Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. @ Николай Сербезов След предишния Ви коментар, колегите от IT отдела разглеждат Вашата регистрация и ще отстранят проблема. Моля да ни извините за причиненото неудобство. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Получих втори празен имейл за кредитната ми карта. Не че е много важно, все пак си го виждам като вляза в системата, но е хубаво да го оправите.

  3. Нещо сте объркали датата за извлеченията за кредитните карти. Нищо не ми изпрати, а извлечението е налично като вляза в системата my.fibank.bg.

    Ето текста: Hямате извлечения по кредитни карти за дата 20.07.2009г.
    Първа Инвестиционна Банка АДNiamate izvlechenia po kreditni karti za data 20.07.2009g.
    Parva Investicionna Banka AD

    Както се вижда датата е 19, а не 20, и освен това защо пише юли а не август?

  4. @ quintessence


    Да, така е, но това е нормативно разделение, а не приложно. Тоест, във въпросния софтуер са зададени всички банкови авторизации, а клиентът извиква съответните извлечения. Съжаляваме, но периодът от 30 дни е отимален за качеството и бързината на услугата.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Здравейте г-н Цачев, от съображения за сигурност, които не изискват ползването на сертификат за експлоатация на приложението (т.е. не изискваме от клиентите да закупуват сертификат), въпросната функционалност ограничава многобройни сесии в различни браузъри. Можете да използвате "изход" бутона или да рестартирате браузъра и да подновите сесията. Услугата е безплатна и функционира перфектно при отворени няколко сесии. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @Customer Support
    В този случай с масовия превод не говорим ли за юридическо , а не физическо лице

    @Мартин Цачев - или просто да използваш Изход бутона

  7. Абе каква е тая глупост - не мога да ползвам back бутона. Твърди ми че съм имал повече от една сесия и трябва да си изтрия cookie-тата, за да мога да се логна отново. Изключително непрофесионално е това в 21ви век, може да се сравнява даже със форми на флаш които не поддържат таб.

    Освен това при по дълги извлечения имам 2 вертикални скролбара което е отврат.

  8. @ quintessence

    Благодарим за препоръката Ви, но относно периода на извлеченията, максималният срок от 30 дни е оптимален за бързодействието на системата (още повече при генериране на pdf файл, който е сравнително по-голям от останалите). Причината е следната - представете си корпоративен клиент, който ползва масово плащане към 5000 служителя т.е. възможността за задаване и изключване на по-дълъг период ще намали значително бързината на генериране на извлечение и следователно бързината на услугата.
    Времето на login session-а е 15 минути.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. Здравейте г-жо Петрова, Благодарим за изказаното мнение и отправения съвет! Директор на дирекция "Операции" е уведомен за препоръката Ви, така че ще се постараем да я изпълним. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Здравейте , възможно ли е да бъде да бъде увеличен периода за справката на клиенти с малък брой транзакции. Например , ако на месец има до 5 транзакции в дадена сметка, да може да избира период до 6 ( или 12 ) месеца за преглед на извлечение .

    Крайно неудобно е и за служителите Ви , днес ме попитаха в един клон дали знам горе-долу на коя дата е извършена една транзакция , тъй като системата не позволявала избор на произволен период от време относно справката, не уточниха , че става въпрос за 30 дена , но се подразбира .

    Времето на login session-а по-малко ли е от това на Виртуалния клон или само така ми се струва

Коментирай