Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Fibank за iPhone, iPod touch и iPadНе ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.

Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.

Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.

fibankiphone1-1Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.

Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.

За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.

Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Огнян Панчев
    22.09.2017 @ 9:49

    След ios11 не мога да вляза в мобилното си приложение

    • admin
      25.09.2017 @ 11:19

      Здравейте! Колегите при нас с тази версия на iOS направиха тест повторно – приложението работи. Ако затрудненията Ви продължават, свържете се с нас на 0700 12 777 или ни пишете на my.fibank@fibank.bg

  • Румен
    03.10.2017 @ 15:39

    Толкова сложно направено,с толкова излишни ходения до клонове,токен устройства и пинове…недейте очаква някой да ви ползва тази услуга,още повече без знанието…колко му струва това,като време,ходене и такси!
    Направо безумие!

    • admin
      03.10.2017 @ 17:30

      Здравейте! Активирането на приложението може да се случи и дистанционно през платформата Моята Fibank. Може да се използва и за активно банкиране, като до максимален лимит – превод до 1000 лева, подписването се прави само с парола, не е нужно да се използва Token устройство. Публикацията, която четете е от 2013 г. Можете да се запознаете с актуалните условия в по-нови материали в блога или на нашия сайт. https://fibank.bg/bg/page/1905#mobilno-prilojenie