И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.
Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.
А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:
*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.
Снимката е на Ed Ivanushkin.
Станка Гешева 2014-05-20 20:51:58
Бихте ли проверили защо кредитната ми карта още не е готова след като имам телефонно одобрение на 8.05.2014г.
Customer Support 2014-05-21 11:35:18
Здравейте! За да направим проверка, ще ни бъдат нужни Ваши лични данни. Изпратете на marketing@fibank.bg Вашите ЕГН и три имена.
daniela gligova 2014-03-09 17:53:56
zdraveite imam kretitna karta i se interesuvam ot uveli4enie na limita
Customer Support 2014-03-10 11:30:07
Здравейте, г-жо Глигова. Във връзка с увеличение на кредитен лимит по Вашата карта, заповядайте в удобен за Вас офис на Банката, където да коментирате с наши експерти детайли по Вашето искане.
Татяна Динева 2013-11-11 13:21:16
Здравейте, одобрена съм за кредитна карта. Питането ми е кога ще бъде издадена?
Благодаря Ви!
Поздрави
Customer Support 2013-11-11 16:45:38
Здравейте, г-жо Динева! Вашата ккарта ще бъде готова до края на седмица. Заповядайте в клона ни в четвъртък :) Поздрави!
Кристина Стоева 2013-10-22 14:16:16
Здравейте отново. До този час все още не съм получила потвърждение. Още колко време ще трябва да чакам?
Customer Support 2013-10-22 16:51:14
Надяваме се, че вече всичко е наред, г-жо Стоева :) С уважение, Екипът на Fibank
Кристина Стоева 2013-10-21 15:45:53
Здравейте,
Подадох онлайн искане за кредитна карта на 16.10. Към този момент все още не съм получила обаждане за потвърждаване на заявката.
Customer Support 2013-10-21 16:51:58
Здравейте, г-жо Стоева! Днес или най-късно утре наш специалист ще се свърже с Вас по този въпрос. Благодарим Ви за търпението и молим да ни извините за забавянето. С уважение, Екипът на Fibank