Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. @ Мартин Цачев,
    Към момента няма такава опция за ползване на един и същ акаунт като физическо и юридическо лице. Продължаваме да работим по услугата, така че скоро ще има и такава възможност.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. @ Кинча Пеева,
    @ Николай Сербезов,
    My.fibank.bg е платформа, която предлага набор от услуги, за управление на сметките на клиентите на ПИБ. Архитектурата на платформата my.fibank.bg e проектирана така, че да използва възможностите на банковата система (Oracle FLEXCUBE) и да бъде динамично развивана в зависимост от желанията на клиентите на ПИБ.
    Разликата между платформата my.fibank.bg и услугата Виртуално банкиране на ПИБ е, че виртуалното банкиране е строго специализирано приложение насочено предимно към платежни услуги в реално време, докато my.fibank.bg предоставя информационни услуги на клиентите в рамките на техните разплащателни сметки и/или кредитни карти при ПИБ. В my.fibank.bg извлеченията по кредитните карти са аналогични на тези, които се получават по пощата (на хартия) - за даден отчетен период, докато във виртуалното банкиране се вижда движението по сметката на кредитната карта.
    По отношение на възможностите на новата услуга my.fibank.bg за момента клиентите могат да се абонират за получаване на извлечения за сметки по имейл, но съвсем скоро ще могат да получават с минимално закъснение (няколко минути след излъчване на съобщението в мрежата на SWIFT) по електронна поща копия от SWIFT съобщения за наредени преводи във валута, ще могат да виждат авторизациите по техните кредитни карти в реално време, да дефинират инструкции за автоматично погасяване на задължения по кредитни карти.
    До края на годината планираме да пуснем и услуга за плащане на комунални задължения (електричество, вода, телефони и т.н.)
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Още един глас и от мен - да се добавят като функция към интернет банкирането. И каква наистина е разликата?

  4. Каква всъщност е разликата между тази услуга и пасивното онлайн банкиране за частни лица, което вече ползвам? И защо трябва да се регистрирам още веднъж, не мога ли да ползвам регистрацията си от Виртуалния банков клон?
    А иначе от хартиените извлечения с удоволствие бих се отказала, защото ги получавам късно или въобще не стигат до мен и само ми се удържа такса за тях.

  5. Bi bilo dosta po udobno da moje da se polzva ot online bankiraneto ili pone da moje da se registriram za uslugata ot tam.

    Nikyde ne pishe dali moga da polzvam s edin account smetki kato fizichecsko i kato juridichesko lice. Naskoro triabvashe da si smeniam smartcard ot juridichesko kym fizichesko lice, za da polzvam single sign on za online bankiraneto. Moje li da mi kajete predvaritelno kak da se registriram za tazi usluga, za da izbegna takiva eventualni problemi.

  6. Здравейте г-н Горинов, В момента се разработва услугата и за кредитните карти Diners Club. Ще предложим тази възможност съвсем скоро. Електронните извлечения са още едно удобство, по-лесно и по-достъпно за ползване от всички клиенти, независимо дали са клиенти на виртуалния ни клон. Опцията за подписване на документи с Универсален електронен подпис за клиентите на виртуалния клон в момента се доработва и я очаквайте до една-две седмици. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Имам два въпроса:

    1. Ще мога ли да ползвам услугата и за кредитната карта Diners Club?

    2. Нама ли начин да спестите регистрацията и ходенето до банков клон за клиентите на Виртуалния клон, които ползват Универсален електронен подпис?

    И малко разяснение:

    Аз лично се интересувам само от едната услуга - извлеченията по кредитни карти, защото хартиените редовно се губят - получавам някъде между 40 и 60% от тях. От друга страна извлеченията са по-ясни от справките във виртуалния клон. Иначе разплащателните сметки си ги следя чрез Виртуалния клон.

  8. Здравейте г-н Колев, да, можете да се откажете от хартиените извлечения и можете да ползвате услугата за фирмени сметки. Ето пълната информация за Моята Fibank. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Чудесна новина. Това е наистина много добра услуга, аз лично я очаквах с нетърпение. Има ли възможност за отказ от хартиените извлечения? Може ли да се ползва услугата и за разпечатване на фирмените извлечения?

Коментирай