Фронт офисът на банката или как да бъдеш лидер в обслужването

Първа инвестиционна банка се стреми да бъде една от най-добрите банки в България. Банката е призната като бързо развиваща се, иновативна, клиентски ориентирана банка, която предлага изключителни продукти и услуги на клиентите си, осигурява отлични възможности за кариера на служителите и е социално ангажирана.

 

За високото качество на обслужване допринасят много екипи и отдели в ПИБ, но хората които са непрестанно в пряк ежедневен контакт с клиентите са нашите колеги, които работят в клоновете и офисите на банката. Те са част от най-големия отдел на Първа Инвестиционна Банка, който има основен принос в стремежа за изключително обслужване и клиентско удовлетворение при ползване услугите на банката, а именно „Организация и контрол на клиентското обслужване" или накратко „Фронт офис".

Служителите работещи в салоните на Първа Инвестиционна Банка са тези, които първи посрещат клиента. Те са лицето на компанията. От изключителна важност са не само техническите и професионалните им умения в банковото дело, но също позитивно настроение, умение за ползотворна комуникация, бърза и логична реакция и не на последно място спретнатия и делови външен вид. За да бъдат изградени тези качества във всеки един служител на ПИБ, който минава успешно през всичките етапи включени в процеса на подбор на кадри, той или тя следва да премине през специално разработената за ПИБ систематизирана програма за обучение, целяща максимално доброто развитие на потенциала на всеки служител. Залагаме изключително много на високия професионализъм и желанието за развитие на всеки един член от голямото семейство на ПИБ и именно поради тази причина сме предвидили множество и разнообразни курсове на обучение, през които да минат всички новоназначени - най-вече колегите, които работят на фронт офис.

 

ПИБ инвестира в развитие потенциала на своите служители, за целта системно се организират семинари и обучения, които се водят от мениджъри на ПИБ и специално наети лица професионалисти в дадена сфера. Добрата вътрешна комуникация също е важен елемент от подготовката и ежедневното качествено изпълнение на служебните задължения на всички служители, за това се подържа вътрешна интранет страница - достъпна за всички служители с множество разнообразни приложения, като тя е максимално актуална към банковите услуги, законовите изисквания и наредби, различни бази данни за моментна справка, тенденции в най-новите технологии и софтуерни приложения касаещи финансовата атмосфера в България и много други.

 

На запитвания до служители специалисти в клиентското обслужване относно приноса на Банката в тяхното лично, кариерно и интелектуално развитие и удовлетворение, те отговарят, че се чувстват професионално и личностно удовлетворени и като цяло много харесват работата си. Ето още няколко позитивни елемента от работата им в ПИБ, които изброиха: комуникацията с млади, енергични и интелгентни колеги; добре сработени екипи; интересна и мотивираща корпоративна култура; следене на последните тенденции в банкирането; запознанство с интересни индивидуални и корпоративни клиенти; удобна локация на офисите спрямо местоживеенето на служителя; модерно обзавеждане на офисите; мотивиращи възнаграждения; фиксирано работно време; овъртайм заплащне; бонусна система и атестации; изключителна социална програма и допълнително пенсионно осигуряване; безплатно медицинско обслужване; преференции за ползване всички услуги на банката; организация на тийм билдинг екскурзии.

 

Модерните методи на банкиране и комуникация между служители изтъкваме на висшестоящо място. В офисите на ПИБ банкират млади и енергични служители стремящи се към вежливо, бързо и точно обслужване. Не маловажен остава въпросът за формиране на работа в екип, където при „нужда се помага" - това е основна цел на мениджърите в ПИБ - да спомагат за изграждането на такива екипи.

В интелектуален план и кариерно перспектива, ПИБ предлага на своите служители високо обществено признание, като част от екипа на добре позната институция с отлични финансови показатели. За биографията на един млад кандидат търсещ развитие във финансовата сфера, ПИБ дава изключителни възможности за реализация, като предоставя възможност за работа в динамична, високо професионална и ведра трудова атмосфера. На последно място, но не и по важност е факта за налагащата се тенденция за присъствие на банките във всекидневието на модерния гражданин, така че служителите в една модерна и динамична банкова институция са винаги крачка напред.

