И преди сме обсъждали какви са предимствата на кредитната карта. Още едно, което можем да прибавим към списъка, е, че за кредитна карта се кандидатства изключително лесно. Не се налага дори да посещавате клон на банката, за да подадете искане. Това можете да направите в нашия сайт.
Попълването на формата за кандидатстване ще Ви отнеме само няколко минути. На нас след това ще са ни необходими няколко работни дни, за да разгледаме искането Ви и да се свържем с Вас. Три дни (за София и пет за страната) след получено одобрение новата Ви кредитна карта ще Ви очаква в избрания от Вас клон наш клон. Там ще Ви помолим да попълните декларация за икономическа свързаност с други лица (която можете да изтеглите от сайта ни и да попълните преди посещението си). И това е всичко. Не са необходими допълнителни документи, а само няколко минути пред компютъра или със смартфон или таблет в ръка и едно посещение до наш клон.
А ако сте непрекъснато в движение и нямате възможност да попълните искането в сайта ни, можете да се свържете с Контакт центъра на Fibank и наш специалист ще го попълни заедно с Вас по телефона. Телефоните на Контакт центъра ни са:
*bank (*2265) за всички оператори на цената на разговор в мрежата;080011011 - безплатен за абонати на стационарните услуги на Vivacom.
Снимката е на Ed Ivanushkin.
Мариана Стоева 2013-10-03 23:28:59
Здравейте,
Пиша отново в блога, след като на 30.09 (понеделник) споделих огорчението си от необяснимото забавяне при изготвянето на кредитната ми карта и най-вече от безразличието на служителката, която ме информира за това.
Този път искам да благодаря за бързата реакция от страна на Customer Suport на ПИБ. Още на следващия ден ми се обадиха, за да ми съобщят, че кредитната ми карта ще бъде готова след два дни.
Когато отидох да си получа картата, бях обслужена от Ванина Костуркова, една от най-компетентните служителки в клон "Народен театър", която се извини от името на банката за забавянето, бързо изготви всички документи и ми даде необходимите разяснения. Заради изключителния професионализъм и отзивчивост на такива служители като Ванина Костуркова и Елеонора Блажева съм клиент на ПИБ повече от 7 години.
Благодаря!
Мариана Стоева
Customer Support 2013-10-04 17:17:02
Здравейте, г-жо Стоева! Молим отново да приемете извиненията ни за забавянето. Благодарим Ви и за поздравите - ще се погрижим те да пристигнат при нашите колеги. С уважение, Екипът на Fibank
Мариана Т. Велчева-Стоева 2013-09-30 14:43:42
Здравейте,
На 23.09.2013 (понеделник) заявих искане за издаване на кредитна карта в офис "Народен театър ", гр. София. След като изяснихме кредитния лимит и подписах "Искане..." и "Декларация...", служителката ми каза, че съм одобрена, но имало малко забавяне и за по-сигурно да отида в клона следващия понеделник (30.09) за да си ПОЛУЧА картата (т.е. след пет, а не след три дни, както е обявено за София).
Днес (30.09) в същия офис бях неприятно изненадана от друга служителка с информация, че документите ми за кандидатстване ВСЕ ОЩЕ НЕ СА РАЗГЛЕДАНИ и трябва да чакам обаждане. И че, ако бързам, има експресна услуга, за която се заплаща допълнително.
Картата ми е необходима спешно поради престоящо пътуване, а загубих цяла седмица, през която можех да кандидатствам и наистина да получа карта от друга банка.
Почувствах се подведена и оскърбена от банката, на която съм клиент от много години...
Все още лоялен клиент
Мариана Стоева
Customer Support 2013-10-01 09:36:09
Здравейте, г-жо Велчева! Молим да ни извините за забавянето. Още днес ще се свържем с Вас, за да потвърдим, че всичко е наред, и да уточним кога ще е готова картата Ви. Оставаме на Ваше разположение, ако можем да помогнем с още нещо. Поздрави и приятен ден!
Dave 2013-08-30 18:54:40
Hi, I have a current account with Fibank in Sunny Beach where I keep any income from renting out my holiday apartment there. I live in the UK and am unable to travel to Bulgaria due to illness. Can I apply for a debit card for my FIB account so that I may withdraw some funds from an ATM in the UK?
Many thanks
D. Edwards
FIB Acc No: BG73FINV9150100*******
Customer Support 2013-09-02 17:52:48
Hi, Mr. Edwards! It would have been great if we could offer a solution to the situation, that does not require you visiting a Fibank branch in person. However, both options that would give you remote access to your funds with Fibank--debit card and Virtual branch--do require it. We are looking forward to seeing you soon and helping with your debit card and/or registration for Virtual branch. We hope that you will get better soon. Do not hesitate to contact us again if you have further questions or need more information. Kind regards, Fibank
Кати Станчева 2013-08-27 12:41:35
Здравейте, подадох си онлайн искане за кредитна карта, след колко време ще може да си взема кредитната карта, там, където съм отбелязала клона за получаване, гр. Варна, кв. Аспарухово.
Customer Support 2013-08-27 14:03:43
Здравейте, г-жо Станчева! Наш кредитен специалист ще се свърже с Вас през следващите работни дни, за да потвърди дали може да Ви бъде издадена кредитна карта. Той ще уточни и кога картата ще Ви очаква в клона ни във Варна. Поздрави!
Венета Алексиева 2013-07-19 13:54:11
Харесва ми възможността да се кандидатства онлаин за кредитна карта изключително важно е човек да не пилеее времето си по институции