се търгува на борсата. Ще Ви дадем пример - когато Първа инвестиционна банка издаде акциите през 2007 г., цената на една акция беше 11 лева. Тогава Първа инвестиционна банка беше 7-ата по големина банка в България с активи под 4 милиарда лева и пазарен дял от 7%. Днес, когато акциите са само 1.70 лева, ние вече сме третата по големина банка в България с активи над 7 милиарда лева и пазарен дял от 8.5%. Днес сме и втората по големина банка за спестявания на населението. Както виждате, растежът, големината на Fibank и здравето на Fibank не се определят от цената на акциите при такъв малък фрий флот. По отношение на борсата искаме да поясним, че борсата в България е много малка и цената се влияе от много малък брой и суми за търгуване. Днес например е имало само четири сделки с акции. Можете да видите тук. Друг пример е, че най-ниската цена на наша акция е била 1.20 на 28.11.2012 г. На тази дата нямаше политически събития, които да влияят. Можете да проверите отново тук. Надяваме се, че сме били изчерпателни. Ако имате още въпроси, не се колебайте да ни попитате. Поздрави!

  6. Здравейте,
    Кредитната ми карта беше блокирана от "съображения за сигурност", за което не бях уведомен от вас по никакъв начин! Очаквам предложение за компенсация на, меко казано, причиното неудобство - да не мога да си платя почивката в чужбина, в момента на напускането на хотела!

    Поздрави,

    М. Цанов

    1. Здравейте, г-н Цанов! Винаги в подобни ситуации се свързваме с клиентите си, за да ги уведомим за блокирането на картата. Често се налага да опитваме по няколко пъти, докато се свържем успешно с тях, затова е важно винаги да имаме актуален телефон за връзка. Блокирането не е с цел да създадем неудобство, а да предпазим клиентите си от евентуални злоупотреби. Такъв е и Вашият случай. Радваме се, че вече всичко е наред с картата. Можете да разчитате и занапред на нашата навременна реакция. С уважение, Екипът на Fibank

Коментирай