AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Извинете, не в Петрич, а в ОМВ Сандански,

  2. .,Зравейте, може ли да направите обучение за работа с безконтактни карти на персонала в бензиностанция ОМВ Петрич. ля наблегнете при обучение на другите места че няма нужда да се подпише бележката, и ако може да не я чакат а да ти вадят касовата бележка по-бързо, за да не те бавят.

    1. Здравейте, г-н Вълчев, и благодарим за сигнала. Провеждаме периодични обучения и ще помогнем на нашите партньори и от този обект. Надяваме се, че нашата публикация за "За плащанията с карти, бележките от ПОС терминала, подписите и личните карти", ще Ви е интересна. Поздрави и приятен ден!

  3. Здравейте, искам да Ви питам как стои въпроса с ипотечните кредити? По точно ако може да обясните тази процедура с оценителя от банката, ако жилището е обявено за продажба на цена 100 000 лева, но вашия оценител го оцени за 90 000 лева? И също така ако ние решим да финансираме част от този обект примерно 20000 лева, това пак ли става през банката като първоначална вноска? Благодаря предварително

    1. Здравейте, Тодора! Следват отговорите на Вашите въпроси.По първия въпросПроцентът на финансиране на банката за покупка на недвижим имот зависи от пазарната стойност на имота, служещ за обезпечение, определена от вътрешните оценители на банката. Той варира от 80% до 100% в зависимост от вида продукт, който сте избрали, и от Вашия индивидуален кредитен рейтинг. Ако ни ориентирате кои са най-удобните за Вас наши клонове, ще Ви насочим към свой колега кредитен специалист за индивидуална консултация.По втория въпросСъгласно Закона за ограничаване на плащанията в брой следва да имате предвид разпоредбата на чл. 3., ал. 1., където Плащанията на територията на страната се извършват само чрез превод или внасяне по платежна сметка, когато са: 1. на стойност, равна на или надвишаваща 15 000 лв.; 2. на стойност под 15 000 лв., представляваща част от парична престация по договор, чиято стойност е равна на или надвишава 15 000 лв. Ал. 1. се прилага и в случаите на плащания в чуждестранна валута, когато левовата им равностойност е равна на или надвишава 15 000 лв. Равностойността в български левове се определя по курса на БНБ в деня на плащането. Надяваме се, че сме успели да помогнем. С уважение, Екипът на Fibank

  4. Здравейте! Опитах се да запазя самолетен билет на EasyJet с MasterCard, но ми каза, услугата не може да бъде извършена, заради самата банка... Как мога да оправя проблема?
    Благодаря за отговора предварително!

    1. Здравейте, Кати! Можете ли да ни кажете повече за съобщението, което сте получили? Молим и при следващия отказ да се свържете с нашите специалисти от Картов център, за да можем бързо да идентифицираме проблема и да Ви дадем препоръка. Ще очакваме Вашия отговор, за да помогнем. Поздрави и приятен ден!

  5. Здравейте, интересувам се как един работещ човек би могъл да се информира/кандидатства за потребителски кредит. Офисите ви рабтят със стандартното работно врема като това на клиентите ви, а тези с удължено работно време и работещите през уикенда не предлагат тази услуга. Единствената възможност е клиентът да пожертва своето работно време или да си вземе почивен ден, за да посети кредитен експерт. Това ми стана ясно след като посетих един от офисите ви с удължено работно време. Като банка с имидж на правеща максималното за удобството на клиентите си може би е добре да се помисли за вариант да имаме достъп до всички услуги извън стандартното работно време.

    1. Здравейте, г-жо Спасова! Разбира се, с наш кредитен специалист можете да се срещнете и след 17:30 часа. В София например с наши кредитни специалисти можете да разговаряте до 19:00 в клоновете "Мол София" на бул. "Александър Стамболийски" 101 и "Сити Център София" на бул. "Арсеналски" 2. Поздрави!

  6. Здравейте. Интересувам се от продукта ви "Безсрочен спестовен влог". Имам следните въпроси:
    1. Може ли да се оперира с влога от всеки клон на банката чрез представяне на спестовната книжка?
    2. Може ли да се нареждат преводи от влога към сметки с други титуляри в ПИБ или са позволени само касови операции?
    3. Могат ли да се получават преводи от други сметки в ПИБ?
    4. Сметката визуализира ли се в My Fibank?

    Благодаря!

Коментирай