Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.

new-1

На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!

Коментари

  1. Използвам Моята Fibank от няколко месеца, съответно не получавам хартиено извлечение. За съжаление, днес е 27-и, а новото извлечение не фигурира в сайта и аз няма как да знам колко пари трябва да преведа като минимум в кредитната си карта докато не отида при ваш служител или не получа СМС. Каква е идеята на електронно извлечение, при положение че данните не са налични в момента на генериране на извлечението на 20-о число. Може би аз не разбирам нещо?

    Поздрави

  2. @ Веселин Георгиев
    Новите лихвени условия са приложими за депозити сключени след 8.02.2010. Вашият депозит е на договорените с Вас промоционални лихви към момента на сключването на договора за депозит.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  3. Здравейте, имам сключен договор с ПИБ за "Свободен депозит" през м.август 2009 г. Промените, които са направени в условията по този депозит ще важат ли и за моя договор или само за бъдещи такива?

  4. @ quintessence Страницата работи безпроблемно. Моля опитайте отново! Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте, "Салда по сметки" не работи - не визуализира салдата , само бяла страница се появява от известно време .

  6. @ Йорданка Спасова
    Тъй като страницата на My Fibank е защитена, не всички браузъри имат нормален достъп до нея. Препоръчваме Ви да ползвате Internet Explorer или Opera при логване. Ако все пак продължавате да имате проблем, моля пишете ни във формата за <a href="http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2" rel="nofollow">Обратна връзка</a> като посочите 3 имена и ЕГН, за да проверим регистрацията.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Може проблема да е в това, че трябва да направите потвърждение на регистрацията в клон на банката!

  8. Днес за първи път реших да се възползвам от регистрацията си и да проверя дали имам по сметката си превод,но уви,аз ли съм неука или имам проблем немога да разбера.Вписвам си потребителското име и парола и повече нищо не мога да направя,къде греша

  9. @ Кирил Благодарим за направеното предложение. То ще бъде взето под внимание! Поздрави, Екип на ПИБ

  10. @ Евгени Влезте в меню услуги > извлечения по e-mail за... и можете да настроите собствени предпочитания за получаване на извлеченията. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай