AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, интересувам се как един работещ човек би могъл да се информира/кандидатства за потребителски кредит. Офисите ви рабтят със стандартното работно врема като това на клиентите ви, а тези с удължено работно време и работещите през уикенда не предлагат тази услуга. Единствената възможност е клиентът да пожертва своето работно време или да си вземе почивен ден, за да посети кредитен експерт. Това ми стана ясно след като посетих един от офисите ви с удължено работно време. Като банка с имидж на правеща максималното за удобството на клиентите си може би е добре да се помисли за вариант да имаме достъп до всички услуги извън стандартното работно време.

    1. Здравейте, г-жо Спасова! Разбира се, с наш кредитен специалист можете да се срещнете и след 17:30 часа. В София например с наши кредитни специалисти можете да разговаряте до 19:00 в клоновете "Мол София" на бул. "Александър Стамболийски" 101 и "Сити Център София" на бул. "Арсеналски" 2. Поздрави!

  2. Здравейте. Интересувам се от продукта ви "Безсрочен спестовен влог". Имам следните въпроси:
    1. Може ли да се оперира с влога от всеки клон на банката чрез представяне на спестовната книжка?
    2. Може ли да се нареждат преводи от влога към сметки с други титуляри в ПИБ или са позволени само касови операции?
    3. Могат ли да се получават преводи от други сметки в ПИБ?
    4. Сметката визуализира ли се в My Fibank?

    Благодаря!

    1. Здравейте, Г. Т.! Ето ги и отговорите на Вашите въпроси. 1. Да, можете да оперирате с влога във всеки клон на банката, като е задължително да носите със себе си спестовната книжка, в която се отразява всяка операция. 2. Можете да нареждате и преводи към собствени сметки, и преводи към сметки на други титуляри във Fibank или друга банка. 3. Разбира се. Можете да внасяте средства и чрез превод или като получавате средства от други сметки, не само на каса. 4. Да, можете да я виждате и там. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте, има ли опция таксата за поддръжка на свободната разплащателна сметка с минимално салдо да се тегли от друга разплащателна сметка? Ако не, как се решава противоречието, което настъпва с факта, че тази такса би намалявала ежемесечно фиксираното салдо (отменяйки по този начин изгодната лихва) и в същото време довнасянето по сметката е ограничено само на 3/6 месеца?

    1. Здравейте, г-жо Пеева! Таксата за поддръжка на разплащателната сметка се събира накуп в края на олихвяемия период и така минималното салдо не се нарушава. Поздрави!

  4. Здравейте интересува ме следното ... тегля 2000 лева кредит плащам кредита 2 месеца като на третия връщам всичко по кредита и го погасявам.Колко общо ще дължа в края на третия месец т.е. като погася напълно кредита ? Всички вноски с лихвите по тях за периода на договора или без лихвите по тях ?

    1. Здравейте, г-н Илиев! Лихва се дължи само за ползваната сума през използваното време, т.е. ако погасите кредита си през третия месец, ще дължите остатъка от неиздължената главница и лихвата до деня на погасяването (или третия месец във Вашия случай). Поздрави!

  5. Здравейте, г-н Иванов! Наш специалист ще се свърже с Вас на предоставения имейл. Ако Ви е удобно, изпратете ни телефон за контакт на marketing@fibank.bg, за да се свържем с Вас по телефон и да обсъдим параметрите на услугата. С уважение, Екипът на Fibank

  6. Здравейте, ние сме фирма, която възнамерява да инсталира ПОС терминал в офиса си и се интересуваме какви са вашите комисионни при плащанията чрез терминала ни?

Коментирай