AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Очертава ли се в блиското бъдеще да се появи мобилно приложение на myfibnak.bg, както вече направиха някои други банки или не е мислено по въпроса?

  2. Здравейте,
    пиша ви, за да изразя удоволствието, с което работя с всички ваши служителки /фронт офис, каса/ от клон Опълченска в София. Целият екип е съставен от компетентни и усмихнати служителки. Работят професионално, бързо и коректно. Благодря ви и продължавайте все така.

  3. Здравейте!Картата ми беше блокирана заради ненавременно внасяне на минимална вноска. Вчера погасих задължението. До колко време ще ми бъде разблокирана картата?Благодаря!

    1. Здравейте, Стела! Картата Ви вече трябва да е деблокирана. Обичайният срок е до 12 часа на следващия работен ден. Опитайте и ни пишете отново, ако не можете да плащате с картата си, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  4. Работеща банка в днешния (31.12) ден ? защото имам да получавам пари чрез Moneygram..

  5. здравейте!Имам въпрос: искат да ми преведат на сметката пари от Англия, от сметка в HSBC в моята от ПИБ, а искат данни за sort code, account number??? от къде да ги разбера?

    1. Здравейте и за много години! Лилия, цялата необходима информация за превода се съдържа в номера на Вашата сметка - IBAN. Когато сте си откривали сметката или получавали дебитната или кредитната карта по всяка вероятност сме Ви дали и едно малко картонче, на което са изписани номерата на Вашите банкови сметки във Fibank. Там можете да видите IBAN-а на сметката, по който да бъде нареден преводът. Ако не успеете да го намерите, има и други възможности: - да посетите клон на банката; - да използвате една от нашите услуги за дистанционно банкиране - Моята Fibank или Виртуалния ни клон; - да се свържете с нашия Контакт център на тел. *bank (*2265) за мобилни телефони и 0800 11 011 за стационарни. Lifefeast, надяваме се, че сте успели да получите парите. Всички наши клонове вече са отворени, така че ако не сте ги получили все още, заповядайте! В нашия сайт можете да видите кой е най-близкия ни клон.

  6. Здравейте, г-жо Йосифова! Всичко с Виртуалния клон е наред. Молим да опитате отново и ако имате някакви затруднения, ни пишете. Възможно е да не сме могли да откликнем на обаждането Ви заради много входящи обаждания. С уважение, Екипът на Fibank

  7. Здравейт,
    защо още в 12.45 ч няма достъп до Виртуалния клон на банката?Също така на номер 070012777 никой не отговаря.
    В крайна сметка,днес е последния ден,в който можем да направим преводи и още от обяд се почнаха проблемите.Би трябвало да отреагирате овреме,предвид претоварването на сървъра и това не е само сега за съжаление.21 век сме все пак,

  8. Здравейте.
    Днес за пореден път ми се наложи да използвам услугите на Вашата банка, клон гр. ДОБРИЧ и за пореден път останах страшно разочарована. Между 12 и 14 ч., когато масово хората почиват и отиват да свършат малко работа в институции като Вашата се оказва, че и в банката основно се почива в това време. Обслужваха само на 2 работни места, а днес имаше над 30 чакащи клиента и поне още 10 се отказаха, като видяха какво е положението вътре. При предишното ми посещение на банката Ви, преди месец ситуацията беше пак същата, над час загубих, за да внеса пари.
    А на сайта си ни уверявате "Елате и опитайте нашето обслужване.Може само да спечелите!" По-добре го махнете този надпис, защото в Добрич поне, се излагате с него.

Коментирай