Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Аз съм оптимист! Клиент съм на ПИБ от почти 12 години, от времето когато работех във Великобритания. Те за мен са единствената банка, която наистина слуша клиентите си. Вярно, че имаше малко особености с новото виртуално банкиране, но не е чак толкова страшно. Искам да поздравя екипа на банката за усилията, които полагат за да бъдат номер 1!

  2. До края на годината има доста време, но да се надяваме, че чакането си струва и този срок не е само хвърляне на прах в очите, а нещо реално!!!

Коментирай