AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, г-н Стоев. Международният характер на издаваните от Fibank дебитни и кредитни карти налага да се придържаме към изискванията на картовите организации - MasterCard и Visa в случая. Според тях имената на картодържателите трябва да се изписват на латиница. Идеята на това изискване е картодържателите да бъдат максимално улеснени и да могат да използват картата си навсякъде по света. Когато името е изписано на латиница, то лесно може да бъде сверено и така да се удостовери, че те са действителните притежатели на картата. Тъй като уважаваме мнението на своите клиенти, Вие можете да изберете как точно да се изпише името Ви на латиница - не се налага автоматично транскрибиране на латиница. Ако името Ви е изписано на латиница като CTOEB, това би затруднило съответния орган при проверка и може например да Ви бъде отказано плащане с картата или дори да бъде задържана, когато сте в чужда страна. Прилагаме тези правила и изисквания с цел да Ви предоставим цялото удобство на този метод на разплащане, без да правим компромис с Вашата сигурност. С уважение, Екипът на Fibank

  1. Здравейте,
    от ПейПал ми лимитираха акаунта и трябва да им покажа банково извлечение на картата им.Аз имам MyFibank,но в самото извлечение не се показват последните 4 цифри от картата и те не го приемат.
    Има ли някаква опция, с която да покажа последните цифри?Ако отида до клон на ПИБ ще мога ли да взема извлечение с номер на картата?

    Благодаря
    Живко

    1. Здравейте, Живко! Заповядайте в най-удобния за Вас клон, за да Ви предоставим документ, който да изпратите на PayPal. Поздрави и приятен ден!

  2. Здравейте плащането мина със статус "Обработено успешно"
    Благодаря

  3. Днес няколко пъти правя опит да си заплатя битоте сметки към ЧЕС през канала на My.fibank.bg но получавам отказ: "Търговеца временно не приема плащания. Моля, опитайте по-късно".
    Имате ли идея дали има проблеми с плащане към CEZ
    Поздрави
    Ивайло

    1. Здравейте, Ивайло! Опитайте отново да направите плащането. Ако пак получите съобщение за неуспешно плащане, свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на банката на тел. 0700 12 777. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте,разбира се.

    Опцията "Около мен", която дава информация за банкомати и клонове в определен радиус е доста удобна, ако клиента се намира в непознат район.

    Много лесно, с натискане в/у сметката може да се получи информация и отчет за движенията.
    Виждат се броя и вида на картите, издадени към дадена сметка, както и разполагаемите салда.


    Това което липсва е

    - плащане на комунални услуги (както вече дискутирахме)
    - месечни извлеченията по кредитни карти.
    - аз бих добавил и "push notifications" при извършени плащания с карти или движения по сметки, което ще замести SMS известяването, ще бъде безплатно и по-удобно за клиента и ще привлече нови клиенти, защото е иновативно и не се предлага от други банки.

    1. Здравейте, Петър! Чудесни идеи! Ще се постараем да ги видите при следващи версии на приложението. Поздрави от нашия екип и една наистина успешна седмица Ви желаем!

  5. и още един въпрос:

    кога се очаква да добавите опция за заплащане на комунални услуги през мобилното приложение.

    1. Здравейте, Петър, и благодарим за поощрителните думи! Ще обявим приложението официално съвсем скоро. Тази функционалност е заложена като идея, така че в бъдеще ще я видите в приложението. Бихте ли споделили с нас нещо, което Ви направи добро впечатление, или идея за развитието на приложението? Поздрави!

Коментирай