В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Какво става с интегрирането на MyFibank във Виртуалния клон? Вече няколко пъти обещавате, че "съвсем скоро" ще стане .....

  2. Благодаря, информативно след колко време се осчетоводява транзакция с чуждестранна валута ?

  3. @ quintessence Въпросната справка е налична в раздел "Картови авторизации" и тъй като транзакцията не е осчетоводена, не можете да видите извлечение в текущо салдо. "RAZP. SUMA" е съкращение на "разполагаема сума" - това е сумата, с която разполагате след транзакцията.

  4. @ Станислав Ангелов

    До края на седмицата ще имаме FAQ (Frequently Asked Questions) на сайта на виртуалното банкирано. В момента се подготвят.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  5. @Customer Support

    "До тогава, тази справка е налична чрез услугата Моята Фибанк, а известие за плащане и съответната сума можете да получавате по СМС."

    Справката за плащане по интернет с кредитна карта не е налична в my fibank , сутринта пробвах и все още нямам нищо отразено в текущо салдо , sms пристигна . В sms-а последното изречение гласи "RAZP. SUMA" ... Какво означава ? Надявам се не е някаква такса за извършената операция , защото е приблизително 1/5 ( 20 % ) от наредената сума за плащане , а не виждам в http://fibank.bg/bg/page/141/tab/144 да има такъв тип такса

  6. @ quintessence Благодарим за споделеното мнение, то ще бъде взето под внимание! Молим да ни извините за причиненото неудобство, но имайте предвид, че заверяване на сметка към кредитна карта се отразява до 4 часа. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. quintessence казва:
    Обадих се във Вирт. клон и ми казаха , че сумата по тази сметка ще е активна след 4 часа … в тази връзка е добре да го напишете някъде на сайта …
    ######
    При захранване на кредитна сумата също не е достъпна в първите няколко часа, въпреки че се появява в извлечението веднага. На мен ми върви с подобни проблеми да се сблъсквам след зареждане на някоя бензиностанция. Добре че обикновено нося кеш. Та няма да е зле наистина да напишете някои подробности на видно място.

  8. Моля, някъде из Виртуалния клон да бъде добавен FAQ - при извършване на превод вътрешни сметки от сметка А в сметка Б след колко време преведената сума в сметка Б е активна за ползване при всякакъв тип сметки , ако има разлика .

    Тъй като се опитах да пазарувам през интернет с карта , в която нямаше достатъчна наличност , преведох сума през виртуалния клон и продължава да ми казва , че няма необходимата наличност , за да завърша покупката ... Около 10 пъти пробвах , сега ще ми начисли по 1 лв за всичките транзакции :(

    Обадих се във Вирт. клон и ми казаха , че сумата по тази сметка ще е активна след 4 часа ... в тази връзка е добре да го напишете някъде на сайта ...

  9. @ Иван До 3 месеца ориентировачно ще интегрираме въпросната справка т.е. очаквайте скоро актуализацията. Относно услугата Моята Фибанк - там протоколът е защитен https (secured), не поддържа електронен подпис, но смятаме, че по този начин е достатъчно сигурен. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Благодаря много за отговора.

    > В следващата версия на виртуалното банкиране въпросната услуга ще бъде активна

    Има ли някакви ориентировъчни срокове кога очаквате тази версия да е live ? 3 месеца ? 6 месеца ? 12 месеца ? 24 месеца ? > 24 месеца ?

    Интересувам се само за да знам дали може да очакваме промяна в близко бъдеще или при нужда да търсим алтернативни решения.

    > До тогава, тази справка е налична чрез услугата Моята Фибанк.

    Доколкото помня, My FiBank работи с име и парола (не поддържа електронен подпис) което потенциално намалява нивото на сигурност ... Все пак ще погледна дали може да намеря нещо полезно там.

    Лек ден !

Коментирай