Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Валери Дачев 2008-09-02 12:17:10
@Николай: Къде програмисти?! Колегите от Индия никога не са се славили с особено качествен код... което е разбираемо, предвид минималното им заплащане. По-добрите от тях отдавна са емигрирали... А иначе съм напълно съгласен, че би било страхотно, ако понаучат нещо от предишната версия на електронното банкиране (разработка на Датамакс?).
Николай 2008-09-02 12:04:40
Ще бъде хубаво да имате в предвид и други операционни системи освен Windows когато си оправяте банковата система. Мога само да кажа че предишното интернет банкиране беше направено точно с такава идея. Аз по принцип работя предимно с BSD/ Linux / unix и при мен Windows не се среща да не говорим че доверието и мнението ми за тази OS е доста малко.
Ще ви кажа само че единствената причина поради която ползвам все още ПИБ е заради близоста на клоновете. Надявам се скоро да накарате умните програмисти писали приложението за "IE и Windows" да го направят с поддръжка на различни браузери под различните операционни системи.
Customer Support 2008-09-01 17:17:10
Уважаеми Г-н Ковачев, Радваме се, че следите изложените мнения и предложения относно работата на интернет клона. Още веднъж поднасяме нашите извинения за създадените неудобства на всички клиенти и Ви уверяваме, че всички структури на ПИБ, са запознати със съществуващите въпроси и трудности по въвеждането на системата и работят синхронизирано за максимално бързото подобряване на работата и създаването на максимални удобства за нашите клиенти. Уверяваме Ви, че резултата ще бъде налице в сроковете, които сме си поставили. С пожелания за успешен ден, Екип на ПИБ
Валери Дачев 2008-08-29 09:42:11
Здравейте,
Както и останалите ваши клиенти изказали се тук, и аз не скачам от радост при вида на виртуалния банков клон. Думата "удобство" за индийците явно има друго значение... Любопитни са ми обаче две неща:
1) Как е възможно други банки да използват FlexCube и да имат горе-долу прилично (в сравнение с предишната версия на вашето) електронно банкиране, та даже интегрирано в сайта - със сходна структура на менютата и дизайн? И защо себеуважаваща се фирма като i-flex solutions не е приложила това know-how при вас? Как е успяла въобще да ви пробута такава рудиментарна версия?
2) Искрено се притеснявам да не дойде края на годината и ние - клиентите на банката да останем не чак толкова доволни от новата версия. Питането ми е дали е възможно да го караме малко по-agile, като се пускат видео демонстрации с работата на новата версия, за да можем да даваме идеи в движение (било то и за да останат за следващата версия)?
С уважение,
Валери Дачев.
Customer Support 2008-08-28 17:25:34
Здравейте Г-н Николов, Благодаря за разбирането и търпението. Винаги сме се стремяли да удовлетворяваме желанията на нашите клиенти. С пожелания за успешен ден, Д. Иванова
Customer Support 2008-08-28 17:18:22
Здравейте, Кирил, В момента се подготвя обновен вариант на демо версията на Виртуален клон. Кореспонденти за преводи се добавят не в платежното нареждане, а в отделно меню "Кореспонденти за преводи". Информация за добавяне на кореспонденти в системата е изнесена на сайта в раздел "Въпроси и отговори при вход в системата". Всички менюта са активни както в Internet Explorer, така и в Mozilla Firefox. Няма причина да не можете да работите с Firefox. Поздрави, Екип на ПИБ
Ангел Ковачев 2008-08-28 09:04:51
Здравейте,
Искам да изразя недоволството си от новото т.нар. интернет банкиране, което предлагате от май месец. Отделих време да прочета коментарите по темата и като цяло видях, че проблемите ми вече многократно са описани от предишни потребители на услугата ви. Поради това ще се огранича само със следните 2 предложения:
1. Вдигнете оборотите и се постарайте да изчистите максимално бързо недомислиците в съществуващия интерфейс и повишете функционалността му. Ясно ми е, че в големи структури като вашата банка винаги ще има хора, които да пречат нещата да се случват по-бързо и ефективно, но все пак и вие полагайте повече усилия да запознавате "ръководството" с проблемите на потребителите си.
2. Самата идея за отворен диалог чрез блога е достойна за адмирации. Ако банката ви действително се интересува, как я възприемаме и какви слабости намираме в услугите ви, от тук можете да извлечете изключително ценен feedback какво е необходимо да коригирате и оптимизирате.
Поздрави
Стоил Станков 2008-08-27 20:47:39
Не зная дали поради постването ми тук или други причини, но около 19ч получих нужната ми информация на e-mail. Благодаря.
Стоил Станков 2008-08-27 16:14:09
Здравейте ! Аз имам следни проблем. Понеже реално не съм използвал интерент банкирането на ПИБ съ забравих логина и паролата. Преди три дни попълних молба и платих 10лв. в офис на ПИБ и до сега чакам да се свържат с мен за да ми дадат старата парола или издадат временна такава. Колко време отнема тази процедура ?
Драгомир Николов 2008-08-27 11:10:05
Уважаема банка,
Приветствам решението ви да отворите и поддържате този блог. Надявам се наистина да имате в предвид обратната връзка от вашите клиенти.
Както повечето изразили коментари тук аз съм изключително недоволен от непрофесионално направената ви нова версия на Виртуалния клон. Тя е пълна от технически недомислици. По големия пробем, обаче е огромната сложност и нелогичност и в изпълението дори и на прости операции като нареждане на превод. За това не носят вина програмистите ви, а банковите експерти, които са или е трябвало да работят по дефиниране на системата и нейните бизнес процеси. От вашето изявление разбирам, че подготвяте нова, подобрена версия, която трябва да е готова до края на годината. Искрено се надявам това да е така и тя да решава ако не всички то поне по-голямата част от проблемите споменати в коментарите.
Аз съм ваш клиент от 8 години и акционер от деня на IPO-то на банката. До края на годината, в очакване на новата версия, ще остана ваш верен клиент. За след това зависи изцяло от реализацията на вапите обещания.
С Уважение,
Драгомир Николов
Мениджър в международна софтуерна компания