Вече имаме мобилно приложение – Fibank за iPhone, iPod touch, iPad

Fibank за iPhone, iPod touch и iPadНе ни е чужд изразът „There is an app for that”. Смартфоните бързо заеха важно място в личния и професионалния ни живот. Те вече не само ни свързват със света, но ни улесняват и в много ежедневни ситуации – от проверката на времето до нареждането на превод, докато сме седнали в таксито или четем вестник в кафенето.

Всъщност нашият Виртуален клон отдавна може да се използва от всякакви устройства – можете да банкирате от личния си компютър, от таблета си или от смартфона си навсякъде и във всеки час на денонощието. Време беше обаче да направим банкирането от мобилни устройства още по-естествено. Започнахме с мобилната операционна система на Apple, iOS, която има най-голям дял в мобилните посещения на нашите сайтове и електронни услуги.

Какво може Fibank за iOS? Когато сме в движение и си помислим за своята банка, обичайните най-честите причини са три – търсим клон, търсим банкомат или искаме да видим в какво състояние са сметките ни. Приложението ни е изградено около тази концепция. То ще Ви локализира и ще Ви покаже кои са най-близките клонове на Fibank с работно време, точен адрес и телефон за контакт. Имате нужда от пари в брой? Възможно е най-близкият банкомат на Fibank да е само на няколко метра от Вас – вижте в приложението.

fibankiphone1-1Много полезни по всяка вероятност ще са Ви справките. Чрез приложението можете в реално време да проверите каква е наличността по Вашите сметки. Искате да видите къде сте плащали последно с кредитната си карта? Няма проблеми – справката ще отнеме секунда и ще видите каква е сумата на плащането и къде е направено.

Интегрирали сме и поток от новини от нашия сайт и блог. В приложението можете да следите актуалните ни предложения, както и полезна информация за начините, по които можете да използвате нашите продукти и услуги.

За да се възползвате от пълната функционалност на Fibank за iOS, е достатъчно да сте клиент на банката и да имате издадена дебитна или кредитна карта от Fibank. Така през приложението можете да се регистрирате за „Моята Fibank”. Впоследствие можете да използвате потребителското си име и парола и за вход в десктоп версията на системата „Моята Fibank”, достъпна на https://my.fibank.bg. А ако вече имате регистрация за “Моята Fibank”, можете да използвате нея за вход в приложението.

Fibank за iOS е достъпно за сваляне в iTunes и имаме големи планове за развитието му.

Споделете с приятели

  • във Facebook
  • в Twitter
  • в Google+
  • в LinkedIn
  • в Pinterest

Коментарите по темата

  • Благой костов
    09.05.2014 @ 1:29

    С iPad съм и в апп стора не мога да я намеря, а като кликна линка от сайта, в стора се отваря един бял правоъгълник.

    • 09.05.2014 @ 11:50

      Здравейте, г-н Костов. Свързахме се със съпорт центъра на Apple във връзка с описания от Вас проблем. Оттам потвърдиха, че приложението ни е част от продуктовия каталог на app store, но е налице комуникационен проблем с неговото представяне.
      Увериха ни, че проблемът ще бъде отстранен в кратки срокове и приложението на Fibank скоро ще може да бъде визуализирано в app store и съответно изтеглено и инсталирано.

      Съжалявам за причинените неудобства и Ви Благодаря за обратната връзка и времето, което сте отделили за да ни сигнализирате за възникналия проблем.

  • Бакалов
    02.07.2014 @ 10:58

    Здравейте, инсталирах си мобилното ви приложение за Android , регистрирах се и мога да се логвам, но до там ! При опит да отворя “Сметки” се изписва “Обновяване…” и след известно време показва съобщение “Java.io.FileNotFoundException:https://my.fibank.bg/OAuth2/token” . По сметки показва 0.00лв(което не е вярно) и още по-отдолу “Обновени null(null)” . Същото е и за меню “Авторизации за карта” . За инфо ползвам телефон htc(Android 2.2.2)

  • Димитрова
    09.07.2014 @ 10:44

    Желая да ползвам такъв app for Windows Phone.
    Кога можем да го очакваме?

    • 09.07.2014 @ 11:06

      Здравейте! Към момента не предвиждаме да бъде разработен и за Windows Phone.

  • Пейо
    01.10.2014 @ 22:19

    Здравейте,
    От няколко месеца fibank ima приложениe за android телефони но за Windows Phone нямате такова.По рано ако се не лъжа бяхме писали в сайта, че ще има и за Windows Phone, но разбрах, че няма да има такова или поне не се предвижда да има. Та въпросът ми е трябва ли да си сменяме телефоните, pone които имаме намерение и нагласата да ползваме такова приложение на Fibank, или трябва да си сменяме софтуера, за да можем да ползваме пълноценно поне услугата my. fibank?

    • Customer Support
      02.10.2014 @ 10:10

      Здравейте! Към момента банката е съсредоточила усилията си върху мащабно подобряване на съществуващите приложения за операционните системи Android и iOS. Когато този процес приключи, ще бъдат обсъдени и възможностите за създаване на мобилни приложения и за устройства с други операционни системи. Към момента не можем да се ангажираме с конкретни срокове.

  • Адем Зърбашев
    15.11.2014 @ 2:32

    С ios съм, и от два дена не мога да влезна в приложението! Защо?

