Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.
На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!
Георги 2010-04-07 15:51:18
Здравейте ,
След неколкократно въвеждане на грешна парола в my.fibank.bg преди време ми беше блокиран входът в системата . Ходих в банков клон ( София МОЛ Стамболийски ) , за да платя такса за възстановяване на парола , но там ми казаха , че не е необходимо да се заплаща такса вече и че ще ми изпратят новата парола на пощата след няколко дена. Действието се случва преди няколко месеца , но все още няма отговор . Как да ползвам my.fibank.bg ?
Customer Support 2010-03-26 14:18:07
@ kazmin_tamara ПИБ не събира месечни такси за овърдрафт по дебитна карта. Ако имате текущо задължение, месечно се начислява кредитна лихва на усвоените средства. Поздрави, Екип на ПИБ
kazmin_tamara 2010-03-26 09:19:21
не виждам какви такси по овърдрафта се удържат месечно.
Георги Петков 2010-03-23 19:14:21
@Customer Support - да, потвърждавам, че сега вече се вижда.
Customer Support 2010-03-23 15:55:05
@ Георги Петков
Извлеченията по кредитни карти са налични. Моля заредете страницата и опитайте отново.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Георги Петков 2010-03-22 16:59:09
Днес е 22 Март, 16:58 часа - новото извлечение не се вижда в портала.
Поздрави.
Customer Support 2010-03-17 17:40:32
@ quintessence Допълнителна информация за всички сметки и карти в My Fibank се актуализира всяка вечер. Така че, при отркиване/закриване на депозит, можете да го именувате късно на същия или на следващия ден. Поздрави, Екип на ПИБ
quintessence 2010-03-16 18:54:31
Здравейте , след колко време депозит открит на текуща дата е активен в "Именуване на сметки" и съответно - закрит на текуща дата - кога се появява със статус закрит в "Именуване на сметка" ?
Георги Петков 2010-03-01 21:06:00
Да, заредени са от днес, т.е. аз днес ги видях и днес си получих СМС-а. Ще се свържа с вас след месец ако отново не си виждам извлечението на първия-втория работен ден след 19-о число.
Customer Support 2010-03-01 16:18:44
@ Георги Петков Извлеченията са заредени в Моята Фибанк. Моля изпратете ни потребителско име от Моята Фибанк или ЕГН, за да разгледаме регистрацията Ви за евентуални технически нередности. Можете да ни пишете и във формата за обратна връзка. Директна връзка със съпорта на Моята Фибанк - 0700 13 777. Поздрави, Екип на ПИБ