AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Бих искала да ми кажете, дали за издаването на кредитна карта от Вашата банка, клиентът трябва да предостави задължително някакво обезпечение и ако да- как и кой определя същото. Необходимо ли е също така клиентът да доказва своите доходи, за да му бъде издадена кредитна карта.
    Моля да ми обясните още каква е разликата между „Годишен процент на разходите по кредита” (ГПР) и „Базов лихвен процент (БЛП)” и дали ГПР е предварително определен като процент. Задавам този въпрос, доколкото в сайтове на други банки беше даден предварително като процент ГПР и БЛП, което ме обърква. В общите условия на Вашата банка това понятие също съществува- ГПР, но не виждам да е предварително определено като процент и поради това не мога да разбера същността му.
    Предвартелно благодаря и Ви пожелавам хубава и спорна седмца

    1. Здравейте, г-жо Маринкова! Благодарим Ви за интереса към кредитните карти, предлагани от Fibank. За издаването на кредитна карта не се изисква предоставянето на обезпечение. Вие трябва да декларирате доходите, които получавате, като си запазваме правото да изискаме допълнителна информация под формата на служебна бележка или данъчна декларация, ако е необходимо и приложимо. Според Общите ни условия за този продукт: "Базов лихвен процент (БЛП)" е променлив лихвен индекс, утвърждаван от Управителния съвет на Банката и изчисляван за всеки отделен вид валута на база съотношението между планираните разходи по пасива на Банката и пазарните лихви за същата валута, приложим към кредити в национална и чуждестранна валута. БЛПкк е Базовият лихвен процент, коригиран с коефициент за пазарна среда в сегмента кредитни карти. "Годишен процент на разходите по кредита" изразява общите разходи по кредита за Кредитополучателя, включващи всички разходи по кредита (лихви, такси, комисиони и други разходи съгласно Закона за потребителския кредит, свързани с Договора), които Титулярят трябва да заплати, изразени като годишен процент от общия размер на кредита. Лихвата по Вашата кредитна карта се определя на база гореописания БЛПкк, увеличен с определена надбавка. Така полученият резултат е годишната лихва, с която олихвяваме Вашата карта. Идеята на ГПР е да даде възможност на клиентите да сравняват предложенията на различни кредитни институции, като целта е в него да бъдат включени всички разходи, които биха възникнали при използването на продукта, при определени условия на използване. В случая с кредитната карта ГПР се формира на база лихвения процент и годишната такса за поддържане на първа карта. С удоволствие бихме Ви предоставили Стандартизиран европейски формуляр (СЕФ), в който да имате стойността на ГПР при желаните от Вас параметри по кредитната карта и информация за условията по продукта. За целта можете да посетите най-близкия за Вас наш клон или да се свържете с нашия Контакт център на тел. 0800 11 011 за стационарни телефони и *bank (*2265) за мобилни. Поздрави и приятен ден!

  2. Извинете, не в Петрич, а в ОМВ Сандански,

  3. .,Зравейте, може ли да направите обучение за работа с безконтактни карти на персонала в бензиностанция ОМВ Петрич. ля наблегнете при обучение на другите места че няма нужда да се подпише бележката, и ако може да не я чакат а да ти вадят касовата бележка по-бързо, за да не те бавят.

    1. Здравейте, г-н Вълчев, и благодарим за сигнала. Провеждаме периодични обучения и ще помогнем на нашите партньори и от този обект. Надяваме се, че нашата публикация за "За плащанията с карти, бележките от ПОС терминала, подписите и личните карти", ще Ви е интересна. Поздрави и приятен ден!

  4. Здравейте, искам да Ви питам как стои въпроса с ипотечните кредити? По точно ако може да обясните тази процедура с оценителя от банката, ако жилището е обявено за продажба на цена 100 000 лева, но вашия оценител го оцени за 90 000 лева? И също така ако ние решим да финансираме част от този обект примерно 20000 лева, това пак ли става през банката като първоначална вноска? Благодаря предварително

    1. Здравейте, Тодора! Следват отговорите на Вашите въпроси.По първия въпросПроцентът на финансиране на банката за покупка на недвижим имот зависи от пазарната стойност на имота, служещ за обезпечение, определена от вътрешните оценители на банката. Той варира от 80% до 100% в зависимост от вида продукт, който сте избрали, и от Вашия индивидуален кредитен рейтинг. Ако ни ориентирате кои са най-удобните за Вас наши клонове, ще Ви насочим към свой колега кредитен специалист за индивидуална консултация.По втория въпросСъгласно Закона за ограничаване на плащанията в брой следва да имате предвид разпоредбата на чл. 3., ал. 1., където Плащанията на територията на страната се извършват само чрез превод или внасяне по платежна сметка, когато са: 1. на стойност, равна на или надвишаваща 15 000 лв.; 2. на стойност под 15 000 лв., представляваща част от парична престация по договор, чиято стойност е равна на или надвишава 15 000 лв. Ал. 1. се прилага и в случаите на плащания в чуждестранна валута, когато левовата им равностойност е равна на или надвишава 15 000 лв. Равностойността в български левове се определя по курса на БНБ в деня на плащането. Надяваме се, че сме успели да помогнем. С уважение, Екипът на Fibank

  5. Здравейте! Опитах се да запазя самолетен билет на EasyJet с MasterCard, но ми каза, услугата не може да бъде извършена, заради самата банка... Как мога да оправя проблема?
    Благодаря за отговора предварително!

    1. Здравейте, Кати! Можете ли да ни кажете повече за съобщението, което сте получили? Молим и при следващия отказ да се свържете с нашите специалисти от Картов център, за да можем бързо да идентифицираме проблема и да Ви дадем препоръка. Ще очакваме Вашия отговор, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  6. Здравейте, интересувам се как един работещ човек би могъл да се информира/кандидатства за потребителски кредит. Офисите ви рабтят със стандартното работно врема като това на клиентите ви, а тези с удължено работно време и работещите през уикенда не предлагат тази услуга. Единствената възможност е клиентът да пожертва своето работно време или да си вземе почивен ден, за да посети кредитен експерт. Това ми стана ясно след като посетих един от офисите ви с удължено работно време. Като банка с имидж на правеща максималното за удобството на клиентите си може би е добре да се помисли за вариант да имаме достъп до всички услуги извън стандартното работно време.

Коментирай