    • Customer Support
      17.11.2014 @ 16:51

      Здравейте! Налична е нова версия на приложението. Обновете я и опитайте отново.

  • singeliev
    03.12.2014 @ 17:49

    koga 6te ima prilozhenie i za ANDROID.

    • Customer Support
      04.12.2014 @ 11:01

      Здравейте! В момента работим по ъпдейта на приложението за Android и правим финални тестове. Ще Ви информираме в нашите канали – Facebook, Twitter, блога, когато е достъпно.

  • Веселин Живков
    19.12.2014 @ 15:41

    Кога ще мога да ползвам телефона си с NFC като кредитна карта на поддържащите безконтактни плащания ПОС терминали? Очаква ли се приложението Ви да предложи такава функционалност или нямате намерение да работите по въпроса. Ще припомня нещо от Вашия блог от миналата година: http://blog.fibank.bg/svetat-bavno-no-uvereno-se-priblizhava/ Доста време мина, но все още нищо, а устройствата, които чисто като хардуер имат всичко необходимо вече са солидно навлезли в България и много хора ползваме такива.

    • Custumer Support
      19.12.2014 @ 18:54

      Здравейте,
      Първа инвестиционна банка винаги се стреми да предлага на клиентите си иновационни решения.
      В момента работим по проект, свързан с мобилните разплащания.
      Когато имаме повече подробности, ще публикуваме информацията.

      Поздрави,
      Екипът на Fibnak

  • Николай
    27.02.2016 @ 17:05

    Нещо за Windows 10 mobile ще има ли в скоро време?
    Малко е несериозно Андроид телефони за 100 лева да се поддържат, а Windows телефони от 1000+ лева да не влизат в сметките ви.

    • Custumer Support
      29.02.2016 @ 11:09

      Здравейте, Николай,
      В момента усилията ни са съсредоточени в подобряване на вече съществуващите приложения – за Android и iOS. Когато имаме новини за потребителите на Windows Phone, ще ги споделим в официалните ни канали за комуникация.:)

      Успешна седмица от нашия екип 🙂

  • Angel
    11.07.2016 @ 10:54

    Приложение за iPad не съществува на този етап. Пиша fibank в AppStore и не излизат резултати. Линка по-горе в този пост води до приложението за iPhone. Ако цъкна Developer Apps на него, за да разгледам и другите ви приложения – нищо не излиза, дори и това за iPhone. Не знам къде е проблема. С Андроид нямам никакви проблеми.

    • Custumer Support
      11.07.2016 @ 16:41

      Здравейте, Ангел,
      направихме проверка по Вашия сигнал. При версиите на приложението от 8.1 до 9.3 нямаме регистрирани други затруднения при свалянето, инсталацията и използването на приложението за iPad. App store прави проверка дали устройството, от което търсите приложението, може да го инсталира и съответно го показва за изтегляне.

      Поздрави,
      Екипът на Fibank

    • Angel
      11.07.2016 @ 22:21

      Здравейте.

      Благодаря за отговора. Устройството е iPad Mini 2 с последна версия на iOS. Приложението за iPhone излиза, но не изглежда добре на таблет. Друго не излиза. Дори в WEB версията на AppStore-а, има само едно приложение от First Investment Bank AD. Ето това: https://itunes.apple.com/bg/app/fibank/id592998208?mt=8

      Дали ще може да ми дадете директен линк към приложението специално за iPad, за да видя къде е проблема?

    • Custumer Support
      12.07.2016 @ 13:19

      Здравейте отново, за съжаление към настоящия момент няма версия конкретно за iPad. Тази, която можете да използвате, е за iPhone.
      Оставаме на разположение.

      Поздрави!

  • Цветанка Бухова
    19.08.2017 @ 22:24

    Здравейте,

    бих искала да Ви помоля да ми помогнете с по-точно указание за това как мога да си оторизирам устройството, за да мога да извършвам плащания директно от приложението на банката за iOS? Когато се опитам да потвърдя устройството, приложението изисква за парола да въведа ПИНт+еднократен код от Token. Разполагам с Token, но не разбирам какво е ПИНт. Опитах с няколко комбинации, но нито една от тях не е вярната и устройството ми остава неоторизирано.

    Благодаря за съдействието!

    С уважение,
    Цветанка Бухова

    • admin
      21.08.2017 @ 15:05

      Здравейте!
      Непосредствено след регистрацията на Token-а за Виртуален банков клон/Телефонно банкиране, на
      посочен от Вас имейл получавате автоматично генериран ПИНт за него. Вие трябва да смените този
      ПИНт при първа възможност и да изтриете електронното съобщение, с което Ви е изпратен ПИНт.
      Смяната на ПИНт се осъществява от Вашия профил в интернет банкирането на ПИБ в меню
      „Настройки” – „Смяна ПИНт Token” или от главното меню на Телефонното банкиране.

      Винаги когато регистрирате устройството в друг канал и/или ваш профил за дистанционно банкиране,
      получавате автоматично генериран нов ПИНт за него. Новият ПИНт заменя ПИНт-а, изпратен Ви при
      предходната регистрация или този, който Вие лично сте определили (сменили).

      Ако все още не сте получила ПИНт, можете да се свържете с нас на 0700 12 777 (денонощно)* или ни пишете на my.fibank@fibank.bg