От известно време в интернет пространството се появи сайт, който предлага на потребителите модификация на интерфейса на Виртуалния банков клон на ПИБ.

Този сайт не е сайт на Първа инвестиционна банка. Скриптът не е одобрен от банката, не е тестван от нас и взаимодействието му с нашия сайт не е ясно. Поради тази причина не препоръчваме на клиентите на банката употребата на скрипта, който този сайт предлага, тъй като не можем да гарантираме сигурността и коректността на работа на клиентите, които го използват.

ПИБ отчита мнението на клиентите си относно интерфейса на FC@ и вече е предприела мерки за неговата промяна.

Коментари

  1. А пробва ли да звъннеш на виртуалния банков клон? Аз имах същия проблем миналата седмица. Скъсах си нервите, обаче сега всичко е ок. Оказа се нещо в настройките на експлоръра.

  2. За какви часове говорите хора .... аз от 1 СЕДМИЦА се опитвам да си погася задължение по кредитна карта и да си изтегля парите от ПИБ ... ама не става !!!
    Page cannot be displayed явно е добре интегрирана в новото подобие на ел. банкиране. Е предполагам след като се закъснее с плащане ПИБ няма да забравят да спират карти + няма да имат проблем да го направят.

  3. Уважаеми г-н Костадинов, С удоволствие ще обсъдя с Вас препоръките Ви за промени в сайта. Искам де Ви уверя, FC@ е интегрирано решение на FlexCube и на практика представлява потребителски интерфейс, който презентира функционалност от основната банкова система на ПИБ, т.е. не може да се говори за копиране обединяване на различни приложения в едно. За съжаление всеки нов продукт се нуждае от първоначални настройки, за да бъде адаптиран към индивидуалните изисквания на потребителя. По отношение на проблемите, които сте имали със сайта бих ви препоръчал да се запознаете с демо версията на сайта, където са описани действията за извършване на различните типове транзакции. Горещо Ви препоръчвам да се запознаете с функционалността „Шаблон”. Дефинирането на шаблони Ви позволява бърза и лесна работа със сметките Ви на цената на еднократна настройка. Във Вашия конкретен случай бих дефинирал един общ шаблон за сметката от която плащам фактурите си със стандартно основание и специфични шаблони за често използваните контрагенти. Така ще може да извършвате всичките си преводи като започвате работа от шаблони за преводи и избирате типа на шаблона. С пожелание за приятен ден, Светослав Молдовански

  4. Банката разбира се ! Проблема не е нито в операционната ти система, нито в браузъра ти, най-малко в телефона или счетоводителката, а в банката.

  5. Kostadinov аз мисля че ще ти подобря рекорда 2 часа за един превод. Опитвам се да преведа пари на Агенцията по вписванията. Почнах към 18:00 след 2 разговора с поддръжката с надеждата да е последен, в момента отново слушам рекламата на телефона им вече 10 минути.

    Customer Support нали се сещате, че сайта за който иде реч е всъщност за ваше добро. Със или без скрипта новото банкиране е недъгаво-ФАКТ, отделен е въпроса че ако можехте да направите нещо да не работи със скрипта щяхте да сте го направили вече, а не да пишете обяснения за вашия дълг тук. Вашия дълг е подобрявате услугите а не да ги влошавате.
    ФАКТ е че нищо не подобрявате поне от моя гледна точка защото:
    Преди миграцията използвах любимия ми броузър, след нея не мога пиша на кирилица с него в полетата. Още преди месец съм ви пратил скрийншоти какво се случва с мозила когато се опитам да включа на кирилица и последното телефонно обяснение по проблема е "Поддържаме само Уиндоус и Интернет експлойтер" на http://e-fibank.org/ проблема е описан също. Какво повече да направим за да Ви помогнем?
    Счетоводителката ми отказа да работи с новото интернет банкиране, а тя ползва много такива и все различни.
    Висиме по 5-6 минути на телефона за елементарни неща:
    070012777 2008-06-24 18:49:54 4:10 Bulgaria - Universal Number 0.42
    070012777 2008-06-24 19:08:42 8:43 Bulgaria - Universal Number 0.87
    070012777 2008-06-24 19:20:10 23:26 Bulgaria - Universal Number 2.34

    Станах клиент на банката ОСНОВНО заради интернет банкирането (старото), не че беше нещо супер, но вършехме работа.
    Ха сега да ме посъветвате кое да сменя, Операционната система/Броузър, Счетоводителя, доставчика си на телефонни услуги или банката. Вие как мислите кое ще сменя?

