В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Customer Support 2011-12-15 18:47:58
Здравейте, Валентин, Виртуалният клон не поддържа тази възможност, можете да разпечатвате единствено осчетоводени документи. Благодарим Ви за идеята!
Валентин 2011-12-15 18:13:36
Здравейте,
Клиент съм на банката и на e-fibank.
Нещо, което не мога да открия е следното: как мога от виртуалния банков клон предварително да си подготвя и разпечатам вносни бележка(и) и да отида в банковия клон и да извърша операцията парична вноска от каса с така подготвената вносна бележка. Би било много удобно, а и на служителите ви ще спести време (пари).
Благодаря ви предварително.
Customer Support 2011-12-15 17:45:31
Благодарим Ви! Спорна работа и на Вас и весели празници! :-)
Станислав 2011-12-15 17:43:59
И весели празници !!
Станислав 2011-12-15 17:42:49
Е, сигурно и Вие си имате Вашите проблеми. Но вече не се надявам кой знае колко. От както съм Ви клиент, до момента и въпреки многобройните ми опити, нищо не се е променило. Поне по проблемите които аз съм споделял с Вас. Но разбира се ще се радвам, ако направите нещо в положителна посока.
Спорна работа Ви желая!
Customer Support 2011-12-15 17:18:33
Здравейте, Станислав, Вземаме предвид всеки коментар тук и се стараем да реализираме идеите. Вече имаме разработено решение на проблема, който цитирате, и ще го видите скоро при следващото обновяване на услугата. Надяваме се, че ще го одобрите :-) Благодарим Ви за подкрепата и поздрави от екипа!
Станислав 2011-12-15 14:12:54
половин час :-) колко часове и телефонни разговори и след години още не могат разпечатките 'отчет по сметка' да оправят (my fib) .... години наред период от/до излизаше грешно, след като най-сетне реагираха, го направиха като махнаха период от/до въобще изобщо. Преди драсках грешните дати и пишех на ръка, сега поне не драскам, но пак си пиша на ръка. Колко съм писал тук и за други проблеми, няма да изреждам за пореден път .... от умрял писмо. Чиста загуба на време. Негативните коментари просто се изтикват назад от 'доволни' клиенти и кервана си върви.
Иван 25 2011-12-15 11:26:52
Проверката отдавна тече. Месеци наред стоят три мои празни депозити, но никой не ги закрива.
Преди известно време ми се бяха натрупали през годините 8 празни депозити. За да ги закрия, в офис на банката загубих половин час за попълване на необходимите документи. :-)
Христов 2011-12-14 19:35:54
Хм, ами от отговора на Customer Support изглежда, че не е мечта, но трябва да се провери :-)
Иван 25 2011-12-14 18:04:34
Най-накрая стано ясно, че и служебното закриване на депозитните сметки без средства в тях е все още само една мечта.