Технологиите се развиват. Благодарение на тях вече не е задължително да скучаем, докато чакаме своя ред на опашката пред касата в ресторанта за бързо хранене и кварталния магазин. Можем да извадим мобилния си телефон и да прочетем последните новини или да изпратим писмо до приятел.

Съвременните технологии имат потенциала не само да облекчат чакането, но и да скъсят опашките и да направят покупките още по-бързи и удобни – безконтактните плащания. Те вече се прилагат в доста страни по света. Според изследване на MasterCard, например, тази технология е намалила времето за чакане в магазините с 15 - 20%, а в бензиностанции и ресторанти с цели 40%.

След интересна и ползотворна работа с MasterCard имаме удоволствието да представим за първи път в България новите карти MasterCard PayPass и Maestro PayPass. Те обединяват преимуществата на традиционните кредитни и дебитни карти, с които сме свикнали да се разплащаме, с нещо ново и практично – възможността да плащаме мигновено с едно докосване на своята карта до ПОС-устройството. Новите MasterCard PayPass и Maestro PayPass от ПИБ разполагат с вградена микроантена, с която връзката между картата и устройството става по безжичен път и отнема секунди.

В това вчера успяха да се уверят журналисти, които поканихме на представянето на продукта в Cinema City Hall в Mall of Sofia. Там те получиха демонстрационни карти MasterCard PayPass и Maestro PayPass. За да почувстват те самите бързината и удобството на плащането и да добият истински впечатления за картите в ръцете си, "заплащаха" с тях храната и напитките, които бяхме осигурили за събитието.

Присъстваха представители на MasterCard и Мануел Алексе, регионален директор за Балканите на MasterCard Europe. Той също имаше възможността да изпробва новата картата.

Накрая представихме и рекламната кампания. При подготовката й заложихме на съвсем нова концепция. Вдъхновени от предстоящата премиера на 3D филма на Walt Disney “Трон: Заветът”, решихме да направим паралел между високотехнологичното преживяване в дигиталния свят на “Трон” и високотехнологичния привкус, който новите карти PayPass внасят в реалния живот. Това е и единият от рекламните клипове, които вървят по телевизията.

Втория можете да видите тук.

С MasterCard PayPass и Maestro PayPass вече няма да се притеснявате дали разполагате с точната сума в портфейла си. В интерес на истината, с тях плащането на покупки на всякаква стойност ще става по-бързо, отколкото в банкноти. Също така, след покупка на вестник или сандвич няма да се превръщате в колекционер на монети.

И, за финал, насладете се на новата визия на блога ни.

Коментари

  1. Здравейте и поздравления за страхотното обслужване!
    Въпросът ми е следния:
    Видях в сайта на МастърКард, че микроантените PayPass могат да се вграждат както в карти, така и в часовници, телефони, ключодържатели. При вас скоро ще може ли да се възползваме от тези екстри? Много по- спокоен ще съм примерно ако чипът ми е в ключодържателя. Портфейла си понякога го забравям, но ключовете винаги си ги нося. А и един ключодържател изобщо не буди съмнение у недоброжелателите, че може да е разплащателно средство и не представлява интерес за тях (все още в БГ).

  2. Защо банките по цял свят правят мобилни разплащания и мобилно банкиране, а вие се забихте с половинчата мобилна услуга..?

  3. Здравейте, г-н Танков. Заедно с Max-Telecom работим по отстраняването на техническия проблем. Надяваме се, че скоро отново ще можете свободно да използвате интернет в нашите клонове и офиси. Поздрави! :-)

  4. Здравейте, Петър. Бонус точките се трупат по самата карта, а не по разплащателната сметка към нея, затова и няма да могат да бъдат прехвърлени към новата карта. Поздрави! :-)

  5. Поздравления за нововъведението.
    Принципно съм много доволен от обслужването ви, но от доста месеци wireless интернетът в офисите ви не работи. Ще бъде ли поправен въобще някога? Преди беше много хубаво да мога да проверя пощата си, докато чакам за реда си.

    Весели празници!

  6. Здравейте,

    Притежавам Visa кредитна карта и сметка към нея.
    Бих искал да си издам към тази сметка PayPass кредитна карта на Mastercard при същия лимит и да закрия Visa-та.
    Въпроса е ще се запазят (прехвърлят) ли натрупаните бонус точки към новата карта?

  7. Здравейте, г-н Колев, Благодарим Ви за коментара. При поставяне на ПОС-терминал в търговски обект задължително обучаваме персонала как се работи с него. Задължително ще проверим случаите, които споменавате, но ще ни е необходима повече информация за търговските обекти, които сте посетил, както и Вашите данни. Бихме искали да Ви помолим да ни ги изпратите на marketing@fibank.bg. Благодарим Ви предварително и съжаляваме за неудобството.

  8. Здравейте, г-жо Йосифова. Картата MasterCard YES разполага с функционалността на картата MasterCard PayPass, но е предназначена за най-лоялните клиенти на Първа инвестиционна банка и Ви дава достъп до програмата YES. По втория Ви въпрос - разбира се, бихте могла да им издадете допълнителни карти към Ваша сметка. Поздрави и весели празници! :-)

  9. Ето информация за още две тотални "греди". В събота на 18.12.2010 г. посетих друг търговски обект от списъка. Там ми отказаха безконтактно плащане с мотива "Как ще ми платите без да вкарам картата в терминала?". Взеха ми картата и извършиха плащане през чипа по стандартния начин. Днес посетих друг обект, където също изобщо не бяха чували за какво става дума, там платих в брой. Не ме разбирайте погрешно, просто искам да бъда полезен. Ако искате информация за конкретните обекти пишете ми на електронната поща. Успещна седмица!

  10. Здравейте, ПИБ. Днес се състоя първото плащане с новата ми карта MasterCard YES и се чувствам длъжен да спомена впечатленията си. Избрах един от обектите в таблицата и след като избрах какво искам да си купя подадох картата на служителката. Предварително огледах ПОС терминала и забелязах, че в търговския обект има 2 терминала - един на друга банка и ваш PayPass терминал. Вашият беше изключен. Служителката взе картата ми и без изобщо да я погледне беше готова да я вкара в другия терминал. Аз възразих и казах, че това е новата карта, дето не се въвежда пин и дето самo се приближава до терминала... Тук настъпи пълно мълчание и се наложи да бъде повикан друг служител. Той също не беше ползвал никога терминала на ПИБ, но имаше някаква идея за какво става дума. Следва включване на терминала, което отне около 2 минути по моя субективна преценка. След като терминалът изписа ВЪВЕДЕТЕ КАРТА започна чудене "сега какво се натискаше". Служителят, който дойде по-късно, влезе в менюто DINERS и почна да търси меню покупка... Наложи се аз да им покажа как точно следва да направят плащането, след което всичко се получи нормално. Чудите се аз от къде знам какво трябва да се направи? Не знам, просто то е логично, но явно не за всички. Изводът е, че следва вашите хора, които инсталират терминалите по обектите, да обучават служителите задълбочено и в детайли, тъй като явно обучението в момента не е достатъчно ефективно. След като плащането се получи (а междувременно имаше вече опашка от 4 клиента) служителката заключи: "Ами то до сега не сме го ползвали, а служителката, която го донесе терминала, не ни показа какво да правим с него.". Моля обърнете внимание, за да няма повече такива случки. Утре продължавам обиколката по списъка с търговки обекти :D

Коментирай