Клиентите на Първа инвестиционна банка вече имат възможността да използват още един удобен, лесен и сигурен начин за безконтактни разплащания. С новите аксесоари за плащане, тип гривна, потребителите могат да извършват плащания и тегления на безконтактни ПОС и АТМ устройства, без да е необходимо да носят в себе си физическата пластика, портфейл, дори чанта.

Гривните са достъпен, модерен и удобен начин за разплащане. Те работят с микро карта Mastercard, която се издава към вече съществуваща дебитна или кредитна карта Visa или Mastercard. Микрокартата се поставя бързо и лесно в отделеното ѝ място в гривната. Аксесоарът е със стабилно закопчаване, така че потребителите могат да го носят навсякъде и по всяко време, без да се притесняват за сигурността му. Гривната се предлага в 6 различни цвята, спрямо различните предпочитания на потребителите: синя, светло синя, червена, розова, лилава и зелена.

Безконтактните плащания на стойност до 50 лв. се извършват без ПИН код, а за по-високи суми – клиентът въвежда ПИН кода си. Издаване на микрочип карта с аксесоар за плащане към вече съществуваща картова сметка може да бъде заявено във всеки офис на Fibank. Таксата за издаване  е еднократна и в размер на 10 лв., като няма такса за поддръжка.

До края на 2019 г. към всяка новоиздаденакредитна карта на физическо лице може да се заяви безплатно издаване на микрокарта с аксесоар за плащане. Информация за промоцията ще откриете на: www.fibank.bg

---

С новия си продукт Fibank разширява портфолиото си от продукти и услуги за безконтактни разплащания, така че да отговори на различните нужди и изисквания на клиентите си. Още през 2016 г. Fibank лансира първата дигитална карта в България. От септември 2019 г. клиентите на банката могат да дигитализират своята Mastercard карта и в смарт часовници с Garmin Pay Watch функционалност. А от началото на ноември 2019 г. Fibank предлага разплащания чрез Apple Pay. За клиентите си до 18-годишна възраст Първа инвестиционна банка предлага допълнителна микрокарта към дебитните карти за деца и тийнейджъри Debit MasterCard PayPass Kids и Teen с аксесоар по избор – гривна или ключодържател.

Данира Доспевска-Шаренкапова

Данира е мениджър „Корпоративни комуникации”. Чрез блога на Fibank тя се грижи да получавате полезна и актуална информация от банковата сфера. Интересува се от развитието на дигиталните комуникации, информационните технологи и новите възможности, които те предоставят на потребителите.

Коментари

  1. И докато влизат много нови устройства за безконтактно плащане - при безконтактните карти забелязвам проблем. Вече втора карта на ПИБ - този път кредитна, а преди това дебитна - се поврежда и престава да бъде безконтактна след само 1 година използване. При което или трябва да си платя за издаването на нова карта или да плащам по стария дразнещ начин с ПИН - дори и когато транзакцията е на стойност едноцифрени левчета. Можете ли да коментирате на какво се дължи този проблем и как може да бъде решен. Иначе поздравления на ПИБ за това, че е винаги водеща в модерните технологии и начини на управление на финансите

    1. Здравейте, Николай,

      Възможно е картата (както всеки предмет или устройство) при употреба да бъде повредена механично. При увреждане на антената за безконтактно плащане, което може да се случи при огъване, натиск или друг вид външно влияние, без това да се отрази на външния вид на картата, тя престава да работи безконтактно. „Животът“ на пластиката зависи от начина на нейното съхранение и употреба.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank 

Коментирай