Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. не мога да вляза в my.fibank.bg. Дава ми , че страницата е недостъпна?

  2. Здравейте г-н Горанов, При всяко извлечение е отбелязан IBAN-а на сметката и съответната валута над него т.е. всички транзакции са отразени в тази валута. Относно формата на извлеченията - опитали сме се да запазим максимално стария изглед, като сме добавили някои подробности, за да подобрим отчетливостта - нови атрибути на транзакцията със съответното описание и нови редове за обороти и салда. Бонус точките към кредитните карти са отразени накрая на извлечението. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Забравих, а къде могат да се виждат бонус точките по CC, които иначе пристигаха на отделен лист с месечното извлечение?

  4. Регистрирах се с голяма надежда, а се оказа, че почти нищо не може да се види в тия извлечения. Толкова са объркани, че ги гледах няколко минути и се отказах. Не могат ли да приличат на хартиените месечни извлечения? На някои от трансакциите ми липсва валутата. На някои има по 10 реда описание, което не е необходимо да се вижда (така си мисля). На кредитната карта има само месечни и естествено текущият месец не може да се види.

    След като електронният ми подпис спря да работи с новата версия на e-fibank.bg, защото имал БУЛСТАТ (оправданието от ваша страна ми се струва абсурдно, но както и да е) се надявах, че ще мога да си свърша работа с my.fibank.bg но уви - явно ще трябва да си вадя електронен подпис, тъй като наличната там информация за нищо не върши работа.

  5. @ Тодор Колев
    Ще проверим и Вашата регистрация.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Здравейте г-н Цачев,
    услугата my.fibank.bg работи под всички браузъри. Тя оперира оптимално под най-известните такива и към момента е осъвремененена към последните им версии.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Здравейте г-н Раенков,
    Пуснахме в експлоатация услугата на 01.08.2009 г., като извлеченията, които сa достъпни през системата датират от м. юли т.г. По-старите извлечения не са достъпни през my.fibank.bg. В случай че Ви е необходимо съдействие за по-стари извлечения, можете да ни пишете в "Обратна връзка".

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Сайта ми дава Unknown CA в Safari 3.0.4, мисля че в 4.x не даваше тоя warning, но засега ще си карам с тройката.

  9. Не мога да видя извлеченията по сметката си преди 2009-та година.
    Това проблем ли е или е част от параметрите на системата?

  10. При мен има напълно идентичен проблем като при господин Сербезов.

Коментирай