Наскоро публикувахме една анкета тук в блога на ПИБ, в която Ви питахме дали бихте ползвали електронни извлечения. Почти 100% от отговорилите бяха твърдо „за”. Ето че новата услуга е вече факт и можете да я ползвате на адрес https://my.fibank.bg. Приложението ще Ви даде достъп до отчетността по разплащателните Ви сметки и сметките към кредитните Ви карти. Системата е лесна за ползване и дава цялостна информация за постъпленията и разходите по партидите, като можете сами да задавате период на извлеченията, а също така и някои други критерии за сортиране. Накратко – това е най-бързият, лесен и достъпен начин да следите парите си по всяко време, без да прилагате особени компютърни умения. По Ваше желание можете да се регистрирате за получаване на извлеченията на предварително зададен от Вас e-mail. Всяка сутрин ние ще изпращаме всички транзакции от предишния ден на посочен от Вас един или повече e-mail адреса.
На страницата за електронни извлечения има лесно достъпно и разбираемо помощно меню, което би Ви помогнало да се регистрирате и да ползвате приложението. Ето и как става – влизате на адрес http://my.fibank.bg, който е достъпен и през официалния сайт на банката и избирате меню регистрация, за да изведете съответната форма. Попълвате нужните данни и получавате потребителски номер, който е добре да запомните, за да потвърдим Вашата регистрация по-лесно, но не е задължително. След което трябва да посетите един от нашите офиси, ние потвърждаваме заявката и вече можете да ползвате най-актуалната ни услуга. Ако въпреки това тази регистрация Ви утежнява, отидете в най-близкия за Вас офис и нашите служители ще свършат работата вместо Вас, след което ще имате достъп до приложението. Вече ползвайки услугата, ще можете да редактирате настройките й от личния си компютър. Пробвайте, напълно безплатно е!
Кирил 2009-12-16 11:59:51
Имам предложение относно извлеченията изпращани по e-mail.
Предлагам вместо да изпращате зип-нат pdf като attachment в мейла, да изпращате само линк към генерирания pdf в my.fibank.com.
Този вариан има някой предимства по отношение на сигурността да информацията, която се изпраща.
Евгени 2009-12-15 23:49:54
Регистрирах се и получавам всеки ден извлечения по сметката ми.Но понеже няма много движения по същата,бих желал ,ако е възможно да получавам e-mail-и само при наличие на ново събитие
Customer Support 2009-11-02 16:55:12
@ Мартин Цачев Проверихме Вашата регистрация и всичко е нормално! Ако все пак смятате, че имате проблем, моля изпратете на tvictor@fibank.bg въпросните извлечения. Поздрави, Екип на ПИБ
Мартин Цачев 2009-11-02 12:34:40
Получих 2 пъти извлеченията си за петък - събота сутринта и неделя сутринта. Друг път са били само понеделник сутринта.
Customer Support 2009-10-30 16:13:49
@ quintessence Благодарим за споделеното мнение, то ще бъде разгледано и взето под внимание! Извлеченията в Моята Фибанк се актуализират с вечерните наличности подавани към системата - приложението е разработено по този начин поради счетоводни причини. Поздрави, Екип на ПИБ
quintessence 2009-10-28 20:38:13
Здравейте отново , вчера забелязах , че имам превод с вчерашна дата , тъй като текущо салдо беше различно от начално салдо , но пояснението в извлечението се появи чак днес .
По-удобно би било да се показва в реално време , отколкото да се синхронизира в някакъв определен час , който сте задали .
Също така би било да се премахнат деактивираните карти от настройки на карти->именуване на карта , ако идеята за съществуването им е някакъв бележник за клиента на всички карти , издавани някога от банката както присъстват и закритите сметки,по-скоро Вие попълвайте някакво пояснение например , ако е за сметка : Закрит еди какъв си тип промоционален депозит - не всички се сещаме като закриваме депозит преди да Ви върнем договора да си го преснемем , за да имаме IBAN-а на сметката и става голямо ровене по бележките за захранване на депозит .
В тази връзка мястото на тези закрити сметки по-скоро е във Виртуалния клон отколкото тук при извлеченията .
Customer Support 2009-09-28 11:25:56
@ клиент Сайтът https://my.fibank.bg работи нормално. Моля опитайте да влезете отново и ни извинете за причиненото неудобство! Поздрави, Екип на ПИБ
клиент 2009-09-26 12:23:26
страницата не работи – зарежда се само заглавието на страницата, но фрейма със съдържанието – не. И така вече 5 минути, пробвах на различни браузъри, резултатът е един и същ. И през други дни съм набюдавал подобно поведение на страницата.
Customer Support 2009-09-26 12:05:30
@ istoi4ev
Адресът е със защитена връзка https://my.fibank.bg. Моля пробвайте този линк!
Поздрави,
Екип на ПИБ
klient 2009-09-25 19:04:19
при мен пък се отваря - даже си прегледах стейтмента