AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, Ивайло! Опитайте отново да направите плащането. Ако пак получите съобщение за неуспешно плащане, свържете се с нашите специалисти от Виртуалния клон на банката на тел. 0700 12 777. Поздрави и приятен ден!

  1. Здравейте,разбира се.

    Опцията "Около мен", която дава информация за банкомати и клонове в определен радиус е доста удобна, ако клиента се намира в непознат район.

    Много лесно, с натискане в/у сметката може да се получи информация и отчет за движенията.
    Виждат се броя и вида на картите, издадени към дадена сметка, както и разполагаемите салда.


    Това което липсва е

    - плащане на комунални услуги (както вече дискутирахме)
    - месечни извлеченията по кредитни карти.
    - аз бих добавил и "push notifications" при извършени плащания с карти или движения по сметки, което ще замести SMS известяването, ще бъде безплатно и по-удобно за клиента и ще привлече нови клиенти, защото е иновативно и не се предлага от други банки.

    1. Здравейте, Петър! Чудесни идеи! Ще се постараем да ги видите при следващи версии на приложението. Поздрави от нашия екип и една наистина успешна седмица Ви желаем!

  2. и още един въпрос:

    кога се очаква да добавите опция за заплащане на комунални услуги през мобилното приложение.

    1. Здравейте, Петър, и благодарим за поощрителните думи! Ще обявим приложението официално съвсем скоро. Тази функционалност е заложена като идея, така че в бъдеще ще я видите в приложението. Бихте ли споделили с нас нещо, което Ви направи добро впечатление, или идея за развитието на приложението? Поздрави!

  3. Поздравления за новото iphone проложение.

    Трябваше според мен обаче да го анонсирате по-добре, а не потребителите да го откриват случайно..

  4. здравеите .имам регистрация в MY FIBANK която съм направила преди доста време и съм забравила потребителско име и парола ,опитах да вляза с клиентски номер и друго потребителско име - изписва невярно попълнени данни .пробвах да направя нова регистрация но ми изписва че егн -то ми вече е регистрирано .Какво трябва да направя.

    1. Здравейте, Емилия! Молим да се свържете с нашите специалисти от Виртуалния клон на тел. 0700 12 777. Те ще Ви съдействат по този въпрос. Поздрави и лека вечер!

  5. Бих искала да ми кажете, дали за издаването на кредитна карта от Вашата банка, клиентът трябва да предостави задължително някакво обезпечение и ако да- как и кой определя същото. Необходимо ли е също така клиентът да доказва своите доходи, за да му бъде издадена кредитна карта.
    Моля да ми обясните още каква е разликата между „Годишен процент на разходите по кредита” (ГПР) и „Базов лихвен процент (БЛП)” и дали ГПР е предварително определен като процент. Задавам този въпрос, доколкото в сайтове на други банки беше даден предварително като процент ГПР и БЛП, което ме обърква. В общите условия на Вашата банка това понятие също съществува- ГПР, но не виждам да е предварително определено като процент и поради това не мога да разбера същността му.
    Предвартелно благодаря и Ви пожелавам хубава и спорна седмца

    1. Здравейте, г-жо Маринкова! Благодарим Ви за интереса към кредитните карти, предлагани от Fibank. За издаването на кредитна карта не се изисква предоставянето на обезпечение. Вие трябва да декларирате доходите, които получавате, като си запазваме правото да изискаме допълнителна информация под формата на служебна бележка или данъчна декларация, ако е необходимо и приложимо. Според Общите ни условия за този продукт: "Базов лихвен процент (БЛП)" е променлив лихвен индекс, утвърждаван от Управителния съвет на Банката и изчисляван за всеки отделен вид валута на база съотношението между планираните разходи по пасива на Банката и пазарните лихви за същата валута, приложим към кредити в национална и чуждестранна валута. БЛПкк е Базовият лихвен процент, коригиран с коефициент за пазарна среда в сегмента кредитни карти. "Годишен процент на разходите по кредита" изразява общите разходи по кредита за Кредитополучателя, включващи всички разходи по кредита (лихви, такси, комисиони и други разходи съгласно Закона за потребителския кредит, свързани с Договора), които Титулярят трябва да заплати, изразени като годишен процент от общия размер на кредита. Лихвата по Вашата кредитна карта се определя на база гореописания БЛПкк, увеличен с определена надбавка. Така полученият резултат е годишната лихва, с която олихвяваме Вашата карта. Идеята на ГПР е да даде възможност на клиентите да сравняват предложенията на различни кредитни институции, като целта е в него да бъдат включени всички разходи, които биха възникнали при използването на продукта, при определени условия на използване. В случая с кредитната карта ГПР се формира на база лихвения процент и годишната такса за поддържане на първа карта. С удоволствие бихме Ви предоставили Стандартизиран европейски формуляр (СЕФ), в който да имате стойността на ГПР при желаните от Вас параметри по кредитната карта и информация за условията по продукта. За целта можете да посетите най-близкия за Вас наш клон или да се свържете с нашия Контакт център на тел. 0800 11 011 за стационарни телефони и *bank (*2265) за мобилни. Поздрави и приятен ден!

Коментирай