  6. Здравейте, имам огромното желание и време да пиша за "новото" интернет банкиране на ПИБ. Само да уточня, че имам време, тъй като тази невероятна услуга отново не работи адекватно. От 2.5 часа се опитвам да платя 2 фактури!!! и всеки път трябва да се връщам отново, защото някаква служебна настройка не била направена, или нещо не е маркирано..... просто съм 100 пъти пишман от нищожната услуга. Не смятам, че са виновни само сътворителите на този некадърен и несъобразен продукт!!! Отговорност трябва да шпоемат и хората, които са го рпиели или са дали експертно мнение, че е добре ПИБ да се ангажира с тази платформа.
    Аз съм клиент на банката от 4 години и нямам никакво намерение да се махам, напротив съвсем ясно смятам да се боря с несъвърщенствата, които се появяват в банката и затрудняват функционирането й.
    Имам предложение, поради естеството на моята дейност и работа, предлагам да се сформира екип (външен за банката), който да даде своето мнение, предложения и критики за цялостното решение на електронното банкиране и всички евентуални свързани елементи.
    На драго сърце съм готов да помогна, така както са ми помагали винаги служителите от ПИБ в обслужващия ме клон.

    Очаквам вашата реакция по този въпрос съвсем сериозно бих се радвал да се свържете с мен, за да си бъдем взаимно полезни.

    Настоявам, тъй като виждам, че говорите за скорошна промяна в интерфейса във връзка с мнения на клиенти.... проблемът не е в интерфейса!!! Той е само част от общата концепция и като елемет от нея, неговите несъвършенства са свързани с погрешно виждане за функционирането. Като цяло имам наблюдението, че архитектурата - органиграмата на сайта е правена много набързо, или е copy-paste на парчета от други приложения, които не са предвидени да работят заедно.

    На ПИБ Виртуален кон му е нужен спешно чичо Доктор!!!

  7. Какво да коментира създателя на сайта ? Защо да го прави?
    ПИБ да си свършат работата по банкирането.
    Непрофесионално е да пускаш на пазара калпави продукти.

  8. Ти да не си един от тях. Лично на мен вече ми омръзна да слушам неща от сорта на " какво е можело да стане". Много неща са можели да се направят явно, обаче важно е какво се прави сега. Явно проблема е констатиран и вместо само да плюеш що не дадеш една конструктивна критика какво има да се свърши сега. А що се отнася до въпросния любителски сайт ми явно момчетата имат много свободно време. Не ме разбирай погрешно и аз смятам че банкирането има много проблеми ама ме дразни неконструктивния начин на изказване. Да критикуваме минали събития можем всички, това ни е в кръвта на българите, ама като е такъв "фен" защо въпросния създател на любителския сайт не го виждам да коментира тук където хората са си открили и тема за това.

  9. А някой попита ли ги защо го пуснаха това банкиране с толкова много бъгове ?
    Къде бяха : преводачите, тестерите, QA специалистите, CSS специалистите , специалистите по ползваемост (usability)?
    Как ИТ шефа се е съгласил да се пусне нещо което не е тествано, грозно, с интефейс от преди 5-10 години ?
    Какъв беше проблема да пуснат бета тест между потребителите си?
    Моята гледнa точка е че ПИБ се изложиха с банкирането още повече със съпорта за него. Поне 6 пъти съм звънял в първите 2 седмици от пускането му и ми се е налагало да слушам повече от 20 мин. телефонни реклами.
    Повече от месец няма промяна т.е. никой не взема мерки.
    Мога само да поздравя създаделите на e-fibank.org а на ПИБ да им пожелая да ги наемат на работа за да им оправят системата.

  10. saiman,
    хората са написали открито, че работят по въпроса и че чакат нашето
    мнение. Да им дадем още малко време, а и мен хич не ме кефи това"нещо", наречено ел. банкиране, ама предпочитам да им дам шанс да се поправя;-)."

Коментирай