 

 

Ако Вие също искате да станете част от екипа на дирекция „Организация и контрол на клиентското обслужване", не се колебайте да кандидатсвате. Можете да го направите като изпратите автобиография с актуална снимка и мотивационно писмо на email jobs@fibank.bg или да депозирате Вашата апликация лично в сградата на Първа инвестиционна банка -1000 София, ул. Дякон Игнатий 7. За допълнителна информация можете да се свържете с ДирекцияУправление на Човешкия капитал" - тел 02 800 2822

Коментари

  1. @ Марияна, моля запознайте се с процедурата за регистрация за виртуално банкиране на ПИБ АД. След тази справка не би трябвало да имате проблеми, но ако все пак срещате трудности не се колебайте да ни пишете или да потърсите съдействие от интернет клона на 9 100 199 или 9 100 164. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. До Customer Support
    Много добре познавам възможностите на виртуалния клон и знам, че някои видове сметки не могат да се откриват. Впрочем, старата версия имаше някои много удобни възможности, които новата няма. Но въпросът е съвсем друг - искам да знам как БАНКАТА (не виртуалния клон) приема документи, подписани с електронен подпис. Всъщност човек отива в клон на банката, за да подпише някакви определени документи, свързани с продукта, който иска да получи. Как тези документи могат да бъдат подписани с електронен подпис и изпратени по електронен път? В крайна сметка по закон те имат същата сила като хартиените. Не мога да отида в клон на банката, защото съм в чужбина. При това положение как да ползвам услугите на банката?

  3. Здравейте, защо не мога да се регистрирам във виртуалния банков клон? Цял ден не ми се отваря страницата. Искам да заявя за услугата електронно банкиране, но не мога да се регистрирам.

  4. Досега нямам проблеми с вашето електронно банкиране. Но искам да попитам, каква е юридическата/правната/ стойност на извършените преводи чрез него. Давам следния пример: Задължен съм, чрез съдебно решение да изплащам ежемесечно определена сума на дадено лице. Мисля, за да си олесня нещата да открия картова дебитна сметка във Вашата банка на това лице, и да да превеждам сумата по електронен път. Но да кажем, че след време се оспори дали съвестно съм изплащал сумата, аз по какъв начин мога да докажа, че реално съм го правил. Питам, защото във Виртуалния банков клон се записват някакви транзакции с референтен номер, но дали имат правна стойност като например платежно нареждане.Благодаря предварително!

  5. @ Ивайло На този етап откриване на промоционален депозит през Виртуалния клон е технически неприложимо. Вие имате възможност да откриете промоционален депозит в клон на банката, след което да го добавите към сметките си, с които оперирате в електронното банкиране и да прехвърляте средства към него по електронен път. Можете да кандидатствате или заявите кредитна карта тук, като картата се получава лично в заявения за доставка офис или с нотариално заверено пълномощно изрично издадено за получаване на картата. За всеки друг продукт, който искате да ползвате и имате съмнения как става това, моля не се колебайте да ни пишете в блога или чрез формата за обратна връзка. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Клиент съм на ПИБ и съм доволен от електронното банкиране. Поне що се отнася до продуктите, които вече съм получил от банката - депозити, карти и т.н. Бих искал да знам как мога да получа допълнителни услуги от банката докато съм в чужбина. Искам да си открия промоционален депозит, допълнителни кредитни карти и пр. Имам валиден електронен подпис и според Българското законодателство този подпис има същата сила като обикновения. Как мога да използвам този подпис, за представяне на документи в ПИБ и съответно да получа желаните продукти?

  7. @ Гавраил
    ПИБ дава възможност да откриете депозит по ваш избор, включително промоционален, с повече от един титуляр (съвместна депозитна сметка). Съгласно <a href="http://www.fibank.bg/uploads/Docs_download/Appl_GenCond/Gen_cond_Accounts.pdf" rel="nofollow">Общите условия</a> приложими спрямо съвместната депозитна сметка, сътитулярите могат да се разпореждат с паричните средства по сметката само заедно, освен ако самите те не поискат изрично да се разпореждат със средствата всеки поотделно или да определят един от сътитулярите, който да се разпорежда със средствата по сметката.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Искам да попитам следното: Има ли възможност да се открие едновременно с двама титуляри и съответно да се разпореждат с някой от промоционалните Ви депозити. Искам да уточня,че ако единия от титулярите не си даде съгласието другия да не може да се разпорежда със сметката, а трябва и двамата заедно да боравят с нея. Благодаря предварително!

  9. Присъединявам се към мнението на г-жа Статева относно Ренета Михайлова. От няколко години съм клиент на банката и използвам клоновата мрежа в цялата страна. При възможност винаги предпочитам професионалното обслужване на г-жа Михайлова. В рамките на миналата седмица посетих централния клон на ПИБ на площад 'Народно събрание' и клонът в град Русе. Разликата в обслужването от гледна точка на професионализъм и внимание беше значителна в полза на русенския клон.
    Подобно служители трябва да се насърчават, защото тяхното отношение е опредялащо за избора на банка на фона на сравнително еднаквите условия, които банките предлага.

  10. Изказвам безкрайна благодарност на Вашия служител Ренета Михайлова - офис до м-н Куинс в гр. Русе. Тя е компетентна, любезна, внимателна, търпелива и отговорна млада дама, която ме обслужва перфектно. Доверявам й се напълно. Предлагам да стимулирате служителят г-жа Михайлова!

Коментирай