Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. При завършване на регистрацията в my.fibank.bg
    се дава номер с който номер трябва да отида в офис на банката и да си потвърдя регистрацията и да ми активират акаунта колко време е валиден този номер.

  2. Здравейте, г-н Михалев. Услугата My Fibank е безплатна и за нея не се удържат никакви такси. Бихте ли разяснил втория си въпрос? Благодарим предварително. Поздрави!

  3. Здравейте искам да ви питам тази прекрасна услуга за ползването и удържат ли се някакви такси каквито и да било. Другото което ме интересува след регистрация този номер колко време е валиден ще бъде ли валиден седмица след регистрацията примерно.

  4. @ Светлозар Симеонов

    Трудно разбираме въпроса Ви, но ако имате предвид как се потвърждава регистрация в PayPal, това става по следния начин - регистрирате картата си в сайта на PayPal, след което Ви е нужен 4-цифрен код от извлечението по сметката на картата. В основанието за плащане към PayPal ще намерите този код и след като го въведете в страницата им, те би трябвало да възстановят сумата от регистрацията (тя е в порядъка на 1.5 евро). Извлечението можете да го видите при поискване във всеки наш офис, от Моята Фибанк или от Виртуалния ни клон.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. А какви са разликите в отношение на PayPal между онлаин банкирането и моята Фибанк. Може ли да се регистрира карта в PayPal чрез моята Фибанк, или ще трябва да се абонирам за онлаин банкирането и как по точно.

  6. @ Георги Проверихме Вашата регистрация в Моята Фибанк и тя е блокирана. Нужно е да посетите някой от нашите офиси, за да Ви идентифицираме, след което ще разблокираме паролата Ви, а такса не се заплаща. Въпросната такса се събира при блокировка регистрацията на Виртуален банков клон. Ако не знаете предишната си парола, можете да генерирате сам нова такава от линк "Забравена парола", но едва след като ни посетите и ние активираме регистрацията Ви. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. На гише. Каката не знаеше какво да прави, но от съседното бюро и казаха..

  8. Токущо се обадих по телефона и ми казаха да посетя пак банков клон . Спасов , ти по телефона ли си заявил , че ти е блокиран account-а ? Btw , 10-те лева били за отблокиране на интернет банкирането , не за извлеченията

  9. На моя позната искаха 10 лв за отблокиране. Може вече да е премахната таксата, веднага след като беше пусната услугата обаче имаше такса . При мен продължава да дава :
    Код EC-0012
    Описание Регистрацията е блокирана.
    Инструкции Моля, посетете най-удобния за Вас офис на Първа инвестиционна банка за разблокиране на регистрацията Ви.

  10. Отблокирането на акаунт в my.fibank.bg не би трябвало да генерира нова парола - при мен акаунта беше активиран веднага, след като заявих, че ми е блокиран.

Коментирай