В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Здравейте Гавраил,
    Да - прав сте !Надявам се коментар да бъде даден И от ПИБ.
    Хубава вечер

  2. Уважаеми клиенти, В момента работим усилено с цел до края на годината да предложим нова, подобрена версия. С готовност разглеждаме всички конструктивни предложения относно интернет банкирането и взимаме предвид препоръките, които сме получили. Желанието ни е блогът и конкретно темата за интернет банкирането да даде платформа за всички рационални мнения и препоръки на клиентите. Последващи неконструктивни мнения в тази тема ще подлежат на модериране. Екип на ПИБ

  3. След провала с въвеждането на FlexCube, моля да ми обясните защо на мястото на все още активния ми сертификат за достъп до виртуалния клон (който беше безплатен) ми предлагате да ЗАКУПЯ нов, също софтуерен, но с валидност само 1 година. Пътувам често и не мога да се съобразявам с датата на която ще изтече валидността на сертификата за да го подновявам в 10 дневен срок (поне това е условието за подновяване на УЕП). И моля не препоръчвайте толкова активно (агресивно) да използвам УЕП - клиентите ви също могат да мислят...

  4. До Customer Support,
    "Customer Support казва:
    19.08.2008 в 11:58

    Здравейте, fanibel!
    Имате възможност да добавите “Свободен депозит” в Интернет Клон и да следите
    движенията по него.
    Поздрави,
    Десислава Иванова"

    Мисля, че fanibel се интересува от олихвяването на “Свободен депозит”, а не от следенето на движенията по него.Например като ето този опция на интернет банкирането на една българска банка/да не и правя реклама сега/, която е доста по-напред с този продукт отколкото вашата банка.

    "Справки» Експозиция

    Подробна информация за: влогова сметка
    Тази влогова сметка в BGN с номер хххххххххх e открит на 31.08.2006.
    Клиентът е задължен да поддържа по сметката минимално салдо в размер на х ххх.00 BGN.
    По тази сметка Банката начислява лихва с текущ годишен лихвен процент в размер на 6.50%, формиран на базата на договорираните лихвени условия. Сметката е била олихвена на 31.12.2007 и от тогава до днес по нея е начислена лихва в размер на 369.81 BGN.
    Последното приключено движение по сметката е било на 19.05.2008. Текущото салдо на сметката е х ххх.хх BGN. По нея няма блокировки . Неизползваният разрешен овърдрафт е 0.00 BGN. Тези суми формират текуща разполагаемост х ххх.хх BGN. "

    Ето това е простото и лесно решение, коета дава цялостна и-ция за дадена сметка и се нарича "Експозиция". Дано да съм ви бил полезен с бъдещите ви настроики.
    С поздрав: Гавраил

  5. Прави ми впечатление трудното, а понякога и невъзможното логване през почивните дни /събота и неделя/ като проблема се оправя в понеделник с началото на работния ден ...

    И ако може сменете подредбата на мненията в този блог - не е удобно да прегледаш /или скролираш/ 50-60 стари мнения докато стигнеш до най-новото ...

  6. Здравейте, г-н Лазаров, Влезте в преводи и справки, сметки, извлечения по сметки. Там ще видите всички Ваши IBAN номера. Към този формат добавете само BG отпред. Поздрави, Десислава Иванова

  7. Здравейте,
    как мога да разбера номера (IBAN-а) на сметките си от електронния клон на банката (http://e-fibank.bg)?

  8. Здравейте, г-н Алексиев, Тъй като от зададения от Вас въпрос не става ясно в кой момент от банкирането имате затруднения - моля Ви да се обадите на телефон: 070012777 - кол център на виртуалния клон, за да можем да Ви окажем пълно съдействие. Поздрави, Десислава Иванова

  9. До Customer Support,

    благодаря за отговора. Е то до края на годината има 4 месеца. Ще почакам, все пак за всичките години мнението за услугите Ви ми е повече от положително все още, така че мисля да почакам да видя какво ще предложите. Дано да удържите на обещанията за оправяне на виртуалния клон. На времето бях един от първите Ви клиенти за интернет банкиране, издаване на карти по интернет и др. нови услуги които предложихте и бях много доволен. Дано да достигнете поне нивото на старото банкиране като удобство на ползване и интерфейс.

    Поздрави,
    Алекс

  10. Здравейте, Alexi, Винаги можете да споделите Вашите предложения на адрес e-bank@fibank.bg . Благодаря за конструктивните забележки и предложения, за нас е от особено значение Вашето мнение. Очакваме до края на годината осъвременена версия на Виртуалния Клон, която се надяваме да разреши до голяма степен възникналите до момента неудобства. Поздрави Десислава Иванова

Коментирай