В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Здравейте, Валентин, Виртуалният клон не поддържа тази възможност, можете да разпечатвате единствено осчетоводени документи. Благодарим Ви за идеята!

  2. Здравейте,
    Клиент съм на банката и на e-fibank.
    Нещо, което не мога да открия е следното: как мога от виртуалния банков клон предварително да си подготвя и разпечатам вносни бележка(и) и да отида в банковия клон и да извърша операцията парична вноска от каса с така подготвената вносна бележка. Би било много удобно, а и на служителите ви ще спести време (пари).
    Благодаря ви предварително.

  3. Благодарим Ви! Спорна работа и на Вас и весели празници! :-)

  4. И весели празници !!

  5. Е, сигурно и Вие си имате Вашите проблеми. Но вече не се надявам кой знае колко. От както съм Ви клиент, до момента и въпреки многобройните ми опити, нищо не се е променило. Поне по проблемите които аз съм споделял с Вас. Но разбира се ще се радвам, ако направите нещо в положителна посока.

    Спорна работа Ви желая!

  6. Здравейте, Станислав, Вземаме предвид всеки коментар тук и се стараем да реализираме идеите. Вече имаме разработено решение на проблема, който цитирате, и ще го видите скоро при следващото обновяване на услугата. Надяваме се, че ще го одобрите :-) Благодарим Ви за подкрепата и поздрави от екипа!

  7. половин час :-) колко часове и телефонни разговори и след години още не могат разпечатките 'отчет по сметка' да оправят (my fib) .... години наред период от/до излизаше грешно, след като най-сетне реагираха, го направиха като махнаха период от/до въобще изобщо. Преди драсках грешните дати и пишех на ръка, сега поне не драскам, но пак си пиша на ръка. Колко съм писал тук и за други проблеми, няма да изреждам за пореден път .... от умрял писмо. Чиста загуба на време. Негативните коментари просто се изтикват назад от 'доволни' клиенти и кервана си върви.

  8. Проверката отдавна тече. Месеци наред стоят три мои празни депозити, но никой не ги закрива.
    Преди известно време ми се бяха натрупали през годините 8 празни депозити. За да ги закрия, в офис на банката загубих половин час за попълване на необходимите документи. :-)

  9. Хм, ами от отговора на Customer Support изглежда, че не е мечта, но трябва да се провери :-)

  10. Най-накрая стано ясно, че и служебното закриване на депозитните сметки без средства в тях е все още само една мечта.

Коментирай