Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. Специални поздрави на екипа HR. Истински професионалисти. Въпреки, че сам от неодобрените кандидати за позицята фронт офис,
    Благодаря Ви за интервютата, които проведохте с мен през септември 2009 г.
    Те бяха изключително полезни и приятни за мен. Впечатлен съм от Вашата компания и от услугите, които извършвате.

    Информацията, която ми предоставихте, ми даде добра представа за стила на работа в Първа Инвестиционна Банка” и за Вашите очаквания от фронт офис служителите”.

  2. @ Ivan
    Разбира се, че можете! При интерес към обявена свободна позицията и желание за кандидатстване, очакваме да изпратите необходимите документи – автобиография и мотивационно писмо на email: jobs@fibank.bg. Документите си можете да депозирате и лично в сградата на Първа инвестиционна банка –1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. Всички кандидатури ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Iskam da popitam otnosno kandidatstvaneto za rabota v bankata ili po to4no ako vednaj sam kandidatstval i ne sam odobren bih li mogal pak da kandidatsvam v PIB?

  4. Здравейте :)

    Съвсем импулсивно искам простичко да Ви благодаря за винаги позитивното отношение, с което ме дарявате като клиент!
    Благодарение на вас имам привилегията да познавам усещането "Моята банка! :)"

    Пожелавам Ви още по-иновативно развитие и останете все така красиви, мили, експедитивни, и професионалисти!

  5. @ Ивайло Благодарим за споделеното мнение! За момента елктронен подпис е приложим за услугите изложени във виртуалния клон на банката. Разглеждаме процес, чрез който в близко бъдеще да предоставяме тази услуга в по-широк спектър. Поздрави, Светослав Молдовански Оперативен директор

  6. @ mira Ако имате генерално пълномощно, изцяло да се разпореждате със сметките на съпруга си в нашата банка, имате право да потвърдите регистрацията му. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. imam vypros ot imeto na sypruga mi -moje li toi da napravi registracija ot 4ujbina i az da ja potvyrdja ot tuka-stava vypros za PASIVNO nabludenie na pla6tanijata s tazi karta.udobna e i ja priemat vyv vsi4ki dyrjavi ne iska da ja smenja.

  8. Здравейте mira, С регистрацията, която имате Вие можете да виждате и управлявате само сметки, по които Вие сте титуляр.Картовата сметка е на друг клиент и технически е невъзможно да се прикачи към регистрацията Ви. За да имате достъп до сметката на Вашия съпруг, той трябва да има регистрация във Виртуалния клон и сметката да се прикачи към нея. В новите опции, които подготвяме за електронното банкиране е предвидена и тази възможност за достъп до сметка, по която Вие сте пълномощник. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Гавраил Всички паричните преводи, наредени през виртуалния клон на ПИБ, се третират и изпълняват по същия начин както и преводите, наредени чрез попълване на преводно нареждане на хартиен носител в банков салон. В случай че Ви е необходимо да докажете, че сте направили преводите, Вие можете във всеки офис на банката да получите кой да е от следните документи (в зависимост от необходимостта): 1)писмен документ, удостоверяващ изпълнението на превода, за което се заплаща такса съгласно Тарифата на ПИБ; 2) извлечение от банковата Ви сметка при такса, съгласно Тарифата на ПИБ; 3) заверка на представена от Вас разпечатка от наредения чрез виртуалния клон паричен превод; Поздрави, Екип на ПИБ

  10. polzvam internet bankiraneto ot godini, kakto i 4e sme klienti na bankata-v starata versija imah dostyp do izvle4enijata na kreditnata karta na sypruga mi, koito zadyljenija pogasjavam 4/z moja smetka v PIB.V novata versija njamam dostyp, vypreki 4e dvamata sme podpisali neobhodimite dok. i pylnomo6tni li4no v bankata.myja mi pla6ta s kartata slujebni razhodi v 4ujbina i mi trjabvat sedmi4ni spravki koito pra6tam na s4etovodstvoto im /hoteli, samoletni bileti, dr/kakvo moje da se napravi -imam generalno pylnomo6tno no v bankata mi otkazvat da prehvyrkjat smetkata/kojato e s pasivno nabludenie/ ot starata kym novata mi stranica.molja za sydeistvie.(PS:mejduvremenno az pogasjavam zadyljenijata koito ne vijdam kakvi sa i iztyrvame sroka za os4etovodjavane na slyjebnite razhodi-firmata se namira v anglija. trjanba li da si napravim karti kym druga banka i da si prehvyrlim smetkite pri uslovie 4e sme bili lojalni v pla6tanijata si ot godini i nikoga ne sme presro4vali gratisnija period.)-neznam kym kogo da se obyrna - molja za sydeistvie.

Коментирай