AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Искам да благодаря на банков служител на Първа инвестиционна банка с имена Кристина Зарева. Възхитена съм от бързината, компетентността и любезността, с която служителката на банката помогна да разреша спешен проблем. Бих сравнила нейната работа като на служителите от най-известните международни банки. Поздрав!

    1. Здравейте, г-жо Кошутова! Много Ви благодарим за този позитивен коментар! Зарадвахме с него Кристина. Поздрави от целия ни екип и приятен ден!

  2. Здравейте,

    опитах да направя онлайн покупка към български интернет търговец. Статусът ми в сайта е за несполучлива транзакция и съответно поръчката е отказана. От банковата ми сметка обаче е изтеглена сумата от 139,90 лв, които не са постъпили по сметка на фирмата, но ги няма и в моята.
    Какво би трябвало да предприема?
    Благодаря

    1. Здравейте, г-жо Панделиева! Сумата по всяка вероятност не е напуснала сметката Ви. При операции с карта се блокира сумата на плащането и така тя изчаква да бъде получена от търговеца. Нашият съвет е да се обърнете към търговеца, който да ни изпрати съобщение, че не очаква плащане с Вашата карта, за да освободим блокираната сума и да можете да направите плащането отново. Блокировките се освобождават автоматично 14 дни след операцията, затова предлагаме горната възможност - за да ускорим процеса. Това е обичайна практика за търговците и те знаят как се процедира в подобни ситуации. Поздрави и приятен ден!

  3. Ще се радвам ако ме насочите към кредитен СПЕЦИАЛИСТ в гр.Пловдив с когото да обсъдя въпросите който ме притесняват по кредита.
    Понеже след като се вгледах и използвах елката при оставаща главница от 27800лв. и лихвен процент 6,08% изчисленията ми несъвпаднаха с начислената ми сума.

    1. Здравейте отново, г-н Тодоров! Заповядайте в нашия клон "Марица" точно зад хотел "Марица". Там ще Ви очаква нашата колега Ива Рузманова и заедно ще разгледате всички въпроси по кредита Ви. Поздрави и приятен ден!

  4. АКО СМЕТКАТА МИ Е BG**FINV915010******** КАК ДА РАЗБЕРА КАКЪВ Е BIC

    1. Здравейте, г-жо Даскалова! Щом сметката Ви е във Fibank, BIC/SWIFT кодът е FINVBGSF. Поздрави и приятен ден! П.П. Позволихме си да редактираме IBAN-а, като изтрихме няколко символа.

  5. Възможно ли е по ипотечен кредит от Първа инвестиционна банка
    Декември 2011 да съм погасявал лихва кредит 186,11лв.,главница кредит 202,36 при лихва 6,27%.
    Януари 2013 200,87лв.,главница кредит 187,69лв. при лихва 6,08%.
    Каква може да е причината? Ваша грешка или не съм информиран за промени по кредитния ми договор.
    С уважение инж. Тодоров

    1. Здравейте, г-н Тодоров! Наш кредитен специалист ще се радва да разгледа Вашия случай и да отговори на въпросите Ви. Кои са най-удобните за Вас наши клонове, за да Ви насочим към свой колега? С уважение, Екипът на Fibank

Коментирай