AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте плащането мина със статус "Обработено успешно"
    Благодаря

  2. Днес няколко пъти правя опит да си заплатя битоте сметки към ЧЕС през канала на My.fibank.bg но получавам отказ: "Търговеца временно не приема плащания. Моля, опитайте по-късно".
    Имате ли идея дали има проблеми с плащане към CEZ
    Поздрави
    Ивайло

    1. Здравейте, Ивайло! Опитайте отново да направите плащането. Ако пак получите съобщение за неуспешно плащане, свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на банката на тел. 0700 12 777. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте,разбира се.

    Опцията "Около мен", която дава информация за банкомати и клонове в определен радиус е доста удобна, ако клиента се намира в непознат район.

    Много лесно, с натискане в/у сметката може да се получи информация и отчет за движенията.
    Виждат се броя и вида на картите, издадени към дадена сметка, както и разполагаемите салда.


    Това което липсва е

    - плащане на комунални услуги (както вече дискутирахме)
    - месечни извлеченията по кредитни карти.
    - аз бих добавил и "push notifications" при извършени плащания с карти или движения по сметки, което ще замести SMS известяването, ще бъде безплатно и по-удобно за клиента и ще привлече нови клиенти, защото е иновативно и не се предлага от други банки.

    1. Здравейте, Петър! Чудесни идеи! Ще се постараем да ги видите при следващи версии на приложението. Поздрави от нашия екип и една наистина успешна седмица Ви желаем!

  4. и още един въпрос:

    кога се очаква да добавите опция за заплащане на комунални услуги през мобилното приложение.

    1. Здравейте, Петър, и благодарим за поощрителните думи! Ще обявим приложението официално съвсем скоро. Тази функционалност е заложена като идея, така че в бъдеще ще я видите в приложението. Бихте ли споделили с нас нещо, което Ви направи добро впечатление, или идея за развитието на приложението? Поздрави!

  5. Поздравления за новото iphone проложение.

    Трябваше според мен обаче да го анонсирате по-добре, а не потребителите да го откриват случайно..

  6. здравеите .имам регистрация в MY FIBANK която съм направила преди доста време и съм забравила потребителско име и парола ,опитах да вляза с клиентски номер и друго потребителско име - изписва невярно попълнени данни .пробвах да направя нова регистрация но ми изписва че егн -то ми вече е регистрирано .Какво трябва да направя.

    1. Здравейте, Емилия! Молим да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Те ще Ви съдействат по този въпрос. Поздрави и лека вечер!

Коментирай