Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Ако генерирате 'Извлечения->Отчет по сметка' от MyFibank, ще видите в колона 'Основание' много повече информация от колкото в 'Справки->Отчети по сметка' от интернет банкиране, колона 'Основание за плащане'. За подробна информация трябва да се кликне върху самия превод. Например преводите за осигуровки. По удобно е директно в справката да се вижда ЕГН и друга информация.

    Това е проблем, защото единствено справката от интернет банкиране има CSV експорт. Тези от MyFibank могат само да се разпечатват. Да се използват за импорт на данни в друга програма е рисковано.

    Ако смятате, че ще стане много инфото, го направете по избор с Checkbox.

    Та в общи линии както и преди писах (няколко пъти) вместо да правите 15 експорта, е достатъчно да направите 2-3:
    1. за разпечатки (PDF)
    2. за електронна обработка (CSV или XML)
    3. за електронни таблици (XSL)
    ама да са като хората. Към момента нямате един свестен експорт, с който просто да се свърши работата, без да се налагат доработки на ръка. Това са 'половин' експорти. Понеже нямам намерение да пиша фермани (пак) потърсете в старите коментари. В крайна сметка си е в чисто ваш интерес да си оправите експорта. Смятам че е повече от елементарно и мисля, че е дори малко срамно невежи като мен да ви дават акъл. Просто се поставете се на мястото на някой, който би използвал експорта за нещо полезно и ще се сетите веднага какво им липсва.

    Всъщност предполагам, че и този коментар ще потъне в небитието с един отговор от сорта на 'Благодарим Ви за идеята и ще я имаме предвид при подобряването на услугата.'.

  2. Здравейте, Станислав, Ще се радваме да отговорим. Бихте ли уточнили за коя справка става въпрос? И коя информация можете да откриете в справката в My Fibank, но не и във Виртуалния клон? Благодарим Ви предварително!

  3. А нали обещахте да попогледнете експорта ... ?

    Стойностите в CSV-експорта, които не са по стандарт, трябва да се оправят или на ръка или който може пише скрипт. Аз лично трия на ръка голямото черно лого от My Fibank (или поне така излиза на принтера ако не го махна). Освен това в Мy Fibank няма CSV-експорт. А този в другия интерфейс не съдържа инфото, което се съдържа в Мy Fibank. XML-експорта ви е всъщност майкрософтски HTML.

    Няма ли начин да пуснете един CSV-експорт в My Fibank? Макар и не по стандарт, все пак ще върши някаква работа.

  4. Здравейте, Диян, Бихме могли да Ви препоръчаме услугата My Fibank. С нея имате достъп до пълна информация за наличност и движения по Вашите сметки в ПИБ. Повече за услугата можете да научите тук. Поздрави и спорен ден! :-)

  5. zdraveite! imam visa elekton karta kam FINV. kak moga po internet da proverq kakvi pari samo preveli

  6. Искрено благодаря, за конкретния отговор. Въпреки, че преди съм правил превод и около 23.00 ч., чрез ВБК и счетоводната дата е била в деня на направения превод, но това няма значение/явно и там сте пипнали в ограниченията/. Все пак, имам достоверна информация от отговора ви, за да се съобразявам с извършването на превод до някакъв времеви час българско време, или да се наспя и на сутринта да го извърша, защото ефекта е един и същ.
    С поздрав: Максим

  7. @Максим Виртуалният клон приема плащания 24 часа в денонощието, а счетоводната обработка на плащанията става в определени часове. След приключване на счетоводния ден в 19ч. започват да текат вечерни процедури в централната банкова система и приключват около 3 часа сутринта на следващия ден.Тези процедури са необходими, за да бъдат извършени всички операции по олихвяване и осчетоводяване на всички сметки в банката и няма как да бъдат избегнати.Това означава, че ако се нареди превод до 18.30 ч. датата ще е текущата, а след този час ще е следващата счетоводна дата. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Нещо не можах да разбера, отговора ви. Смятам, че зададох конкретен въпрос: През, кое време от денонощието, трябва да направя и съответно изпратя за одобрение, превод собствени сметки, за да бъде осъществен/осчетоводен/ реално, на същата дата. Н-р- от 7ч. до 19ч. Това е като раб. вр. на банковите ви клонове: от еди колко часа до еди колко часа /както сте го дали в сайта ви за всеки град/. Нали не напразно се нарича Виртуален банков клон, и това предполага т.к. е ваш продукт да знаете истинското му работно време, а не формалното-рекламното мото, споменато по-горе от мен. Затова очаквам, конкретен отговор, а не отговор с ваши процедурни действия и бъдещи евентуални подобрения, защото това мен не ме интересува.
    Бъдете финансисти/времето е пари/, а не демагози.
    С най-добри намерения: Максим

  9. @Максим След приключване на счетоводния ден в полунощ започват да текат вечерни процедури в централната банкова система и приключват около три часа сутринта на следващия ден. Тези процедури са необходими, за да бъдат извършени всички операции по олихвяване и осчетоводяване на всички сметки в банката и няма как да бъдат избегнати. Ще бъде разработен процес, който ще намалява времето, необходимо за извършване на вечерните процедури в централната банкова система. В описаното от вас време Виртуалният клон приема плащания и ги обработва в първия възможен момент след приключването на процедурите. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Снощи, открих, още една промяна в интернет банкирането на ПИБ, която ме постави в много неудобна, да не кажа дори и конфузна ситуация, поради не информирането на клиентите на ПИБ за нея. Случая е следния: Имах пари в наличност/кеш/ и също някаква сума в картовата ми дебитна сметка. Но те не достигаха за нещо, което бях решил да платя. Така, сетих се, че има достатъчно налична сума в един мой свободен депозит и реших, чрез ВБК да прехвърля недостига за плащането от св. д-т в картовата/дебитна/ ми сметка, от където после да изтегля от най- близкия банкомат /те поне работят денонощно/. Беше около 20ч, извадих лаптопа и извърших операцията превод собствени сметки. Но, какво се оказа, че искането за този превод отиде до банката за одобряване, но реално осъществяване /или както пише одобрен/ на превода беше около 6ч. на др. сутрин . Или това е времеинтервал около 10ч., през, който аз не разполагам с моите средства, подчертавам моите /превод собствени сметки/. Само допреди 2-3 месеца имах подобен случай и извършването на превода беше осъществен, чрез ВБК /като разликата м/у изпратен за одобряване и одобрен беше 6-7 секунди/, въпреки, че беше много по-късно, около 23ч. Затова искам, да знам от кога сте отрязали функциолността на онлайн банкирането, във времевия интервал от денонощието. И да обявите часовата зона през денонощието, когато ВБК е истински функционален /реалния превод да се извършва, както преди в рамките на 6-7 сек./, а не както си правите реклама-"Банкирайте от всяка точка на света - 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата". Защото, биха поставили /като мен/ клиентите Ви в конфузна ситуация, чрез това заблуждаващо мото, ако му се доверят.
    Направо, не си представям, ако бях в др. държава, при която, часова зона там е с доста голяма разлика от тази в България и се получи същото, като снощи. Косите ми настръхват, ако не мога да разполагам веднага с вложени във Вашата банка, лично мои средства и трябва да чакам да минат 10часа за осъществяването на превода. Бъдете коректни с клиентите си.

Коментирай