От известно време в интернет пространството се появи сайт, който предлага на потребителите модификация на интерфейса на Виртуалния банков клон на ПИБ.

Този сайт не е сайт на Първа инвестиционна банка. Скриптът не е одобрен от банката, не е тестван от нас и взаимодействието му с нашия сайт не е ясно. Поради тази причина не препоръчваме на клиентите на банката употребата на скрипта, който този сайт предлага, тъй като не можем да гарантираме сигурността и коректността на работа на клиентите, които го използват.

ПИБ отчита мнението на клиентите си относно интерфейса на FC@ и вече е предприела мерки за неговата промяна.

Коментари

  1. Меко казано е СМЕШНО (трагично също, защото все още съм клиент) една банка да пуска в употреба такова "електронно банкиране" .. ще има ли някой, който да попита защо? Да не си правя труда в момента да изреждам част от бъговете и недомислиците на "нещото".

  2. ами просто не мога да си представя че са отишли да се срещнат с ПИБ и са им казали "ето нашето решение, ще го пуснем със сходен домейн, каво ще кажете?" и банката ще ги остави да си излезнат без да са стигнали до консенсус...ако разработваш нещо такова за себе си и приятели е ок, но чак пък да го правиш публично...не знам малко ми се вижда крайно. Все едно аз като не харесвам вида на личната си карта да си направя нова и да почна да я предлагам и на други недоволни...но ти май знаеш повече от мен щом така питаш :)

  3. А защо мислиш, че не са го направили?

  4. Съгласен съм с теб. И мога да ти кажа че затова уважавам поведението на ПИБ. Ослушаха се и макар и със закъснение дадоха платформа на тези хора да споделят с тях конструктивна критика. Може и да не е лична среща в банката, но пак са се ангажирали с нещо, инициираха нещо. Всички знаем колко тромава е всяка една фирма с над 100 човека, какво остава за една такава банка. Как искаме нещата да се случат от днес за утре?ами няма да стане, ама поне нещо се случва. Ти за колко други случая се сещаш, в които някоя институция ти дава правото публично да си изкажеш мнението?Особенно пък, ако и не си доволен от нещо.
    Надявам се ПИб наистина да са започнали да оправят нещата както казват. А самата идея за "фен сайта" не ми харесва. Смятам, че е по-коректно създателите му да се свържат с банката и да изпратят корекциите лично на хората отговорни за онлайн банкинга и да си уговорят среща с тях, да кажем, ако искат да помогнат, а не да пускат сайт със сходно име. Все пак става дума за финансова институция, в която много хора си държат парите, а не за сайт за забавление.

  5. Стефане, знаеш ли какъв е проблема? Че в банкирането на ПИБ има някакви недомислени неща е един факт. А, че българската блогсфера побърза да го удесетори това, също! Но предложиха ли нещо конструктивно? Отидоха ли на една среща в банката, след като стана ясно, че няма да се получи с разговори на 0700?
    Появи се "фен сайта" и отново пак мнения! А къде са аргументите ЗАЩО не е добре да се ползва?! Колко е просто да се пусне една връзка към статия за несигурностите в GreaseMonkey! Такива има. С какво е по-различно това поведение от поведението на банката?
    Само слухове и предположения е цялата тази българска блогсфера...

  6. Жоро преди да препоръчаш нещо провери и други мнения...ето тук например:

    http://blog.marudina.net/?p=523

    Аз не бих го сложил. Все пак това са моите пари, и ако не друго използвайки проверен скрипт от Банката мога по всяко време да им потърся отговорност. Прочети и тогава съди така категорично. Колкото и да имам проблеми с онлайн банкирането на ПИБ и интерфейса им мисля че в случая това е единствения мъдър ход от страна на ПИБ.

  7. @Joro Наш дълг е да информираме всички наши клиенти относно появата на този скрипт и фактът, че въпреки сходствата в името на домейна Банката не е участвала в разработването му. Следователно ПИБ не може да поеме отговорността при евентуални щети, възникнали от употребата на скрипта. Както споменахме, вече са предприети мерки за коригиране на интерфейса на Виртуалния банков клон. Благодарим Ви за доверието и проявената лоялност. Уверяваме Ви, че екипът ни работи по корекциите като взимаме под внимание всяка една забележка.

  8. Знаете ли, смятам този коментар, тази "статия" за доста неуместна.
    Първо, нека спомен любителската интернет страница, поне за която аз се сещам и открих вчера благодарение на мои познати: http://e-fibank.org

    Факт е обаче, че аз все още ви вярвам и продължавам да съм ви клиент, но докога?
    Проявявате доста неадекватно отношение и "не познаване на интернет".

    Аз лично бих препоръчал употребата на този скрипт, защото в противен случай трябва да се откажа от вашите услуги като клиент на банката.

    Вие отчитате мненията, ние отчитаме резултатите, които очакваме вече няколко месеца.

Коментирай