Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. @Bo, Благодарим за мнението Ви. По-горе в същата тема вече сме уведомили клиентите си за предстоящите промени, които сме предприели. @Таня, Бихте ли посочили конкретно при кой инспектор сте получили този отговор за да можем да вземем необходимите мерки. Моля изпратете името му на електронна поща: marketing@fibank.bg. Поздрави, екип на ПИБ

  2. Аз пък искам да споделя моят опит със виртуалния банков клон. Определено е направен мега накадърно и бях готов да се откажа от онлайн банкирането и като цяло от тази банка, защото вече не мога да си свърша работата без да се разкарвам до клон на банката!
    Първо изгледах обясненията как трябва да се прави платежно нареждане. Всичко изглежда елементарно на видео ръководството (което беше на доста неадекватно място...Demo или нещо такова). След като пробвах 3 браузера за да се логна в системата: под Firefox успявам, да се логна, но не мога да правя абсолютно нищо друго освен да си променя езика от Бълг на Англисйки и обратно. Беше активно само менюто Изход.
    След това пробвах Safari. С него успях да се логна, да натисна менюто "справки и преводи", но след това не се появи страничното меню (от ляво) за добавяне на платежно, кореспонденти и т.н. В крайна сметка разбрах, че този сайт ще работи само под бъгавия IE. След като се логнах с него всичките менюта бяха на местата си. Избрах платежно нареждане както е показано на видео ръководството (от Demo) и започнах да въвеждам всичките дани които знам. Стигнах до IBAN и банков код. Полето беше disable при условие, че на видео-то там си го въвеждаха!!! Пробвах се да направя "избор" и да въведа BUINBGSF за Алианц. Изненадващо не откри резултати. Понеже не ми бяха дали друг код, не знаех какво да правя. В дива паника, започнах да трия от баковия код и докато не стана BUIN и системата ми намери 20 записа. Как се очаква да знам кой от всичките е този който ми трябва!!!! След няколко минути размисъл установих, че това може би е клона на банката на сметката получател. Да но аз не го знам. Още няколко минути размисъл, установих, че IBAN номера най-вероятно съдържа номера на клона и наистина като въведох BUIN9561 откри само един запис за дадения банков код. Първо аз имам висше образование по специалност информатика, а не по БАНКОВО ДЕЛО. Въобще не ме интересува дали IBAN номера съдържа клона на банката или не и каква още информация съдържа! Това което ме интересува е да си въведа правилно даните и системата след като може да извлече тази информация от IBAN да не ме кара да я въвеждам!!!! След драмата със IBAN-а стигна и до полето "бенефициент-име". ИЗНЕНАДА - disabled. Нищо не може да се въведе там. На видео упътването спокойно се въвеждаше! След няколко неуспешни опита за презареждане/влизане и излизане в системата, разбрах, че няма да мога да си направя платежното. Вече се бях отказал, бях определил кога да си взема отпуска, за да отида да си изтегля парите от банката и да намеря нова която да ми върши работа. Реших все пак да проверя в Google, не може да съм първият който има този проблем. Наистина попаднах на този блог, и където някой разправяше за разни шаблони и т.н. Успях да намеря как става въвеждането на тези шаблони, въведох кореспондент, въведох шаблон и натиснах бутона "копирай". Появи се нова форма където пак въведох част от информацията в шаблона, и натиснах бутона "въведи" - боала "платежното нареждане е изпратено".. Някак си не свързвам глаголите "копирай" и "въведи" със "изпращам" на платежно нареждане... В заключение бих искал да кажа, че разбирам, че въвеждането на една система отнема време, че когато една система е неграмотно написана и вече е пусната в експлоатация, трябва още повече време за да се промени, но не разбирам ЗАЩО ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА ПОЛЗВАНЕТО НА СИСТЕМАТА СЕ РАЗЛИЧАВА ЗНАЧИТЕЛНО ОТ РЕАЛНОСТТА!!! В крайна сметка за да се напише тази документация не е необходим екип от програмисти и ИТ "специалисти", ами една секретарка, която може да работи с Word. Защо този видео упътването показва неща които не могат да се правят със системата, и/или се правят по съвсем различен начин. С други думи господа ИТ "отдел", точно работа за 1 час е да направите ново видео, да го сложите на сравнително централно място, където всеки да го погледне преди да се сблъска с "Flex"Cube. Това значително ще намали броя на недоволните клиенти, които не са успели да си свършат работата!!!! Едно просто алгоритъмче от сорта:
    1) въведи кореспондент за превода.
    2) въведи шаблон за превод и избери кореспондента въведен в 1)
    3) копирай шаблона, попълни сумата на превода
    4) натисни въведи
    ще помогне много на вашите клиенти!!!

  3. Здравейте, имам една огромна молба към Вас и тя е :НАУЧЕТЕ кредитните си инспектори да не казват на клиентите си "Съжалявам, имах много работа и не можах да Ви одобря кредита ,.ще стане другата седмица".

  4. По повод интернет банкирането – преди да направите промените в системата си , всичко беше чудесно, лесно и удобно.
    За съжаление, вече имате нов интерфейс и наистина безобразна и неудобна, недомислена онлайн система. Не знам , какъв е този програмист, който е омазал така нещата. Неудобствата са очевидни и едва ли има нужда да ги изброявам конкретно. Определено, фактът, че допускате функционирането на сайта в този формат, не говори добре за банката ви. Моля, направете нещо по въпроса. Наистина е дразнещо, дори ежедневното проверяване на дадена сметка. Няма такава недомислена система наистина!
    Това беше за интернет банкирането, иначе съм доволна от обслужвавнето на банката!
    Желая Ви успех!

  5. Здравейте,

    И аз съм клиент на банката от доста време - над 10 години, не помня точно то кога. Наистина понякога имам леки затруднения, но не смятам да си сменям банката само заради това! Служебно ме се е налагало да банкирам с други банки и опитът ми беше ужасяващ! Пожелавам на всички от ПИБ много успехи и търпение с оплакванията, които виждам получавате.

  6. Здравейте, Алекс, Благодарим Ви за лоялността към ПИБ през изминалите години. Относно интернет банкирането - молим за разбиране, докато бъдат завършени всички планирани подобрения! Поздрави, Customer support

  7. когато неволята ме притисне и се наложи да вляза в интернет банкирането, дори започвам да си мисля, че става въпрос за phishing и някой троянец ме е прехвърлил на грешен url за да ми вземе данните.... а жена ми мисли, че пак програмирам на асемблер като го види..... не е нормално това приложение според мен (дано поне е било безплатно или още по добре да е получила банката някой лев за бета тестване).

  8. Клиент съм на ПИБ от самото и създаване и съм изключително доволен от почти всички услуги, предлагани от банката. Относно интернет банкирането обаче, просто нямам думи: честно казано ми е трудно да повярвам, че човек би могъл да създаде такова чудовище - дори няма да изброявам бъговете и антилогиките - просто трагедия....

  9. Здравейте, Недоволен, Вече многократно се извинявахме на клиентите за трудностите, които срещат във виртуалния клон. Също така обяснихме, че ще приложим всички получени коментари и градивни критики на практика до края на годината. Статистиките ни показват, че нивата на ползване на виртуалния клон надминават тези, отпреди промените. Поздрави, Customer support

  10. Аз пък искам да порицая ИТ екипа на банката за усилията които полага : с новото интернет банкиране да разгони клиентите и да им създаде трудности с некачествени и нетествани продукти.

Коментирай